850tdi bak draait door hulp gezocht

Gestart door drfeelgood, 13-10-2014 14:20:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

UserID6342

9 van de 10 keer, de lichtschakelaar defect !

Jurijn R

Misschien spil op het contact, geef de sleutels een inieminie klein tikje terug  :eusa_think:

drfeelgood

Als ik aan de licht schakelaar trek valt de dashboard verlichting uit inderdaad, dus vermoedelijk zit het probleem daar.
Verlichting achterzijde werkt, voorzijde alleen groot licht en blijft ook niet aan zonder de groot licht hevel vast te houden.
Is die schakelaar te repareren of moet ik die gewoon vervangen?

Sbv


drfeelgood

Iemand een suggestie waar ik die kan krijgen zonder bij de dealer de hoofdprijs te betalen toevallig?:)

Sbv

Citaat van: drfeelgood op 06-11-2014 11:28:44
Iemand een suggestie waar ik die kan krijgen zonder bij de dealer de hoofdprijs te betalen toevallig?:)
demontage bedrijf ? al weet je dan niet wat je koopt kan wederom rommel zijn. Dealer is niet altijd de hoofdprijs.
Estate services ?

)()()sT

Dirk / Arjen ???

Die komen om van dat soort spullen! ;D

UserID25761


UserID6342

We hebben er idd wel een paar liggen :)

drfeelgood

@Dirk342 : Kun je me er eentje opsturen en zo ja wat kost me dat?
even naar Nijmegen rijden (150km x2) is een beetje te te duur voor een schakelaar.
bvd

arjen850

Citaat van: drfeelgood op 06-11-2014 17:42:27
@Dirk342 : Kun je me er eentje opsturen en zo ja wat kost me dat?
even naar Nijmegen rijden (150km x2) is een beetje te te duur voor een schakelaar.
bvd

Dirk heeft ze wel liggen voor een 850, en anders ik wel. Doe maar even een PB;) naar 1 van ons. Maakt niet wie je kiest ;D

drfeelgood

@portlock is de schakelaar al verzonden heb hem dringend nodig mijn vriendin rijdt nu elke avond met groot licht van haar werk naar huis

drfeelgood

Schakelaartje ontvangen en gemonteerd, werkt prima.
Thanks@Portlock

drfeelgood

#28
@Dirk342: Ik peil net de automaat even en zie dat (met draaiende motor, koud) er alweer niks aan de stok zit.
Heb er nu toch al ruim 5 liter ingegooid, als ik de motor uit zit er wel wat aan de stok.
Vorige week was het niveau nog goed en er loopt toch echt niks onderuit, geen druppel.
Enig idee hoe dat kan? een automaat verbruikt toch geen olie?
En er gaat 4,5 liter in als ik het goed heb?
bvd

Update, net bijgevuld warm, nu zit er totaal 5.8liter  in en op niveau.

Bouke