V70 T5; maar even voorstellen dan... en meteen (een moeilijke?) technische vraag

Gestart door NeoPhix, 19-12-2014 18:16:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NeoPhix

Ik ga dit even in dit topic doen omdat ik geen toegang heb tot de markt sectie van dit forum en ik de mensen hier wel een koopje gun:

Ik heb nog 4 x 17" BBS Velgen met zomerbanden in de garage liggen die ik niet meer hoef en in de weg liggen ondertussen. Zijn niet meer moeders mooiste, flink wat stoeprandschade, maar ik hoef er dan ook geen hoofdprijs voor. Er zitten 2 zo goed als nieuwe (1.000 km max) Vredestein Utrac Cento banden op en 2 Dunlop Sport Maxx banden die nog 1 seizoen mee kunnen.

De velgen zijn bedoeld voor onder een VW/Audi/Skoda en worden geleverd inclusief spacers en slotbouten om de boel passend te krijgen op een 850 of eerste generatie V70.

De prijs van de Vredestein banden is al meer als 100 euro per band, ik vraag voor het hele setje 275 euro.

En zo zien de velgen er uit:



En zo zien ze er onder de V70 uit:


NeoPhix

Niemand? Moet ik ze dan toch op matktplaats gooien? Is echt een mooie set voor een mazzel prijsje!  :eusa_clap:

V70geRwin

Vraag de moderators even of je een uitzondering mag maken voor de markt sectie met je velgen.
En mooi is natuurlijk persoonlijk  ;)

NeoPhix

Citaat van: V70geRwin op 02-04-2015 22:13:54
Vraag de moderators even of je een uitzondering mag maken voor de markt sectie met je velgen.
En mooi is natuurlijk persoonlijk  ;)


Goede tip. En ja, het is geen originele Volvo look maar deze velgen passen verrassend goed onder een V70/850.

NeoPhix

Nou, niemand die deze velgen wil? De velgen zijn prima als winterset eventueel, en de banden zijn ook prima (2) en zo goed als nieuw (2)!!

Voor een forumlid: 150 euro

Dat is dus goedkoper dan de 2 zgan zomerbanden nieuw kopen, de andere 2 prima banden, velgen, spacers en slotbouten krijg je er voor niets bij!!

NeoPhix

Allerlaatste keer dat ik het hier probeer, ze beginnen me in de weg te staan in de garage: nu 100 euro

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4


NeoPhix

Nog even terugkomen op mijn vraag die ik stelde aan het begin van het topic: na onderzoek en navragen van Camille van Auto en Emotie blijkt dat er inderdaad geen grotere maat ankerplaten beschikbaar is voor de V70 en je dus altijd een klein randje van de (grotere) riemschijven overhoud dat wat sneller vies raakt en roest.
De remmen waren ook zo goed als op dus vorige week de remmen laten vervangen en alles rijdt en remt nu weer super zonder veel te piepen. Iedereen bedankt voor het meedenken.

Ohja, en de banden zijn verkocht, die gaan dienst doen onder een 940  :)