Hoe ziet jullie kerstboom eruit 2015

Gestart door henry classic v70, 06-12-2015 13:40:27

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

dielie850

We hadden een mooie boom met veel kerstballen er in :eusa_wall:
Maar met 2 honden en een kat is er na 4 dagen vrij weinig meer van over :eusa_doh:

rpakuypers

Kerstboom en andere kerstmeuk komt er bij mij niet in. Ben weer heel blij als die tijd van hypocrisie weer voorbij is en kijk alweer uit naar de winterzonnewende .......... ach, dan heb ik toch nog iets met kerst  :eusa_whistle: En het enige groene staat bij mij op de oprit  ;D

Groet,
Roger

Spin!

www.vm-parts.nl

GringoV70

Niet de kerstboom, maar wel het huis versierd.

Black Smoke Doesn't Mean it's Broke!

heutink

:)
ik heb het bouwpakket van de 240 cm hoge kunstboom net uit de schuur gehaald..........84 takken in de stam zetten.......en in de vorm buigen, daar is mijn dochter morgen nog wel even mee bezig, en dan al die ballen er nog in samen met de slingers en een paar honderd lampjes  enzo
een heel project voor mijn dochter die volgend jaar op de kunstacademie hoopt af te studeren  8)
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

henry classic v70

...wel een mooi plaatje van maken Heutink  ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

heutink

:D
daar wacht ik wel mee tot hij opgetuigd is...........nu is er nog weinig te zien in die dozen
;D
ze speelt trouwens met de gedachte om dit jaar de korte takken onderin te monteren en de lange bovenin........
:eusa_dance:

)()()sT

Citaat van: rpakuypers op 12-12-2015 20:46:45
Kerstboom en andere kerstmeuk komt er bij mij niet in. Ben weer heel blij als die tijd van hypocrisie weer voorbij is en kijk alweer uit naar de winterzonnewende .......... ach, dan heb ik toch nog iets met kerst  :eusa_whistle: En het enige groene staat bij mij op de oprit  ;D

Groet,
Roger

Is maar net wat je er zelf van maakt. Wij doen ook niet zo aan cadeaus en allerlei verplichtingen, maar gewoon wat gezelligheid met je naasten is altijd leuk tijdens die dagen.

heutink

:D
daar heb je helemaal gelijk in .........wij hebben de traditie om met de naaste familie het kerstdiner te nuttigen, leuk elkaar weer te zien ( we wonen behoorlijk ver van elkaar vandaan ) en lekker kletsen over het afgelopen jaar
en allerlei andere dingen, meestal met een man of 20 gezellig bij mij thuis
8)

Hiker

Geen boom ivm de jonge grote hond.

Verder vind ik van kerst de 2 weken vrij erg fijn! En het eten: dat doen wij (bij mijn schoonouders) vanaf 15:00. Dan is iedereen op tijd weer thuis.
In het begin, 15 jaar geleden, vond ik het raar, nu is het prima. 's Ochtends lekker ontbijten en vervolgens niks tot 15:00. Dan kan je lekker alle gerechten eten.

En kerstmis zelf......beetje hypocriet dat velen de kerk het hele jaar links laten liggen en dan ineens met kerst naar de kerk gaan.....

Het enige wat ik ECHT mis is de wintersport. Al is dat nu ook niet veel. Als in 'grasmaaien'.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hans Duiven

Citaat van: Hiker op 23-12-2015 21:30:20

Verder vind ik van kerst de 2 weken vrij erg fijn! En het eten: dat doen wij (bij mijn schoonouders) vanaf 15:00. Dan is iedereen op tijd weer thuis.
In het begin, 15 jaar geleden, vond ik het raar, nu is het prima. 's Ochtends lekker ontbijten en vervolgens niks tot 15:00. Dan kan je lekker alle gerechten eten.

En kerstmis zelf......beetje hypocriet dat velen de kerk het hele jaar links laten liggen en dan ineens met kerst naar de kerk gaan.....

Het enige wat ik ECHT mis is de wintersport. Al is dat nu ook niet veel. Als in 'grasmaaien'.

Hier ook maar geen boom

Fred mot nog even wennen aan het normale interieur, laat staan dat ik er een kerstboom met
ballen aan toevoeg....   :eusa_shifty:

cornelis-b

Citaat van: Hans Duiven op 23-12-2015 21:47:49

Hier ook maar geen boom

Fred mot nog even wennen aan het normale interieur, laat staan dat ik er een kerstboom met

Gelijk confronteren Hans want volgend jaar leert ie het echt niet meer. Als pup gewoon wennen aan een boom.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 23-12-2015 23:26:50
Citaat van: Hans Duiven op 23-12-2015 21:47:49

Hier ook maar geen boom

Gelijk confronteren Hans want volgend jaar leert ie het echt niet meer. Als pup gewoon wennen aan een boom.

Dat kan volgend jaar ook prima. Geen brain-overload veroorzaken bij zo'n dog  ;D

CarolineB

Citaat van: Hans Duiven op 24-12-2015 00:03:36
Citaat van: cornelis-b op 23-12-2015 23:26:50

Dat kan volgend jaar ook prima. Geen brain-overload veroorzaken bij zo'n dog  ;D

Precies, Beau is nu 3.5 jaar en nu voor het eerst een boom.
Alleen het eerste jaar met Beau was het een bewuste keuze om geen boom neer te zetten, daarna andere redenen.
Voor de zekerheid onderin wel kunstballen. Ze zwiept ze met haar staart er wel eens uit of de katten meppen er een uit.
En soms duikt ze onder de boom als daar een speeltje van haar ligt.
Maar het gaat prima, ik voorzag meer "problemen" met Pieter (kat van 1.5jr) die ook in de ficus op stam klom, maar dat je in een kerstboom kan klimmen bedenkt ie (nog) niet :eusa_doh: ::)