Waar ga jij heen op vakantie in 2016?

Gestart door Lunadust, 16-12-2015 15:06:26

Vorige topic - Volgende topic

Lunadust

Ik geloof niet dat de editie 2016 al geopend was.

In dat geval trap ik vast af, zojuist een weekje Zanzibar geboekt. het was alweer ruim een jaar geleden dat we daar waren,
Het beviel prima, dus nog maar een keertje.
Techneut, geen dichter.

glenfiddich1983

Eind juli - begin augustus de Cannonball Run. Die is dit keer 8 dagen en gaat naar Noorwegen. Vervolgens plakken we er nog twee weken Noorwegen en/of Zweden aan vast  :eusa_dance:
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

FGG

Schwarzwald. Nu eens een keertje niet 1000+ kilometers in de auto met 5 personen maar lekker na 600km de auto bij het huisje kunnen zetten en genieten!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Sbv

Domaso

Citaat van: FGG op 16-12-2015 18:50:36
Schwarzwald. Nu eens een keertje niet 1000+ kilometers in de auto met 5 personen maar lekker na 600km de auto bij het huisje kunnen zetten en genieten!

Hier ook het Schwarzwald. Camping in de buurt van Freudenstadt.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

CarolineB

In augustus naar Gerlos voor 2 weken.

Tip: wie tijdig boekt betaalt via Tui niets aan.

FGG

Citaat van: Domaso op 16-12-2015 18:57:24
Citaat van: FGG op 16-12-2015 18:50:36

Hier ook het Schwarzwald. Camping in de buurt van Freudenstadt.

Schramberg.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

katuut

Iets met veel bergen,

Ben al in training
Chronisch last van detaildiarree

Marc O.

Eerste helft van februari naar de Noordkaap, al weet ik nog niet of ik dat een vakantie mag noemen ;D

In de zomervakantie varen in Friesland. Althans, dat was een paar maanden geleden het idee.
...The Nile isn't just a river in Africa...

BBS

Geen idee eigenlijk.... Zal zeer waarschijnlijk wel lekker in de Proleetkeet worden ;D ;D
Volvoloos....

kulk

Italie of Kroatie, Macedonie misschien nog, en met m'n maten een weekje vissen in Frankrijk, heerlijk, kan niet wachten.
Als het een beetje meezit financieel in een mooie V70N.

In ieder geval niet meer all-inclusive formule, wel een beetje gehad nu. Kinderen zijn wat groter en dan is een mooie
camping veel leuker, ik hou daar ook wel van.

Sbv

Citaat van: Marc O. op 16-12-2015 19:21:25
Eerste helft van februari naar de Noordkaap, al weet ik nog niet of ik dat een vakantie mag noemen ;D

In de zomervakantie varen in Friesland. Althans, dat was een paar maanden geleden het idee.
Noordkaap is toch ook vakantie. Die kan er bij mij dan ook bij. Gezellig dat je ook mee gaat Marc ;D

glenfiddich1983

Citaat van: kulk op 16-12-2015 19:42:28
Italie of Kroatie, Macedonie misschien nog, en met m'n maten een weekje vissen in Frankrijk, heerlijk, kan niet wachten.

In ieder geval niet meer all-inclusive formule, wel een beetje gehad nu. Kinderen zijn wat groter en dan is een mooie

Macedoniƫ is mooi, jammer alleen van de Albanezen die je er ook veel ziet. Die rijden daar als idioten rond in dure gestolen auto's waarvan ze niet eens de moeite hebben genomen de buitenlandse kentekenplaten te verwijderen. Dus pas wel goed op je V70N, als je er tenminste aan gehecht bent ;D
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

kulk

Citaat van: glenfiddich1983 op 17-12-2015 09:45:47
Citaat van: kulk op 16-12-2015 19:42:28

Macedoniƫ is mooi, jammer alleen van de Albanezen die je er ook veel ziet. Die rijden daar als idioten rond in dure gestolen auto's waarvan ze niet eens de moeite hebben genomen de buitenlandse kentekenplaten te verwijderen. Dus pas wel goed op je V70N, als je er tenminste aan gehecht bent ;D

Albanezen rijden geen Volvo joh, ster op de motorkap, daar kicken die jongens op  ;)

Ik ben al vaker in de balkan geweest en heb eigenlijk geen last gehad van zigeuners, Albanezen en weet ik wat meer. Ja, je ziet er wel veel

Mischien scheelt het ook dat de familie van mijn vriendin uit die regionen komt dus ik ben altijd wel met iemand op pad die de taal kent.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien