Volvo Experience 2015

Gestart door Ben, 18-02-2015 18:16:43

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

Ik weet een rode 850 alter 1 van het forum die staat beide dagen concours, zou leuk zijn al doen er meer 850's mee, die zijn volgens mij wat ondervertegenwoordigd.

Galactica

Ik vertrek zaterdag vanuit Zoetermeer.

Zijn er nog meer mensen die vanuit die regio gaan op die dag?
Lijkt me wel leuk om gezamenlijk op te rijden.

erik brouwers

Citaat van: mitsupiet op 18-06-2015 16:47:16
Citaat van: erik brouwers op 05-06-2015 07:14:02
Zijn er nog mensen uit het zuiden die hier heen gaan de 28 juni?

Ja; ik ga er ook heen op zondag de 28ste. ;D

Met de 440 Turbo :eusa_dance:

http://i918.photobucket.com/albums/ad28/mitsupiet/DSC01861.jpg

Hoe laat ga je?
Ik moet er optijd zijn😆
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

erik brouwers

Nog meer limbo's die komen op zondag!

MarkoC70T5

Ik hoop dat het morgen wat drukker is zodat je niet op de  zandvlakte hoeft te staan met je concours auto.
Dat was echt heel erg slecht geregeld. Vorig jaar was het zo mooi terrein maar omdat er nu zo weinig auto waren werden we op het gravel veld voor aan gezet.
Daar had je continue zand over je auto heen.  :-X Hebben we daar zo ons best voor gedaan om hem in showroom staat te krijgen.  :eusa_wall:

Als dat volgend jaar weer zo is ga we gelijk rechts omkeer naar huis.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Bouke

Ben niet geweest maar dat klinkt niet echt handig , als je je best hebt gedaan om je auto in showmroom staat te brengen en daar ff een woestijn over heen komt.

Spin!

Ik hoorde net dat de opkomst vandaag ook niet heel best was.

www.vm-parts.nl

2001C70

De Rode alter 1 van een van onze clubleden heeft beide dagen de eerste prijs gewonnen, dus zowel door het publiek als door de vakjury gekozen
C70 2.4T aut. Cabrio, MY2001, Nautic Blue 417,  Blauwe kap, grijs int. 100.000 miles (sept 14) 2012 -
Skoda Superb 1.9TDi aut, MY2004, zwart, beige int. 2009-2012
Caab 900NG 2.3SE, MY1997, Blauw met, Zwarte kap, Zwart int.  2003-2009

erik brouwers

Als ik mijn mening mag geven over deze zondag...... Voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar!
Waardeloos concoursterrein (modderig en stoffig) en de jury geeft niet aan wanneer de auto's per groep worden bekeken....... Hierdoor heb ik mijn verhaal niet kunnen doen over mijn rode bolide......erg jammer. Organisatie laat echt te wensen over.....

Verder wel veel aardige mensen gesproken.

cornelis-b

Ik ben niet geweest en kan niet oordelen maar als ik het zo lees dan was het niet bijzonder. Raar want vorig jaar was iedereen super enthousiast over de Experience. Ik heb op Facebook wel foto's gezien waar de concours auto's stonden opgesteld en dat was een zandbak, ook hoorde ik dat er iets verderop met een kettingzaag houtsculpturen werden gezaagd. Ik persoonlijk was rechtsomkeert gegaan.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Boeijke

Heb de foto's ook op FB voorbij zien komen. Zand en water.  :eusa_naughty:
Waarom niet dezelfde opstelling als vorig jaar? Dat was op zich een hele nette indeling.

Peed

Ik heb vandaag ook meegedaan, was er vorig jaar ook en ik vondt het contrast t.o.v met vorig jaar echt groot, vorig jaar prachtig, dit jaar nee, en bijna ook geen opkomst dus al met al een tegenvaller, heb er al sinds aankondiging evenement naar uitgekeken en ja dan was men verwachting mss te groot  :eusa_eh:    

Gr peter

Robster480

Ben ik blij dat ik mijn weekend nuttig besteed heb en mij vermaakt heb met het vervangen van m'n verdamper en kachelradiator  ;D :eusa_dance:
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

MarkoC70T5

Ja het was ook gewoon totaal anders als vorig jaar. vorig jaar was alles echt goed geregeld.
Nu leek het wel op een gewone meeting die we ook bij een AC restaurant hadden kunnen houden.
Dan stond je tenminste wel op asfalt.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Emiel

Omdat de harde kern van NT aanwezig was heb ik me ook even laten zien, maar...voor €13.50 entree had ik meer verwacht. Veel meer. Iig een aantal consumptiemunten, want 1 munt (€2) voor een klein glaasje huismerk cola is absurd.