antenne down schakelaar

Gestart door Lambal, 11-03-2010 20:00:37

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

je antenne down schakelaar komt in je dash en de bijbehorende kabel komt tussen of aan de originele volvo bekabeling van je radio te komen, dat is alles !

Vanaf de originle volvo radio bekabeling, ga je dan met euro stekkers naar een aftermarket radio .

LQDI

Ja ik heb er inderdaad euro stekkers in zitten. Dus als ik het goed begrijp werkt het signaal van de antenne op een ander signaal als die van de versterker. Maw: Volvo schema erbij zoeken voor kleurcoderingen en installeren die meuk?

daytonawim

Vraag Easterboy eens die heb die kabel er tussen gefrot.

Hebben ze je je orginele volvo stekkers er afgeknipt en daar euro op gezet, of heb je verloopjes er in zitten.

Als je het via de stuurdraad van de externe versterker zou doen, gaat die ook uit, niet echt de bedoeling denk ik.

san

Ik ben van plan om een electrische antenne aan te kopen via een forumlid, deze geeft aan dat hij ook een antenne down schakelaar (ADS) heeft.Nu heb ik net in de S70 gekeken achter de blindplaatjes rechts van het stuur,3 stuks, daar zitten overal stekkers achterin geplaatst, een gele,zwarte en witte. Zou de S70 al voorbereid zijn voor een ADS? Nu heb ik linksachterin de kofferbak ook een aantal kabels waar ik de antenne op aan kan sluiten.Waaronder een zwart stekkerblok en de aansluiting voor de antenne. Dit is denk ik de aansluiting voor de electrische antenne? Nu zit de antenne gewoon in de zwarte aansluiting.

viking_in_shorts

bij mijn ads kwam een kabelboompje van radio t/m knoppenbak

san

Ik zie net een foto voorbij komen op het forum van de auto van Leon,deze heeft rechts naast het stuur andere knoppen zitten,dan denk ik dat de ADS links van het stuur komt en ik dus een kabelboompje moet bestellen bij de dealer.

daanium

In mijn blog staat ook van alles over de antenna down switch. Makkelijk in te bouwen, zeldzame en leuke gadget (in X70 uitvoering tenminste, in 850-zwart is die nog gewoon nieuw leverbaar).
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Robster480

Sander;

Nummer van de kabelboom is: 9208254
Kost iets van €15,- nieuw.

Inbouwen is een eitje, zie mijn blog:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,42172.135.html
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Robster480