Dé S70 AWD...

Gestart door Emiel, 13-08-2015 21:14:50

Vorige topic - Volgende topic

classicT5

Ik heb die mat ook recent schoongemaakt; hoge drukspuit erop en sop. Erna goed laten drogen en was weer netjes. Bij beige bekleding zie je helemaal alles.

Jouw auto lijkt wel een strandwagen. Wat een zooi kwam daaruit zeg.

850 T5 Freak

Hij ziet er weer goed uit Emiel! Ik zag hem laatst bij Beesd staan, ook xc90 training gehad?  ;) niks mis met te hoog op de wielen hoor  ;D

Groetjes!
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

portlock

Dat interieur ziet er weer mooi fris uit!
'06 V70R AWD Black Sapphire GT6     12-'16 / Heden
'98 V70R AWD Saffron AUT4             11-'13 / 12-'16
'94 855 T-5R Cream Yellow Handbak   10-'14 / Heden
'95 854 2.5 10v Wit Handbak            08-'15 / 10-'15

maruska

plaatje weer, Emiel !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Emiel

Dank u!

Zal vandeweek eens een foto maken van het volledige interieur, fris opgelapt.

Citaat van: 850 T5 Freak op 19-10-2015 21:49:43
Ik zag hem laatst bij Beesd staan, ook xc90 training gehad?  ;)

Dat kan kloppen idd 1 keer nog op enorme hoogte en daarna een keer op normale hoogte, vorige week de laatste van de XC90 gehad. Was weer interessant!

Walter

Goed bezig! Hoe zit het met je draaicirkel met die 18" eronder? Is die van 'Episch' naar 'kathedralisch' gegaan of valt dat wel mee?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

V70geRwin

Netjes van binnen zeg  :eusa_clap:
Door de hoogte en de grootte van de wielen lijkt het net of ze er voor staan  ;D

Maar het wordt weer een knappe winterwagen!

Ewout Schalkwijk

Mooie bak, leuk blog Emiel. Je schrijfstijl ligt me wel. ;D

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Emiel

Citaat van: Walter op 20-10-2015 09:58:34
Goed bezig! Hoe zit het met je draaicirkel met die 18" eronder? Is die van 'Episch' naar 'kathedralisch' gegaan of valt dat wel mee?

Mmmh, geen idee eigenlijk. Hij gaat nog steeds in 1 keer het parkeervak in.
De S60 heeft daar meer moeite mee, met 235 drie keer steken... :eusa_eh:
Zal ongetwijfeld door de rijhoogte komen.

Citaat van: V70geRwin op 20-10-2015 10:07:57
Netjes van binnen zeg  :eusa_clap:
Door de hoogte en de grootte van de wielen lijkt het net of ze er voor staan  ;D

Maar het wordt weer een knappe winterwagen!

Ja, dat valt me ook op, het lijkt wel een photoshop, zie ik op meerdere foto's met deze wielen.
Optische heeft ie al een flink leven achter zich, deukjes op ieder paneel, maar dat komt nog wel een keer. De 5 10 15 meter test doorstaat ie prima. ;)

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-10-2015 18:42:16
Mooie bak, leuk blog Emiel. Je schrijfstijl ligt me wel. ;D

Ewout

Dank u, ik doe mijn best! ;D

Emiel

Een klein stukje van die prachtige -te vroeg gestorven- NBP van ()()(st in de auto;

TRACS kan nu aan en uit. En weer blindplaatje in het dashboard minder. En nu maar hopen op die 50 centimeter sneeuw en een leeg parkeerterrein. ;D
Na een STC schakelaar geprobeerd te hebben (dank je wel Eric) bleek er TRACS op een AWD te zitten (bedankt voor de info Johann), en zo leer ik nog eens wat. :angel:

Ik zoek trouwens nog een vulhals (zie advertentieboard), als iemand een AWD aan het slopen is...ik zou de vulhals graag over willen nemen. De mijne heeft iets te lang op het subframe liggen rammelen en er zit nu een gat in, dit maakt het tanken enigzins zinloos en vooral duur. :eusa_shifty:

)()()sT

Graag gedaan Emiel! Grappig dat je bij zo'n nieuwere classic met dezelfde knop een ander lampje op het display krijgt :o ;D

Emiel

Weer zo'n verbetering... ;D

Na een hele goede tip van Ben voorzien van een AWD vulhals, nu nog tijd vinden om het ding eronder te vrotten.

Emiel

Kijk nâh;

ZJ-LZ-35, bedankt voor de C stijl panelen en schopplaat;

En die vieze zwarte R AWD die ook bij Elferink staat heeft iig iets opgebracht, vulhals ligt op de klusstapel. Ghettofix van de huidige vulhals houdt het nog goed uit.

Nog even terug geweest om wat extra's van de S70 af te slopen maar hij stond er nu zo ongelukkig bij dat ik niet m'n witte sneakers er aan op wilde offeren voor een stootstrip, alleen met een normale grill weggelopen daar. Even een beetje oppoetsen en dan mag de zwarte grill eruit.

Nog een plaatje van het geheel;

Sven850t5

Staat er stoer bij
Rrrrrr last de winter maar komen
huidig C70 turbo cabrio classic
ex V70 classic 2.0T 270k
ex VW T4 1.9D camper hefdak 1992 330k
ex Saab 9-3 SE lpt 2002 210k
ex S70 awd 1999 230k
ex Volvo 854 10v sports line 370k

LQDI

Wat maken Capella's elke 850 en X70 toch mooi :eusa_drool: