Mijn zoektocht naar de ideale C70

Gestart door Woger, 02-02-2016 18:04:03

Vorige topic - Volgende topic

Woger

OK,
Weer een probleem opgelost, hoewel het eigenlijk geen probleem bleek te zijn.

Ik vond dit filmpje en het blijkt dus dat de lampjes ook uit gaan in de uiterste standen van de zonneklep. Dus even de zonneklep recht gezet en werken  :eusa_shifty:
Alleen de passagierskant doet nu niets, maar dat zal dan het lampje zijn.

viking_in_shorts

Citaat van: Woger op 16-12-2016 16:15:05
OK,
Weer een probleem opgelost, hoewel het eigenlijk geen probleem bleek te zijn.

Ik vond dit filmpje en het blijkt dus dat de lampjes ook uit gaan in de uiterste standen van de zonneklep. Dus even de zonneklep recht gezet en werken  :eusa_shifty:
Alleen de passagierskant doet nu niets, maar dat zal dan het lampje zijn.

*kuch*

Citaat van: viking_in_shorts op 03-12-2016 20:57:15
Het lampje gaat overigens niet aan in de "uiterste stand" van de klep, dus ingeklapt, maar ook helemaal uitgeklapt geeft geen licht.

Woger

:eusa_shifty:
Oh man, Ik dacht dat je het over het schuifje had  :eusa_wall: :eusa_wall:

elianmars

Citaat van: Woger op 16-12-2016 17:14:59
:eusa_shifty:
Oh man, Ik dacht dat je het over het schuifje had  :eusa_wall: :eusa_wall:

;D

Nou ja, dit was een simpele fix :D

Woger

Ja inderdaad. Nu alleen nog dat relais 208 zien te vinden.  :eusa_wall:

elianmars

Zie je wel de andere relais zitten? Het blok waar deze in zitten, zit redelijk hoog.

Woger

Ja, heb de 212 eruit gehaald om bij de volgende te komen, maar die blijkt van de brandstofpomp te zijn. Maar volgens Vida schema's moest daar de 208 zitten. Als ik google op het relais zou ie ook geel/oranje moeten zijn, maar daar zit er helemaal geen enkele van. De verkoper zei destijds dat de dealer het relais had gecontroleerd, "maar dat die goed was en dat het dus een draadbreuk moest zijn, want de spiegelverwarming deed het wel". Echter doen de zijspiegelverwarming het ook niet. Ik ga morgen ook even de schakelaar zelf nog even testen.

elianmars

Woger

Yep die ja, hier zou de 208 dus boven de 212 moeten zitten, Maar daar zit bij mij dus een andere.

elianmars

Heeft verkoper er misschien een andere/verkeerde in gestoken?  :eusa_think:

Woger

Zou ik dan geen fout in het systeem krijgen?

Had nog een foto genomen, maar staat niet alles op. Zi wel duidelijk 203 in beeld. Ben nu even aan het terug tellen. Is niet zo'n scherpe foto  :-\

Woger

Ik ga morgen nog eens kijken. Het lijkt dat ik echt een andere layout heb. Jammer dat die kabelboom er zo ontzettend voor zit  >:(

viking_in_shorts

Heb ondersteboven op mijn stoel gelegen (voeten op hoofdsteun, hoofd tegen pedalen aan) en nóg was het bijna onmogelijk om erbij te komen.
Volgens mij is de enige manier om er goed bij te komen al het onnodig plastic weg te halen!

elianmars

Als ik morgen tijd (en zin :P ) heb, zal ik eens bij onze C kijken hoe en wat.

Woger

Nou net mezelf nog eens in de auto gewurmd en nog een foto gemaakt:

Lijkt er op dat de Volvo garage een willekeurig relais in heeft geduwd  ??? ???