Dubbel DIN in V70 Classic

Gestart door hsghor, 19-02-2015 16:24:18

Vorige topic - Volgende topic

hsghor

Met welke dubbel din radio hebben jullie goede ervaringen? Mijn huidige HU heeft nog een nostalgische cassette opening. Wil mijn USB en IPOD kunnen aansluiten. In mijn vorige auto had ik een mooie Alpine 1din. De nieuwe serie dubbel din Alpine heeft helaas de usb uitgang aan de voorzijde en dat vind ik iets minder. Tips zijn welkom. MvG Eric

cornelis-b

Eventueel een grom module die je aansluit op de CD ingang. En wil je een iets modernere radio dan is een SC-805 of 901 een optie en ook deze werken met de grom module.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

hsghor

Mijn HU heeft niet eens een CD....... :eusa_wall:

cornelis-b

Welke type radio zit er nu in je Volvo? Voor zover ik weet hebben de SC dubbeldins met cassette op de achterkant de mogelijkheid een CD wisselaar aan te sluiten en dar komt Plug & Play een Grom module op.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

vincen tdi

Yatour zijn ook wel positieve reacties op en die zijn wat aardiger geprijst dan grom.   ;)
maar er zijn geloof ik 2 types HU die niet ondersteund worden
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

NinaPaul

Ik zou er een gewone aftermarket touchscreen inzetten.

Alle voordelen van de huidige techniek.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

glenfiddich1983

Ik heb de yatour iPod adapter gehad en ook weer snel verkocht.

Troep. Werkte voor geen meter op de SC805.
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

luuksch

Toen: 1998 Volvo V40 2.0T (240k)
Erna: 2011 Renault Twingo 1.5 dCi (30k)
Daarna: 1995 Volvo 850 2.0 T5+ (295k)
Nu: 2005 Volvo V70 D5 (300k)

cornelis-b

Eric was hier vandaag om een en ander op te halen, wat dat is mag hij zelf vertellen, maar de radio is een SC-802 en daar kan dus gewoon een module op worden aangesloten. Ik heb er een van VolvoTech ( Yatour ) en functioneert bij mij prima.

Was gezellig Eric, en die KM stand  :eusa_dance:

Zeg maar Henk tegen mij

hsghor

Henk, bedankt voor het gezellige treffen vandaag, ondanks het regenachtige prutsweer. Op de terugweg "fijn" in de file rondom Amsterdam maar dat kon ik verwachten, begin van ed vakantie  :eusa_wall:

Mooie achterklepspoiler en die plaatjes bestel in wel via de Volvodealert :eusa_dance:

Die radio gaat ook goed komen, mooi het origineel er in laten. Een touchscreen vind ik zeker niet handig tijdens het rijden. (probeer maar eens je Iphone te bedienen tijdens het rijden, dat mag niet, weet ik en is ook echt geen optie) hetzelfde geld voor een radio met touchscreen, hoe ga je die bedienen zonder te kijken.

Greetz, Eric