Uitdeukdag 2015 14 Maart

Gestart door Bouke, 15-12-2014 12:36:02

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Citaat van: henry classic v70 op 15-03-2015 08:22:34
Citaat van: HJBiemond op 14-03-2015 22:01:31
Was een gezellig namiddag. Bouke, de uitdeukers en Volvo Hooftman bedankt voor de goede organisatie. Ik had 1 deuk en die is er perfect uitgehaald. Uiteraard mag een ieder het uitdeuken iets te duur vinden of niet maar je beslist zelf of je het doet of niet. Derhalve vind ik de discussie over de prijzen een beetje jammer.
Ben volgend jaar gewoon weer van de partij.

:eusa_think: ..dus je verwacht dat er deuken worden gereden in het aankomende jaar  :eusa_shifty:

Ik denk dat er bij 5 maal parkeerplaats supermarkt weer iets bij zit ............... niet iedereen is een liefhebber ;)

Groet,
Roger

Fred korn

Heb geen deuken in de wagen maar ben gisteren even langs geweest ( 1½ uur ) en heb
met verwondering staan kijken hoe sommige schades er werden uitgehaald , ook staan kijken
naar de mooie koets van Dirk ( toppie ) en de andere mooie roffels .
Lees hier veel over de prijs die gerekend werd , maar daar stond vakmanschap tegen over zoals Bouke zei .
Voor enkele bezoekers even huilen in de knip , maar als hij er dan weer netjes bij staat en je krijgt van een ieder
een compliment dan vergeet je dit gauw  :eusa_dance:  Bouke , Volvo Hoofdman en organisatie bedankt was gezellig .

Gr , Fred .

henry classic v70

Citaat van: rpakuypers op 15-03-2015 09:49:46
Was een gezellig namiddag. Bouke, de uitdeukers en Volvo Hooftman bedankt voor de goede organisatie. Ik had 1 deuk en die is er perfect uitgehaald. Uiteraard mag een ieder het uitdeuken iets te duur vinden of niet maar je beslist zelf of je het doet of niet. Derhalve vind ik de discussie over de prijzen een beetje jammer.

:eusa_think: ..dus je verwacht dat er deuken worden gereden in het aankomende jaar  :eusa_shifty:

Ik denk dat er bij 5 maal parkeerplaats supermarkt weer iets bij zit ............... niet iedereen is een liefhebber ;)

Groet,
Roger

Ja klopt Roger, ik probeer hier wel zoveel mogelijk rekening te houden door mijn wagen op een plek te zetten waar er wat minder staan (liefst dubbel  :evil: )
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 15-03-2015 11:16:20

Groet,
Roger

Ja klopt Roger, ik probeer hier wel zoveel mogelijk rekening te houden door mijn wagen op een plek te zetten waar er wat minder staan (liefst dubbel  :evil: )

Ja, dat doe ik ook altijd. En als ik dan terug kom, staat er in 99 van de 100 gevallen vrolijk een auto naast. Al parkeer ik 'm in de verste uithoek ::)

Wat betreft de prijzen, ik heb e.e.a. vernomen, ben er zelf niet bij geweest. Prijzen lagen vorige keren inderdaad (behoorlijk) lager. Maar ga eens naar een schadebedrijf voor een deukje. Kijk eens wat het dan kost. Ik was jaren geleden voor 1 deukje al 80 euro ex btw kwijt.

reneetje

Ik neem aan dat jullie toch gewoon een bon van de verrichte werkzaamheden hebben gehad  8) :eusa_think:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Vulk

Citaat van: elianmars op 15-03-2015 11:29:32
Citaat van: henry classic v70 op 15-03-2015 11:16:20

:eusa_think: ..dus je verwacht dat er deuken worden gereden in het aankomende jaar  :eusa_shifty:

Groet,
Roger

Ja klopt Roger, ik probeer hier wel zoveel mogelijk rekening te houden door mijn wagen op een plek te zetten waar er wat minder staan (liefst dubbel  :evil: )

Ja, dat doe ik ook altijd. En als ik dan terug komt, staat er in 99 van de 100 gevallen vrolijk een auto naast. Al parkeer ik 'm in de verste uithoek ::)

Herkenbaar. Is om gek te worden dat kuddegedrag.

diederickvolvo

hahaha, ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben. ondanks dat mijn deuk er niet uitkon, hielpen ze toch allemaal.
en ik schaamde me dood om met dat hok rond te rijden, zeker met die leer conditioner  :Roll Eyes:
Alhoewel ik heb mogen meerijden in de s60 polestar, wat een ding!
Bouke en organisatie bedankt!

Sbv

razorx

Weet je, ik ga er toch even over door, dat ik dat eerder genoemde bedrag ook wel eens per uur haal?
Maar daar is wel wat voor nodig: Al die onbetaalde uren dat ik bij leer om mijn werk beter en sneller te kunnen doen. Al de tijd die ik met mijn administratie bezig ben, met klanten praat. Het kapitaal dat ik uitgeef aan de juiste tools en de tijd die ik neem om die te vinden. Al die tijd die ik soms ook voor niets weggeef voor de goodwill. Om wat voor reden dan ook. Je betaalt het werk van een vakman. Die is duurder per uur misschien, maar doet het goed en is sneller klaar.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: razorx op 15-03-2015 20:17:51
Weet je, ik ga er toch even over door, dat ik dat eerder genoemde bedrag ook wel eens per uur haal?
Maar daar is wel wat voor nodig: Al die onbetaalde uren dat ik bij leer om mijn werk beter en sneller te kunnen doen. Al de tijd die ik met mijn administratie bezig ben, met klanten praat. Het kapitaal dat ik uitgeef aan de juiste tools en de tijd die ik neem om die te vinden. Al die tijd die ik soms ook voor niets weggeef voor de goodwill. Om wat voor reden dan ook. Je betaalt het werk van een vakman. Die is duurder per uur misschien, maar doet het goed en is sneller klaar.

Zo heb ik ook 15 jaar voor mezelf gedraaid. Het uurtarief is weliswaar het eerste waar de aandacht op gericht wordt, maar houdt veel meer in dan dat ene zichtbare uurtje waar de klant bij is.
Het is een totaalplaatje en als de klant je kent hoef je het vaak niet meer helemaal uit te leggen.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx

cornelis-b

Ik ben er niet bij geweest dit jaar maar vorig jaar was ik er wel bij. Toen was er door de organisatie in de startpost vermeld dat het verwijderen van een deukje rond de 25 euro p/d zou zijn. Had de organisatie nu in de startpost vermeld dat er andere uitdeukers waren en dat deze mensen duurder zijn dan de groep van vorig jaar dan was de verrassing minder "GROOT" geweest voor de bezoekers.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

svenerik

Citaat van: razorx op 15-03-2015 20:17:51

beste Yits,

ik wil je zeker niet tegen je schenen trappen maar je toevoeging gaat bij jou werk zeker op maar bij de genoemde diensten  , in mijn beleving, niet:

Onbetaalde uren waar sprake is van investering in kunde of kennis is niet of nauwelijks ter sprake,

Een kapitaal aan tools of investering in ontwikkeling hiervan heb ik nog nooit gezien bij deze deuken koningen.

Administratie zal meevallen op deze zaterdag klussen....;-)

kortom een vakman kost geld, alle waarde naar zijn geld, etc etc.... als je iets kan wat een ander niet kan dan is dat geld waard.....maar als ik een uurloon zou moeten roepen voor dergelijke diensten denk ik rond de 50 -75 Euro. Met bonnetje uiteraard.

ik deel je mening dus wel maar de vergelijking gaat in mijn beleving mank....

sven.

JeroenV70

Citaat van: svenerik op 15-03-2015 21:19:25
Onbetaalde uren waar sprake is van investering in kunde of kennis is niet of nauwelijks ter sprake,
Een kapitaal aan tools of investering in ontwikkeling hiervan heb ik nog nooit gezien bij deze deuken koningen.

Ik denk dat je hier echt in vergist.

JeroenV70
1999 V70 2.5 10v Europe Plus Line, Nautic Blue Pearl (gezinsauto)
2004 C70 Coupé Collection 2.4T Automaat, Black Sapphire metallic (MY2002 youngtimer)
2005 MX-5 1.8 Sportive (6-speed NBFL), Brilliant Black (hobby)

Bouke

Citaat van: JeroenV70 op 15-03-2015 21:34:38
Citaat van: svenerik op 15-03-2015 21:19:25

Ik denk dat je hier echt in vergist.

Er is idd een redelijk kapitaal aan gereedschap wat er pp nodig is en het is erg kostbaar. Ze werkte ook bv met inductie om een deuk op een lastige plaats weer mooi te krijgen. En ervaring wat deze mannen hebben is misschien wel onbetaalbaar ;)