Lekker cruisen, toen nix meer....

Gestart door ReverendNL, 19-08-2016 20:09:29

Vorige topic - Volgende topic

ReverendNL

Mailtje van Estateservices met antwoord:

Hallo,

Ik krijg een aantal mails dat onze naam toch nog op het forum druk besproken wordt, voor een goede oplossing is dat natuurlijk niet zo handig, en ook al besproken met u

Ronald

--------------------------------------------
Hallo,

Dan zou ik als Estateservices een goede en snelle oplossing aandragen. Tot nu toe is hier niets van gebleken en heb ik zelfs geen excuus gekregen.
Dat deze discussie gevoerd wordt op het forum gaat buiten mij om. Ik plaats alleen mijn ervaringen, wat anderen daarvan vinden heb ik geen invloed over.
Als u wilt dat ik op een openbaar forum geen ervaringen meer plaats, dan zou ik u ten sterkste aanraden een verbod jegens mij aan te vragen op de vrijheid van meningsuiting.
U kunt over deze zaak, als u dat wenst, ook contact opnemen met mijn advocaat.

Laurens

V70geRwin

Citaat van: ReverendNL op 18-11-2016 12:58:01

Hallo,

Ik krijg een aantal mails dat onze naam toch nog op het forum druk besproken wordt, voor een goede oplossing is dat natuurlijk niet zo handig, en ook al besproken met u

Ronald

Hallo,

Dan zou ik als Estateservices een goede en snelle oplossing aandragen. Tot nu toe is hier niets van gebleken en heb ik zelfs geen excuus gekregen.
Dat deze discussie gevoerd wordt op het forum gaat buiten mij om. Ik plaats alleen mijn ervaringen, wat anderen daarvan vinden heb ik geen invloed over.
Als u wilt dat ik op een openbaar forum geen ervaringen meer plaats, dan zou ik u ten sterkste aanraden een verbod jegens mij aan te vragen op de vrijheid van meningsuiting.
U kunt over deze zaak, als u dat wenst, ook contact opnemen met mijn advocaat.

Laurens

Welke goede oplossing dan?  ;D

Vervelend voor je en succes met de afhandeling.
Allen beetjes helpen, ik koop er voorlopig ook even niets meer in afwachting hoe dit opgelost wordt.

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Hallo,

Ronald

WTF??  :eusa_think:

reneetje

Citaat van: elianmars op 18-11-2016 13:33:46

Hallo,

Ronald

WTF??  :eusa_think:

Tja, een Sjonnie antwoord, maar dit ligt ook in de lijn der verwachting.

Kijk , heel simpel, mocht er iets iets fout gaan bij je bedrijf door een werknemer die er met de pet naar gooit , is dat verschrikkelijk voor je bedrijf.
Maarrrr,

a) je mag jezelf dan achter de oren krabben dat je de controle niet goed op de rit hebt , en dit dus moet verbeteren.
b) los het op en wel meteen naar de klant zijn tevredenheid , dan moet er maar geld achteraan.

Ze hebben de mogelijkheid voldoende gehad om het op te lossen, maar blijkbaar is men hier niet naar geneigd.

Dit mailtje zegt mij genoeg en ik vrees dat je(helaas) naar schadeloosstelling kunt fluiten  :-X

Wat die schadeloosstelling ook moet wezen is punt 2 , punt 1 is dat er werkzaamheden zijn gefactureerd die niet zijn uitgevoerd, credit nota dus met 1000 excuses , daarna vervolg over de eventuele schade die hier is uit voort gevloeid.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

freefall

Citeer
ReverendNL, wat is er nou daadwerkelijk stuk aan de motor dan? Een aantal leden in dit topic heeft zich dat inmiddels meerdere malen afgevraagd, maar er komt geen antwoord op, dus wij tasten ook een beetje in het duister terwijl we willen meedenken.

mee eens
Zonder te weten wat exact de schade is, en waardoor veroorzaakt kan er m.i. geen goede conclusie getrokken worden. ES is inderdaad behoorlijk in de fout gegaan maar zegt niks over de toestand van de binnenkant van de motor. Wat boxman al aangaf, 4500 om over de wissel heen wil niet zeggen dat de motor meteen in puin draait. Als de riem er niet afgeweest is, had het ook gebeurt met een nieuwe distributie waarschijnlijk.
Ik hoop voor reverend dat het allemaal goed opgelost word natuurlijk.
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

UserID6342

Even een heel ander iets, wat ook niet deugt in mijn optiek, is dat er schijnbaar mensen van hier / die hier lezen met ES gaan overleggen over wat er hier besproken word ???  Wat hebben hun er in godsnaam mee te maken, of proberen ze op die manier korting binnen te hengelen ? A) ik snap dat gedrag niet en vind het knap misselijk om eerlijk te zijn (worst over hoe en wat verder) en verder ben ik het geheel met Rene eens...

Ja, dit had allemaal veel anders en netter gekunnen maar dan ES ook van goede wil moeten blijken en in mijn optiek is dat nu niet echt geweest in de hele afhandeling.

peteRRR

Citaat van: elianmars op 18-11-2016 13:33:46

Hallo,

Ronald

WTF??  :eusa_think:

Idd,....het gaat hier niet om een bijgeschreven ruiten vloeistof wat perongeluk is op de factuur is beland :eusa_whistle:
Naam die besproken word,...wat denk je om eerst eens een oprecht excuus aan te bieden aan degene die bestolen is,...wat het geheel siert.

Citeer "voor een goede oplossing is dat natuurlijk niet zo handig" nee wat er gebeurd is met TS is handig :eusa_wall:
Eerst zakelijk handelen en dan nog eens op/met intenties gaan spelen/inspelen,...riekt ook na bedrog.

Buig nou eens en erken het en handel het netjes en na tevredenheid af zeg.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

ReverendNL

Citeer
ReverendNL, wat is er nou daadwerkelijk stuk aan de motor dan? Een aantal leden in dit topic heeft zich dat inmiddels meerdere malen afgevraagd, maar er komt geen antwoord op, dus wij tasten ook een beetje in het duister terwijl we willen meedenken.

Het bleek bij nader onderzoek gisteren, dat de riem te los om alle rollen heen zat. De spanner in deze drukte niet eens tegen de spanrol aan en men kon de rol gewoon draaien terwijl de riem er nog omheen zat. dit zorgde ervoor dat de timing zodanig versprongen is onder het rijden dat er waarschijnlijk klepschade is ontstaan. Ook de waterpomp was niet vervangen en alle bouten van de rollen waren zeer licht aangezet en praktisch met de hand er uit te draaien. Ook die rollen waren niet vervangen, net zoals de riem waarvan men had aangegeven dat dit een heel ander merk moest zijn dan de Gates die er nu omheen ligt. Ik besef terdege dat die monteur een enorme schade aan heeft gericht, en met mij nog aan veel meer anderen maar op de rekening staat Estateservices en dat bedrijf is helaas voor hen de eindverantwoordelijke...

arjen850

En dan hebben we het nog niet eens over de motorsteunen.

Snellebaksteen

Dat klinkt alsof er toch wel degelijk gesleuteld is aan de auto maar dat er geen nieuwe onderdelen zijn geplaatst.
Zou de monteur zelf een 850 hebben die toe was aan een distributie wissel?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

ReverendNL

Citaat van: Snellebaksteen op 18-11-2016 15:57:35
Dat klinkt alsof er toch wel degelijk gesleuteld is aan de auto maar dat er geen nieuwe onderdelen zijn geplaatst.
Zou de monteur zelf een 850 hebben die toe was aan een distributie wissel?

Van wat ik van de expert begrepen heb, stak hij alles in eigen zak.... en van wat ik zie, met name de losse bouten, spreek je gewoon over moedwillige vernieling. Door die monteur dan...

clk-p

Citaat van: ReverendNL op 18-11-2016 15:52:52
Citeer

Het bleek bij nader onderzoek gisteren, dat de riem te los om alle rollen heen zat. De spanner in deze drukte niet eens tegen de spanrol aan en men kon de rol gewoon draaien terwijl de riem er nog omheen zat. dit zorgde ervoor dat de timing zodanig versprongen is onder het rijden dat er waarschijnlijk klepschade is ontstaan. Ook de waterpomp was niet vervangen en alle bouten van de rollen waren zeer licht aangezet en praktisch met de hand er uit te draaien. Ook die rollen waren niet vervangen, net zoals de riem waarvan men had aangegeven dat dit een heel ander merk moest zijn dan de Gates die er nu omheen ligt. Ik besef terdege dat die monteur een enorme schade aan heeft gericht, en met mij nog aan veel meer anderen maar op de rekening staat Estateservices en dat bedrijf is helaas voor hen de eindverantwoordelijke...

Heel slordig, en ja e.s is eindverantwoordelijk.
Had ook zón reactie niet verwacht. Tis logisch dat wanneer er zoiets gebeurt dat daar overgesproken gaat worden..
Beste oplossing zou zijn neem je verlies en kom de klant tegemoet en zorg ervoor dat dit in de toekomst niet weer gebeurt. Nogmaals succes met het verdere verloop in deze treurige zaak.

henry classic v70

Juist door je verlies te nemen én een goede oplossing openbaar te maken zorgt er in ieder geval voor dat "de naam Estate Service" veel  minder negatieve publiciteit krijgt...
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

hilko73

Pfff. Ik ben ooit bijna van een forum geschopt omdat ik het waagde iets negatiefs over een garage te schrijven die binnen dat forum als "zeer goed" te boek stond.
Daar is ook geen schadevergoeding uit gekomen, trouwens.

Lang verhaal kort: Je moet de garage die het probleem "veroorzaakt" heeft de kans geven om het op te lossen. Als daar geen bevredigende oplossing uit komt, rest je de gang naar de rechter. Ga vooral NIET naar een brancheorganisatie; deze zijn er voor de garages, NIET voor de consument! (Bovag is een prachtvoorbeeld van een oplichtersbende, i.m.o.).
Verder wil ik je waarschuwen dat het publiekelijk afgeven op de onderneming waar je vergoeding van wil over het algemeen averechts werkt, tenzij je bij "Kanniewaarzijn" of "Radar" terecht komt. Uiteraard is het je goed recht om je frustraties te uiten, maar doe dat dan zonder verwijzing naar de naam van de garage. Goedbedoelde tip!

Ik wens je veel succes met de afhandeling.
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)