Volvo Experience 2015

Gestart door Ben, 18-02-2015 18:16:43

Vorige topic - Volgende topic

erik brouwers

Citaat van: rifwachter op 03-03-2015 20:37:25
Citaat van: erik brouwers op 19-02-2015 20:18:50
Heb me ook maar ff voor de concours dag zondag aangemeld☺️

Haha ik laat me verrassen 😃

Hij komt de eerste prijs ophalen zondag met die Rode.      ;D
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

Ben

Citaat van: The Volvoboy op 03-03-2015 20:26:10
Ook ik doe mee zondag ;D

Jij gaat voor het oordeel van de vakjury :-)

erik brouwers

Citaat van: Ben op 03-03-2015 22:06:03
Citaat van: The Volvoboy op 03-03-2015 20:26:10
Ook ik doe mee zondag ;D

Jij gaat voor het oordeel van de vakjury :-)

ah ik laat me verrassen😉
Het gaat me vooral om de leuke dag😃

louwrens

Dit lijkt me een supper leuk evenement!  Deze komt in mn agenda!!

Galactica

Kaart net besteld.
Heb er zin in.

Ben

NIEUW: entreekaarten reserveren en betalen aan de kassa
Volvo Experience 2015 nadert met rasse schreden, dus stil zitten we hier zeker niet.
-- Op veler verzoek is er een nieuw kaarttype voor het concours toegevoegd.
-- Ook is het nu mogelijk entreekaarten te reserveren tegen een voordeeltarief, en deze pas aan de kassa te betalen.
-- Het sprekersprogramma voor de lezingen is zo goed als rond: de laatste toevoeging is een technisch verhaal.

Entreekaarten reserveren tegen voordeeltarief
Sinds kort is het mogelijk om entreekaarten (alleen voor bezoekers) te reserveren. U betaalt deze kaarten op de dag zelf contant aan de kassa.
Het vooraf reserveren heeft twee voordelen: u bent verzekerd van een entreebewijs en betaalt het voordeeltarief.
Gereserveerde kaarten kosten 'aan de deur' €13,50 i.p.v. €15,00.
U kunt kaarten reserveren door een e-mail te sturen.
Vermeld hierin het volgende:
- komt u op zaterdag/zondag/weekend,
- aantal personen,
- type auto i.v.m. parkeerlocatie en
- uw e-mailadres.

Concoursdeelname ook mogelijk zonder lunch
Op veler verzoek bieden wij vanaf heden ook concoursdeelname zonder Zweedse 'plate' lunch aan.
We begrijpen het best dat sommige Volvo-liefhebbers het liefst de hele dag tussen de prachtige exemplaren vertoeven!
De voordeelprijs voor concoursdeelname zonder lunch bedraagt €20,00 (per dag) / €35,00 (weekend).
Reserveren kan gewoon online. En natuurlijk kunt u bij diverse kraampjes heerlijke Zweedse lekkernijen verkrijgen.

Nieuwe spreker: Bob Elbersen - VolvoTech.EU
Benieuwd welke elektronische snufjes je toe kunt voegen aan je klassieke Volvo om deze helemaal up-to-date te maken (iPhone-aansluiting, Bluetooth e.d.)? Bob Elbersen van VolvoTech.EU weet er alles van. Hij geeft technische uitleg over modeljaargroepen, diverse electronische bussen en vertelt welke aanvullingen er mogelijk zijn. Volvo's mogen dan lang meegaan, maar kunnen gewoon meeveranderen met hun tijd!

Kijk verder op www.volvoexperience.nl

erik brouwers

Zijn er nog mensen uit het zuiden die hier heen gaan de 28 juni?

Tom960

Zondag aanwezig op het concours met de C70. 8)

MarkoC70T5

Ik ben er zaterdag samen met MarcoV even een paar mooi C70's neerzetten :eusa_dance:
Gaan er nog meer op zaterdag?
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Ben

Nieuws over de Volvo Experience en omdat dit forum niet meer exclusief over de 850 etc gaat maar er intussen ook nogal wat nieuwere modellen vertoeven:

Regelmatig kwam zowel op Facebook als op Volvo-forum.nl de opmerking langs: wat jammer dat mijn auto te nieuw is om aan het concours mee te doen.

Op veler verzoek heeft de organisatie een categorie aan het concours toegevoegd, bestemd voor Volvo's van de bouwjaren 2000 tot nu.
Het maakt daarbij niet uit om welk model of type het gaat, wel zullen zowel de publieksjury (zaterdag) als vakjury (zondag) het waarderen als de auto bijzondere kenmerken heeft. Hoe origineler, hoe beter!

Ook voor deze extra categorie geldt: er is zowel op zaterdag als zondag ruimte gereserveerd. Zo maken we het toch al bonte gezelschap nóg veelzijdiger en komen we tegemoet aan de vraag om concoursplaatsen beschikbaar te houden voor Volvo's die niet in één van de oudere categorieën vallen.
Dus, kom maar op met die prachtige S40 of S60, die gepimpte V70, die 100% originele S80 in een bijzondere uitvoering of zelfs een XC90. Maak het de jury (met daarin o.a. Mark van Loo en Carlo Brantsen) maar lastig !

Reserveer vandaag nog je plek !
http://volvoexperience2015.nl/concourstickets/

Ben

Overigens kunnen er nog best wat auto's in de categorie 850 etc bij. Vooral op zaterdag is het aantal concoursdeelnemers nog wat mager !

MarkoC70T5

Citaat van: Ben op 05-06-2015 20:00:50
Overigens kunnen er nog best wat auto's in de categorie 850 etc bij. Vooral op zaterdag is het aantal concoursdeelnemers nog wat mager !

Jammer om te horen. Hoop dat het nog wat drukker gaat worden vorige jaar was het echt gezellig.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

erik brouwers

Ik hoop wel dat het echt druk gaat worden.......

mitsupiet

Citaat van: erik brouwers op 05-06-2015 07:14:02
Zijn er nog mensen uit het zuiden die hier heen gaan de 28 juni?

Ja; ik ga er ook heen op zondag de 28ste. ;D

Met de 440 Turbo :eusa_dance:

Te hard geschrobt.......

mafvanvolvo

Goedemorgen:

Hoeveel mensen met een Volvo 850 gaan er mee doen aan het concours,zit er over te denken om met de Volvo 850 after 1 of met de Volvo 940 station heen te gaan,laat maar even horen hoeveel.
Heb al kaarten voor zaterdag,maar alleen om te kijken daar.

Groeten Ted.