Lekker cruisen, toen nix meer....

Gestart door ReverendNL, 19-08-2016 20:09:29

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: V70geRwin op 19-11-2016 10:18:51
Lekker Nederlands om het slachtoffer aan te vallen.
Estate Services is aan zet en snel ook.
Dit is gewoon niet te geloven en mag gewoon genoemd worden en erheen rijden lukt ff niet meer en hoe komt dat?

Estate zal jouw auto maar naar de knoppen hebben geholpen.
Man man man.

Dikke eensch... ik begon me al behoorlijk te verbazen. Estate repareerde onder dezelfde naam als waar hij onderdelen onder verkoopt. Waarom dit gescheiden houden? Het is van de zotte. Slecht personeel of niet, het is estate die in gebreke is en zo het lijkt blijft. Ik zou als bedrijf me de oren van mijn kop schamen.

V70 classic

Citaat van: arjen850 op 19-11-2016 10:23:58
Citaat van: V70geRwin op 19-11-2016 10:18:51
Lekker Nederlands om het slachtoffer aan te vallen.
Estate Services is aan zet en snel ook.
Dit is gewoon niet te geloven en mag gewoon genoemd worden en erheen rijden lukt ff niet meer en hoe komt dat?

Estate zal jouw auto maar naar de knoppen hebben geholpen.
Man man man.

Dikke eensch... ik begon me al behoorlijk te verbazen. Estate repareerde onder dezelfde naam als waar hij onderdelen onder verkoopt. Waarom dit gescheiden houden? Het is van de zotte. Slecht personeel of niet, het is estate die in gebreke is en zo het lijkt blijft. Ik zou als bedrijf me de oren van mijn kop schamen.

K denk dat TS t nog netjes doet.
Dr zijn er wsl al voor minder over de balie gehaald.

Je hebt met heel die Bende eromheen niets te maken.
Ik gaf dan wel aan evt de schuldige te noemen.
Maar als cliënt heb je enkel van doen met de aansprakelijke.

Das ES.
Die zou gewoon ff een account m
Kunnen openen.
Verklaring geven en de slachtoffers per direct vervoer te verschaffen en de auto te repareren.
Als zoiets blijft etteren kost t meer. 
Moet hij t weer maar op de dader verhalen.

Groet
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

ReverendNL

Citaat van: cornelis-b op 19-11-2016 00:41:41
Citaat van: ReverendNL op 19-11-2016 00:25:04
Citaat van: cornelis-b op 19-11-2016 00:13:11
Je moet zeker niet "bedelen" in deze maar persoonlijk was ik al in een auto gesprongen en naar Obdam gereden. Met een persoonlijk gesprek in deze zaak had naar mijn inzien de zaak beter kunnen regelen dan telefonisch en via e-mail. Wat niet wegneemt dat ES al lang had moeten reageren met een voorstel hoe de zaak te schikken.

Je hebt al een paar maal geschreven over "de bewuste monteur die onder de naam van ES zoveel schade geeft berokkend aan veel andere klanten" Hoe is dit vast gesteld dat er meerdere / vele klanten zijn gedupeerd door deze monteur?

Ook schreef je "van wat ik van de expert begrepen heb, stak hij alles in eigen zak" Hoe weet een expert dit zo stellig te beweren en hoe komt een expert aan deze info?

Vertel hier eens wat meer over.

Dat zul je toch echt de expert moeten vragen en niet mij...

Maar jij hebt dit geschreven dan weet jij dit toch ook of is dit dan top secret?

Ah ok, ik snap het. De verzekeringsexpert heeft mij geen uitleg gegeven over hoe hij aan die info kwam maar wel dat mijn geval 1 van meerdere was die door kennelijk dezelfde monteur waren veroorzaakt. De verzekering zou mijn geval dan ook bij het dossier voegen dat al bestond.

ReverendNL

Citaat van: BBS op 19-11-2016 07:52:22
Euhmmm even mijn 2 centen voor zo ver dat het wat waard is. :eusa_think:

Ik persoonlijk denk dat waar het nu heen gaat niet op een forum thuis hoort. (om het even wat voor forum)
Wat Cornelis-b ook al aangaf, gewoon naar ES toegaan en dit eerst onderling helemaal uitpraten en tot een tevreden oplossing gaan komen.
Je weet nu waarom je wagen er mee gestopt is en daar is dit topic om begonnen. De uitkomst daarvan is geheel niet wat je verwacht had, integendeel.

Gaa eerst naar Obdam, hoor en wederhoor en je mag de uitkomst van de oplossing wel laten weten. Ik denk dat je meer voor elkaar krijgt dan hier over en weer te gaan zwarte pieten...
Op deze manier ga je je eigen goodwill naar ES ook te grabbel gooien namelijk en verklein je de kans om tot een oplossing te komen.
Maar goed, dat is mijn mening ;)

Citaat van: ReverendNL op 18-11-2016 22:40:21
Ik denk wel dat we hier een scheiding moeten maken tussen de onderdelenhandel van ES, waar ik dus niets slechts over te zeggen heb, en de bewuste monteur die onder de naam van ES zoveel schade geeft berokkend aan veel andere klanten.
Maar je gebruikt wel telkens de naam van Estate Services. En ik denk dat de beste man dat ook leest.
Maak dan gebruik van ES parts en ES garage....

Wel, allereerst heet het bedrijf Estateservices en niet anders, dus dat is een krom idee.... Verder, ik ga niet naar Obdam omdat ik geen auto meer heb... Geld voor zelfs de trein is er niet en ik mag in dit geval gewoon van geluk spreken dat ik een Rechtsbijstandverzekering heb. Verder is het raadzaam voor mij om niet persoonlijk naar Obdam te gaan. Die reden is zeer persoonlijk en deel ik niet zomaar openbaar mee.
Verder weiger ik pertinent door wie of wat dan ook onder druk te worden gezet. mijn karakter laat mij dan meteen 180 graden omdraaien en in de aanval gaan...

Taranis

Citaat van: hilko73 op 18-11-2016 20:02:39
Lang verhaal kort: Je moet de garage die het probleem "veroorzaakt" heeft de kans geven om het op te lossen. Als daar geen bevredigende oplossing uit komt, rest je de gang naar de rechter. Ga vooral NIET naar een brancheorganisatie; deze zijn er voor de garages, NIET voor de consument! (Bovag is een prachtvoorbeeld van een oplichtersbende, i.m.o.).

Grappig, ik heb juist een tegengestelde ervaring: ik had moeite om de gebreken aan mijn auto binnen de garantieperiode opgelost te krijgen of zelfs maar de juiste diagnose gesteld te krijgen. In mijn geval was het juist Bovag die mij adviseerde welke stappen ik moest nemen om te zorgen dat het naar tevredenheid opgelost werd. Ik zou om die reden dan ook eerder voor Bovag- dan dealergarantie kiezen denk ik.

Ries van de Zilverschuit

Met Bovag heb ik ook goede ervaringen. Mijn probleem met een garage was snel opgelost.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

BBS

Citaat van: ReverendNL op 19-11-2016 11:13:13
Wel, allereerst heet het bedrijf Estateservices en niet anders, dus dat is een krom idee.... Verder, ik ga niet naar Obdam omdat ik geen auto meer heb... Geld voor zelfs de trein is er niet en ik mag in dit geval gewoon van geluk spreken dat ik een Rechtsbijstandverzekering heb. Verder is het raadzaam voor mij om niet persoonlijk naar Obdam te gaan. Die reden is zeer persoonlijk en deel ik niet zomaar openbaar mee.
Verder weiger ik pertinent door wie of wat dan ook onder druk te worden gezet. mijn karakter laat mij dan meteen 180 graden omdraaien en in de aanval gaan...

Niks persoonljks hoor, maar wat heeft het je tot nu toe opgeleverd dan?
Volgens mij nog niet zo heel erg veel.... Blijkbaar werkt deze aanpak ook niet heel erg ::)
Volvoloos....

arjen850

Citaat van: BBS op 20-11-2016 09:12:09

Volgens mij nog niet zo heel erg veel.... Blijkbaar werkt deze aanpak ook niet heel erg ::)

Ik zie het probleem niet BJ? Draai het eens om, wat zou jij doen?

RoelNL

Als je wil, wil ik je best helpen om een keer samen naar Opdam te gaan en daar te gaan praten. Dat hoeft niet eens op een onvriendelijke manier plaats te vinden. Want zoals ik het nu aan het lezen ben gaat niet echt de goede kant op.

Vaak kun je door gewoon een goed gesprek met elkaar te hebben best wel tot goede oplossing komen voor beide partijen. Het belangrijkste is gewoon dat het fatsoenlijk opgelost gaat worden en jij niet de dupe wordt van hetgeen een imbeciele monteur die bij Estate service werkt(e). Zo simpel is het gewoon.
Estate service heeft gewoon de pech dat zo'n idioot bij hun werkt, eindverantwoordelijke is en blijft Estate service.
V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

BBS

Citaat van: arjen850 op 20-11-2016 10:43:55
Citaat van: BBS op 20-11-2016 09:12:09

Ik zie het probleem niet BJ? Draai het eens om, wat zou jij doen?
Nou, in ieders geval niet vol in de aanval gaan.
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dit is wel een ernstige fout. Ik zou eerst flink schelden en vervolgens samen met ES proberen tot een oplossing te komen. Lukt dat niet dan via een brancheorganisatie proberen en als laatste via de rechtsbijstand.
Maar ja, wij hebben de luxe van 2 wagens en dat ik op de fiets naar het werk ga. ;)
Volvoloos....

Marc O.

Nou BJ, ik heb je hier op het forum nogal eens horen mopperen op je oude werkgevers  :eusa_eh:
...The Nile isn't just a river in Africa...

ReverendNL

Citaat van: RoelNL op 20-11-2016 11:13:40
Als je wil, wil ik je best helpen om een keer samen naar Opdam te gaan en daar te gaan praten. Dat hoeft niet eens op een onvriendelijke manier plaats te vinden. Want zoals ik het nu aan het lezen ben gaat niet echt de goede kant op.

Vaak kun je door gewoon een goed gesprek met elkaar te hebben best wel tot goede oplossing komen voor beide partijen. Het belangrijkste is gewoon dat het fatsoenlijk opgelost gaat worden en jij niet de dupe wordt van hetgeen een imbeciele monteur die bij Estate service werkt(e). Zo simpel is het gewoon.
Estate service heeft gewoon de pech dat zo'n idioot bij hun werkt, eindverantwoordelijke is en blijft Estate service.

Vreselijk bedankt voor het aanbod Roel(NL) maar het is gewoon geen goed idee. Bij mij is het geen kwestie van niet willen, maar niet kunnen.  
Verder is Estateservices geen lid van welke brancheorganisatie dan ook (bovag) een ook niet van het Thuiswinkel waarborg... Dan blijft er bij onwil aan de kant van de winkelier niet veel over om mee te werken, behalve een advocaat. En ja, ik heb eerst telefonisch contact gehad maar dat begon al met tegensputteren.

NinaPaul

Blijven zeuren heeft geen zin. Aanpakken wel.

Heb je al (aangetekend, per normale post en indien mogelijk per mail) een ingebrekestelling verstuurd?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

peteRRR

TS is waarschijnlijk niet de enige die z,n klachten aan het behandelen is bij ES/verzekeringen,...maar druk op de ketel houden mits mogelijk
is wel op z,n plek.

Bij de ANWB staan nog een paar vingers aan goede commentaren over de garage,.http://www.anwb.nl/auto/onderhoud-en-reparatie/garages/garage/estate-services/52f5049bb61b739f3538c647/?from_search=1&pagina=0&zoekterm=estate+service&afstand=5

Vraag me even af of dat nog gaande was met die zelfde monteur?

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

BBS

Citaat van: Marc O. op 20-11-2016 11:39:04
Nou BJ, ik heb je hier op het forum nogal eens horen mopperen op je oude werkgevers  :eusa_eh:
Dat was er maar 1 en wij treffen elkaar hierover wel voor de rechtbank.
Ik heb het eerst onderling te regelen en dat wou hij niet.
Nu heb ik het uit handen gegeven, wel zo relaxt.
Ik ga daar zelf geen moeite meer voor doen. De advocaat in kwestie daar in tegen wel....

Edit: aanpassing....
Volvoloos....