Even Voorstellen

Gestart door Roffeler, 27-05-2015 18:34:44

Vorige topic - Volgende topic

Roffeler

Hoi :D

Ik ben Roffeler. Ik ben een V70 uit 1999 en heb bijna 285000 op mijn klokje staan.
Mijn eigenaar heeft mij in Januari 2014 gevonden via internet nadat zijn BM... laat ik er maar niet over verdergaan haha.
Hij heeft een proefrit gemaakt in me en ik voelde al meteen dat hij me zag zitten :D.
Terwijl hij binnen met mijn vorige eigenaar stond te praten bleef ik de hoop houden dat ik een nieuwe eigenaar had :D.
Al had hij het niet gedaan was het nog niet erg want ik stond lief tussen mijn broertjes en zusjes (c70 en 2x V70R) te wachten op een nieuw baasje.
Totdat hij naar buiten kwam lopen en mijn vorige eigenaar hem vriendelijk met een lag de hand schudde. Voordat hij in zijn auto stapte maakte hij nog een foto van me en hoorde ik hem tegen zijn vader zeggen. Volgende week halen we hem op pap!!
Ik had een nieuw BAASJE!!!

1 week was inmiddels voorbij gegaan en mijn nieuwe eigenaar genaamd Danny kwam me ophalen.
Meteen toen ik bij mijn nieuwe thuis kwam stond er een emmer sop klaar. Blij Blij Blij!!! ik had immers wel een tijdje stil gestaan en was daardoor niet meer zo mooi rood als dat ik nu ben haha.
Sinds Danny mijn eigenaar is word ik wekelijks (soms bijna dagelijks) flink gesopt en gepoetst. Hij vind mijn velgen heel mooi en hij zorgt dat die altijd netjes schoon en glimmend zijn :D.
Danny heeft in anderhalf jaar tijd bijna 20.000 km met me gereden. Ik heb me netjes gedragen volgens mij want hij blijft me poetsen en showt me met liefde aan iedereen. Zijn vriendin vind me gelukkig ook heel aardig :D.
Danny heeft mijn oude stoffen interieur vervangen voor een lederen interieur. Ik krijg misschien nog andere velgen maar dat is iets voor de toekomst.
Ik word goed onderhouden en weet zeker dat mijn blok nog wel wat kilometers aankan. Ik ben volgens een aantal Volvo liefhebbers nog niet eens ingereden haha.

Ik zie gelukkig heel veel broertjes en zusjes rijden:D. Meestal als Danny gaat shoppen of werken zet hij me altijd naast een Volvo neer. Zodat ik niet alleen ben zegt hij dan haha.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bestaan en vind het echt geweldig hoe jullie omgaan met mijn broertjes en zusjes!! En ik hoop dat ik van Danny een keer naar een meeting mag dat lijkt me heel gaaf :D.

marc-850

Welkom hier.

Vraag je baasje eens of hij genegen is om een paar foto's van je te maken en hier te plaatsen.  ;D

UserID6342

;D ;D Leuk geschreven  :eusa_clap: :eusa_clap:

Welkom hier en op foto's zijn we gek ;D

Roffeler

Hier een paar foto's van mij,

Ik zal vragen of me baasje er nog een paar plaatst, ook van mijn interieur.
Maar dat doet hij denk ik morgen want hij moet vanavond werken.

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Leuk deze binnenkomst en je bent een lekkere vent Roffeler met een geinig neusje en een mooi glimmend huidje ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Roffeler

Mijn baasje vond tijdens werk wat tijd om nog wat te kunnen uploaden :D

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Mvh

Keurig! Volgens mij heb ik je auto ook al wel eens op facebook gespot bij volvoliefhebbers?
XC90 D%
855 T-5
Renault Trafic
Beta Tools

www.facebook.com/mvhtd

twotone

Welkom op 't forum Danny, ziet er goed uit ;D ;D

Jari.
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

yannickdv

Citaat van: Mvh op 27-05-2015 23:24:18
Keurig! Volgens mij heb ik je auto ook al wel eens op facebook gespot bij volvoliefhebbers?

Dat klopt die heb ik ook al veel vaker gezien :) Mooie wagen.
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

erdebruin

strakke wagen hoor !!! Gefeliciteerd !
To finish first, first you'll have to finish !!!!

'95 Volvo 855 T5 AT 220.000 miles US import Emerald Green Metallic / Dark Olive Pearl

Roffeler

Bedankt voor het warme onthaal en inderdaad ik ben ook te vinden op Volvo liefhebbers Facebook pagina.
Ik ben vandaag trouwens weer gewassen. Totaal onnodig want dat was 2 dagen geleden al gebeurd.
Danny heeft gelukkig wel beloofd me volgende keer met de hand te wassen haha. Dat is veel leuker!!

cornelis-b

Zo en laat nu je baasje Danny het woord maar voeren ;D ;D

Zeg maar Henk tegen mij

hansje

Welkom,

Wat fijn dat je iedere week gesopt wordt, soms wel 2x, fijn hoor.

Gr. hans