Blog: Mooi rood en (nog) lelijk blauw

Gestart door tierrie, 10-01-2015 15:55:09

Vorige topic - Volgende topic

Thijs850

Ja, zoiets😄. Wat ga je er zelf mee doen aangezien er steeds minder A1 zijn.. Gaat hij op kenteken?
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 312.500

tierrie

Ik ga hem zaterdag proberen technisch in orde te krijgen en dan zsm op kenteken. En dan gaat mn zusje er mee rijden. En dan rustig aan steeds wat herstellen.

drdre

Hee Tierrie weer een roffel er bij!

Mike H.

Goedbezig. Had heb al bewonderd op de groeps app. Beetje liefde en tijd erin en kan het heel wat worden. :D

tierrie

Zijn er hier mensen die weten hoe ik achterhaal hoeveel 850 GLT alter 1 estate en hoeveel sedan er nog rijden?

)()()sT

Ik "zoek" onze oude trouwe 855 nog. In 2009 na 12 jaar verkocht en ik vermoed dat ie ergens in het noorden rondrijdt.

Vulk

Citaat van: )()()sT op 29-01-2015 22:43:18
Ik "zoek" onze oude trouwe 855 nog. In 2009 na 12 jaar verkocht en ik vermoed dat ie ergens in het noorden rondrijdt.

Ik heb daar laatst nog ergens een link naar gezien geloof ik.

)()()sT

tierrie

Inmiddels alweer een week geleden maar er is weer wat werk verzet aan de lelijke blauwe.
Vorige week zaterdag stond op de planning: distributieriem, waterpomp en olie flushen. Natuurlijk gelijk maar even helemaal nagekeken. Helaas bleek niet alleen de waterpomp te lekken maar ook de radiateur zo lek als een mandje.  Bas die kwam me helpen dus dat zou helemaal goed komen... althans dat dachten we. Bij het controleren van looprolletjes en spanners kwam ik erachter precies dat ene spannertje wat ik niet op voorraad had vervangen moest worden -.- niemand in culemborg die hem kon leveren. Bas had gelukkig connecties en lagertje geregeld voor wel 10 euro goedkoper( beter als 100+) via mn werk :-) gelukkig we kunnen weer verder. Spanner monteren, oh oh onderste bout had geen schroefdraad meer in het blok zitten :@ inmiddels was t 4u en ik kon natuurlijk geen tab vinden.  Dan maar spullen laten vallen en volgende dag verder. Gelijk maar de radieur meegenomen en zondags t spul afgemaakt. Gelukkig t werkte allemaal weer. Ook gelijk de bougietjes ff meegenomen.  En onderste motorsteun is besteld evenals de tankbeugel die verrot was.
Lang verhaal kort: motortje loopt goed :-p

tierrie

Onderste boutje weer vast! alle lof is voor Bassie ;-)

tierrie

En het mooiste van heel het weekend! :eusa_whistle: Bas dacht handig te zijn en zn auto naast de rollen van de remmenbank te zetten aka de brug. Dit nam die iets te letterlijk :eusa_clap:

leons850

Had de foto al gezien via app, jammer voor je Bas dat hij toch online is gezet.
je ego geneest wel weer hoor.  :-*
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

tierrie

Haha weet je wie me eraan herrinert heeft Leon?