Pokémon Go "de gekte"

Gestart door cornelis-b, 13-07-2016 10:39:18

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Hier in het dorp heb ik ook al diverse figuren met hun neus op hun scherm zien "jagen"

Ben jij ze ook al tegen gekomen of ga je zelf ook op "jacht" ??
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

)()()sT

Ik heb wel wat beters te doen ::)

ruubje

Volvo '94 850 T-5R: 18T, 3"Ferrita downpipe, Ferrita catback, 50mm ic, Do88 rip kit, Green injectors, Fasttech tuning, AP racing bbk, BC-racing coilovers
Volvo '97 S70R: Ferrita catback, 50mm ic, Porsche bbk, BC-racing coilovers, OZ superleggera
Volvo '07 V70N: 185pk D5 - 6 bak

glenfiddich1983

Citaat van: cornelis-b op 13-07-2016 10:39:18
Hier in het dorp heb ik ook al diverse figuren met hun neus op hun scherm zien "jagen"

Ben jij ze ook al tegen gekomen of ga je zelf ook op "jacht" ??

Hier in Groningen heb ik ze ook al gespot. Voor het kantoor bij mijn werk is een klein parkje, en daar zag ik hele drommen mensen via hun telefoon naar de grond turend rondlopen. Blijkbaar zat daar een Pokémon verstopt tussen de struiken.
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

Fatsenco

Het zijn van de "TomTom types" lijkt net alsof ze de weg kwijt zijn, altijd maar die telefoon in hun handen......nu zoeken ze Pokémon!
Pak je leven weer op en ga wat nuttigs doen!
Volvo V70 R AWD (Laser Blue Pearl / Two tone)'00
Volvo V70 2.5 10V LookalikeanR (Nautic Blue Pearl)'98
Volvo 855 T5-R (Cream Yellow)'95

glenfiddich1983

Citaat van: Fatsenco op 13-07-2016 10:54:17
Het zijn van de "TomTom types" lijkt net alsof ze de weg kwijt zijn, altijd maar die telefoon in hun handen......nu zoeken ze Pokémon!
Pak je leven weer op en ga wat nuttigs doen!

Ach, deze hype zorgt in ieder geval dat die mensen buiten komen en in beweging blijven, zo kan je het ook zien ;)

Als mensen dit leuk vinden om te doen, wie ben ik dan om er op neer te kijken :)

NinaPaul

Buitenspelen plus één! Ieder zijn ding.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

leons850

Op mijn werk vinden we het zelfs grappig. :D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

peteRRR

Er is ook een spel al jaren waar de mensen schatten/dingen moeten zoeken buiten,...weet de naam niet maar daar zijn ook er ook tig
mee bezig,...soort puzzel-spel.

Onze generatie hadden video games hallen waar je zakgeld verdween ;D

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

CarolineB

Rick is er druk mee  ;D
Wij hebben zo gelachen het weekend, zijn zus achter op scooter en maar rondjes rijden in Soest.
Dan hoor je ze van ver aankomen en denk je die komen terug, nee hoor, ze rijden weer door.
Moet je weg met de auto gaat ie mee, je weet maar nooit wat je weer kunt vangen.

Pluspunten: komt meer buiten, neemt de hond mee.
Wel duidelijk gemaakt dat hij op zijn en anderen hun veiligheid moet letten.

glenfiddich1983

Citaat van: peteRRR op 13-07-2016 11:15:35
Er is ook een spel al jaren waar de mensen schatten/dingen moeten zoeken buiten,...weet de naam niet maar daar zijn ook er ook tig
mee bezig,...soort puzzel-spel.

Geocachen. Mijn zus en zwager doen daar ook heel fanatiek aan. Ik heb er de tijd niet voor (op mijn manier...) maar het mooie van die hobby is wel dat je op allerlei onverwachte leuke plekjes komt. Het nadeel is dat als je iets met ze afspreekt, ze structureel te laat komen omdat er onderweg nog een Geocache lag die gevonden moest worden...

Dat is met die Pokémon Go misschien ook wel een beetje zo. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar als de app in Nederland beschikbaar is voor de iPhone zal ik hem vast wel even downloaden om te kijken waar al die gekte nu om te doen is :D

big ben

Fatsenco

Moet wel toegeven dat mijn jongste zoon er ook aan mee doet. Wat beweging is niet verkeerd, als het maar niet midden in de nacht is of midden op de snelweg is.....
Volvo V70 R AWD (Laser Blue Pearl / Two tone)'00
Volvo V70 2.5 10V LookalikeanR (Nautic Blue Pearl)'98
Volvo 855 T5-R (Cream Yellow)'95

Hans Duiven

Precies, beter lopen met een gsm in de kluiven dan achter de tv/pc hangen  ;)

rpakuypers

Citaat van: Hans Duiven op 13-07-2016 12:32:18
Precies, beter lopen met een gsm in de kluiven dan achter de tv/pc hangen  ;)

Beter ongevaarlijk achter de pc/tv hangen dan een gevaar op de openbare weg :

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2113165/Raar-rijgedrag-automobilist-speelt-Pokemon-Go-in-Nunspeet

Als je dan toch al niets nuttigs te doen hebt, doe het dan in ieder geval niet in het verkeer.

Groet,
Roger