Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

rpakuypers

Gisteren in Maastricht geweest om toch even van de bij ons ontbrekende sneeuw te genieten. Dochterlief staat hier op de plek waar ik zelf 30 jaar geleden voor het laatst gespeeld heb.........

Natuurlijk moet er ook een sneeuwpop gemaakt worden ..........

Daarna nog een lekker wandeling rond Vroenhoven ...........

Groet,
Roger

JvBeek

Ziet er mooi uit! Bij ons in de Achterhoek is het inmiddels een beetje aan het dooien. Sneeuwpoppen staan er echter nog wel. Ook de wegen zijn nu redelijk schoon. Vooral vrijdag viel er veel sneeuw. Verschillende mensen kwamen vast te zitten in de sneeuwduinen.

elianmars

Nog steeds volop sneeuw hier in Rahier  :D

En de sneeuwpret (samen met mijn zwager op de slee)  ;D

The Demon

Arme slee.

Groet,
The Demon.

elianmars

Citaat van: The Demon op 27-12-2010 23:22:54
Arme slee.

Groet,
The Demon.

;D

Vanavond hebben we een iglo(otje) gemaakt. Ik heb er ook even in gezeten, maar vond 't maar niks. Het idee dat dat ding kan instorten gaf me geen fijn gevoel. Voor de zekerheid nog maar een paar raampjes (luchtgaten) in gemaakt.

Erik_M.

Citaat van: )()()sT op 26-12-2010 16:57:43
We zijn naar de ouders van Nynke gaat lopen. Voor de insiders: ze wonen in Eys, een dorpje in de binnenlanden hier in Limburg. Gelukkig mogen we blijven slapen hier, want 1 uur en een kwartier terug wordt niks.

Wat sfeerimpressies:
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/diverse/2d7791c5.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/diverse/9ed6a0ae.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/diverse/9daa1d89.jpg

Wow, wat een pak sneeuw, een collega van mij zit nu in Walem z'n Kerstvakentie te vieren.

Mooie foto's )()()sT !  Zie ik het goed, rijdt er op de 3e foto een stoomloc van de ZLSM ? Stoer hoor !, alhoewel, het zijn Zweedse locomotieven.

)()()sT

Nee :D
Op dat stuk rijdt geen trein. Als je verder beneden bent zie je hem wel lopen; vanaf het terras bij mijn schoonouders zie je in de verte de stroomtrein in het seizoen voorbij tuffen.
Ik ben er verder nu wel even klaar mee. Het is sinds vandaag echt wat aan het dooien, maar de binnenwegen en stoepen zijn hier een dikke gladde ijs/sneeuwlaag. Als het nog een tijdje zo lafjes blijft zitten we dus nog een poos met die enorme sneeuwhopen en gladheid.

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

TIMON

85011940

TIMON

85011940

peteRRR

Misschien een repost maar wel creatief ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Nou de sneeuwpret is hier eerst even voorbij temp.+6 en die hele brut is weg :eusa_dance:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

peteRRR

Citaat van: Jack v op 31-12-2010 11:44:47
Nou de sneeuwpret is hier eerst even voorbij temp.+6 en die hele brut is weg :eusa_dance:

Voor mij mag het hele spul ook opzouten ;D

Of vol in de sneeuw dat is wel leuk maar niet die snotzooi,...haha we hebben wat wensen he ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

)()()sT

Hier motregent het en is het -1  :eusa_shifty:
En natuurlijk nog een hele berg keiharde sneeuw.