Motor S70R loopt onregelmatig en rookt. CV in blok volledig dicht. Loopt weer nu

Gestart door Sbv, 15-01-2016 07:32:27

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Met je telefoon wellicht?

Waarom doe je zoveel aan die motor eigenlijk? Het plan was toch om de motor van de garnet erin te hangen?

Sbv

Citaat van: KIM op 31-03-2016 09:47:27
Met je telefoon wellicht?

Waarom doe je zoveel aan die motor eigenlijk? Het plan was toch om de motor van de garnet erin te hangen?
Geen zin in al het werk eigenlijk van blokken overbouwen etc. Blok moet gewoon goed lopen. Deed hij ook voordat er verkeerde brandstof in gekomen is dus zal dat nu weer zo moeten zijn

Inmiddels wel een mooie camera gevonden in de werkplaats en laptop erbij met juiste software erop. Vanmiddag maar eens kijken

cornelis-b

Citaat van: Sbv op 31-03-2016 09:30:01
Citaat van: cornelis-b op 31-03-2016 09:18:30
Kan je niet eerst met een endoscoop achter het spruitstuk kijken Sander?
Moet je wel zo een ding hebben. Zal eens op werk kijken of we een camera hebben die het ook doet. Wel goede tip overigens

Ik heb zo'n ding liggen Sander, geen topper maar in sommige gevallen voldoet het.

http://www.ebay.com/itm/New-7mm-Lens-6LED-Android-Phone-Endoscope-IP67-USB-Borescope-Tube-Camera-1-5m-/172148317694?hash=item2814d6ddfe:g:ff4AAOSwdU1W94ns

Stuur via PB even je adres dan heb je hem morgen in huis, je moet wel een windows laptop of een android telefoon hebben.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

Thnx voor aanbod Henk. Gesprekje met chef werkplaats bij mij was voldoende om wat uit te kast te toveren.

Niet super compact maar voorzien van 6 leds met regelbare sterkte. Verder oude laptop erbij waar het prima op werkt.

cornelis-b

OK dan maar eens mooie camerabeelden maken Sander ;D
Met deze kom je ook wel achter het spruitstuk om de boel te inspecteren, altijd handig zo'n ding.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sbv

De hele zaak is afgelopen vrijdag afgehandeld.

De lekkage was uiteindelijk iets met carterventilatie waar een slang niet helemaal lekker zat. met de camera kon ik vrij weinig zien dus alles maar losgehaald en vast gezet. Inmiddels alweer paar 1000 km verder

innocenti

Sbv

Citaat van: innocenti op 29-05-2016 17:02:38
Mooi. Eindelijk afgehandeld.
yep. Enkel elkaar nog even de hand schudden en bak koffie drinken en dan is het echt afgelopen