Groot licht staat aan na het starten.

Gestart door gero, 11-08-2016 16:54:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gero

Ik merk al een paar keer op nadat ik de motor heb opgestart dat het grootlicht is geactiveerd (blauw lampje op het dashbord ), nooit eerder gezien.
Hoe komt dat ? en is het normaal dat je je grootlicht aan kan doen als je contact uit staat ?
nooit eerder opgemerkt.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Midicijnman

Je tikt na het afzetten van de motor bij het uitstappen per ongeluk met je knie tegen de handle?

Spin!

Ik gok op het lamprelais dat op hol is geslagen.

www.vm-parts.nl

gero

Citaat van: Midicijnman op 11-08-2016 19:08:01
Je tikt na het afzetten van de motor bij het uitstappen per ongeluk met je knie tegen de handle?

Dat dacht ik ook, ik denk het zelf niet.

cornelis-b

Ik kan ook mijn grootlicht aan kan doen als je contact uit staat en het lijkt er op dat Rutger gelijk heeft: Relais is ook weer ik aan denk.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

gero

Citaat van: cornelis-b op 11-08-2016 22:10:37
Ik kan ook mijn grootlicht aan kan doen als je contact uit staat en het lijkt er op dat Rutger gelijk heeft: Relais is ook weer ik aan denk.

Ik heb wel een aangepast lichtrelais met inschakelingvertraging (van Yits), heeft toch altijd prima gefunctioneerd en het rare is
het inschakelen van het groot licht gebeurt niet altijd,

gero

#6
Nu weet ik het toch zeker, nadat ik de motor heb gestart gaat na enkele seconden het dimlicht aan en tevens is ook mijn groot licht aan, kennelijk ligt het misschien dan toch aan het aangepast(inschakeling vertraging icm met xenon)  licht relais, wel jammer ik had er altijd wel veel plezier, je kan het grootlicht ook gewoon uitzetten en daarna is er verder niks aan de hand, maar het is wel vreemd.
Yits mocht je dit lezen, kan je nog iets voor mij betekenen ?

razorx

Een bizarre. Ik zou zeggen kom eens langs.