Mensen ervaring met www.absrepair.com ?

Gestart door Anthony, 28-02-2005 13:34:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bram

#30
Af en toe lichten het abs en tracks-lampje op, na een herstart zijn ze meestal uit. Soms pulseeert mijn rempedaal als ik met lage snelheid zacht rem en geen ABS-werking verwacht. Op deze fantastische website vond ik weer de oplossing: ik vrees dat ook ik last heb van zo'n kapotte controller in mijn C70 uit 1999.

Reparatie door mijzelf zie ik niet zitten. 

Via jullie vond ik:
www.absrepair.com

en op marktplaats.nl
http://link.marktplaats.nl/205954351

Ik woon in de Regio Fotterdam maar kom regelmatig in Den Haag. Waar kan ik het beste terecht?

Reparatie is toch veilig, remmen is een essentiele functie van mijn auto (al was het maar ivm wat meer vrolijkgekleurde exemplaren)?




Marc O.

Citaat van: Bram op 16-11-2008 11:10:43
Af en toe lichten het abs en tracks-lampje op, na een herstart zijn ze meestal uit. Soms pulseeert mijn rempedaal als ik met lage snelheid zacht rem en geen ABS-werking verwacht. Op deze fantastische website vond ik weer de oplossing: ik vrees dat ook ik last heb van zo'n kapotte controller in mijn C70 uit 1999.

Reparatie door mijzelf zie ik niet zitten. 

Via jullie vond ik:
www.absrepair.com

en op marktplaats.nl
http://www.absrepair.com/

Ik woon in de Regio Fotterdam maar kom regelmatig in Den Haag. Waar kan ik het beste terecht?

Reparatie is toch veilig, remmen is een essentiele functie van mijn auto (al was het maar ivm wat meer vrolijkgekleurde exemplaren)?





Waar je het beste terecht kunt? Ik zou zeggen bij www.absrepair.com ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Bram

Niet zo handig inderdaad, scherpte ontbreekt kennelijk nog op deze ochtend. Ik heb het veranderd.


Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

mehn

Citaat van: Marc O. op 16-11-2008 11:51:19
Citaat van: Bram op 16-11-2008 11:10:43
en op marktplaats.nl
http://link.marktplaats.nl/205954351

€125 voor minder dan een uur werk :o

Op de site is het nog veel duurder. Tussen 215 en 300 euro afhankelijk van de gekozen opties...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

En daar is-ie weer. Belachelijke prijzen.

Ik heb al eerder tegen onze opper-soldeer-forummer gezegd dat-ie hiermee rijk kan worden.

elmarconi

Citaat van: mehn op 16-11-2008 17:16:42
Citaat van: Marc O. op 16-11-2008 11:51:19
Citaat van: Bram op 16-11-2008 11:10:43
en op marktplaats.nl
http://link.marktplaats.nl/205954351

€125 voor minder dan een uur werk :o

Op de site is het nog veel duurder. Tussen 215 en 300 euro afhankelijk van de gekozen opties...

Dan koop je er toch gewoon eentje voor veel minder bij de bekende fcpgroton?
Kun je ondertussen mooi proberen de oude zelf te repareren...
--
Autogas Inside . . .

Vertigo

Citaat van: elianmars op 16-11-2008 17:25:41
En daar is-ie weer. Belachelijke prijzen.

Ik heb al eerder tegen onze opper-soldeer-forummer gezegd dat-ie hiermee rijk kan worden.

Heeft die het url: www.absrepair.nl nog niet geclaimed inmiddels?

pwassink

Citaat van: Vertigo op 16-11-2008 18:04:16
Citaat van: elianmars op 16-11-2008 17:25:41
En daar is-ie weer. Belachelijke prijzen.

Ik heb al eerder tegen onze opper-soldeer-forummer gezegd dat-ie hiermee rijk kan worden.

Heeft die het url: www.absrepair.nl nog niet geclaimed inmiddels?

Dat was toch de textschijver van haagse harry die wat bijkluste, of hoe zat dat ookalweer ?  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Bram

#40
Vandaag even in Leiden geweest bij Martijn die op marktplaats adverteert (moest in Den Haag zijn). Prima vent, mocht komen wanneer ik wilde (19.45u), inderdaad dik binnen het uur weer weg, zeer lieftallige assistente.

Moest eigenlijk nog even pinnen. Geen punt bij Martijn: maak maar over.

Wat mij betreft als het ding het blijft doen: aanrader.

Dat hij 125 euro vraagt (met bon), ik kan er niet wakker van liggen al is minder meegenomen.

sandstone

Goede ervaring met absrepair! Met een groot Volvo hart en heeft keurig de ABS controller vervangen. Heerlijk weer rijden zonder regelmatig gaan branden van alarmlapmpjes op het dashboard!