Waar ga jij heen op vakantie in 2017

Gestart door marc-850, 06-11-2016 17:15:03

Vorige topic - Volgende topic

marc-850

Het duurt nog even, maar wij gaan in Maart 3,5 week naar Bali.

:eusa_dance: ;D

(Maar eerst tussen Kerst en Oud en Nieuw nog even een weekje Sauerland.)

Chris

We zijn nog aan het plannen, maar waarschijnlijk wordt het komend jaar Noorwegen met de auto :eusa_dance:.

En ik denk dat we in het voorjaar ook nog wel een weekje pakken, maar hoe en wat... nog geen idee.

cornelis-b

Zeker is Douzy Frankrijk waar we weer een weekje gaan vliegen met Henk maar dat zal eind juli worden. Misschien eind mei ook nog even richting Alpen met het klaphok.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Pfff, dat jullie dat kunnen ?  Geen idee nog ,weet ook nog niet eens of ik wel weg ga.... Afgelopen jaar ook gewoon thuis geweest en beviel mij ook prima ;D

Marc O.

Nog acht maanden verblijven in onze werklocatie en dan weer terug naar onze woonplaats Rauris in Oostenrijk ;D

En misschien in de winter of voorjaar een weekje naar Noorwegen :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

BBS

Geen idee eigenlijk. Als het aan mij ligt blijven we in ons ***** (5 sterren) hotel :eusa_dance: :eusa_dance:
Maar eerlijk gezegd moet het eerst maar eens 2017 worden eigenlijk. ;) Of toch een weekje Tenerife??
Volvoloos....

elianmars

Drie weken Gardameer met onze nieuwe ouwe vouwwagen :D

Taranis

In elk geval een weekje snowboarden in Ischgl en 4 weken naar de USA: vliegen op Los Angeles en daar onze camper ophalen. Verder zien we wel...  misschien nog een dag of 10 naar Zuid-Frankrijk en een weekje snowboarden in de Dolomieten... ofzo... :eusa_whistle:

Chris

Citaat van: Dirk342 op 06-11-2016 18:17:21
Pfff, dat jullie dat kunnen ?  Geen idee nog ,weet ook nog niet eens of ik wel weg ga.... Afgelopen jaar ook gewoon thuis geweest en beviel mij ook prima ;D

Thuis kan ook heel lekker zijn. Maar ik heb ook altijd wel lol in de voorpret. Daarbij ook wel handig om (zeker voor sommige bestemmingen) een beetje op tijd te plannen en boeken, zowel ivm kosten als ivm beschikbaarheid van accommodaties.

UserID6342

Dat is natuurlijk ook weer zo, zeker als je vroeg boekt. Maar dat geld ook weer niet altijd helaas.... Een aantal jaren geleden dacht ik een 'koopje' te hebben, 2 weken Kreta voor 2 personen, half pension voor slechts 695 euro incl vliegreis vanaf A'dam.  Dacht ik dus, bleek er in het vliegtuig naast ons een echtpaar te zitten die last-minute had geboekt voor dezelfde reis 299 betaald te hebben ?? ;D ;D.  En dat was voor mij meteen de laatste keer dat ik vroeg boekte ;D

elianmars

Voor vliegreizen kán het goedkoper zijn om last minute af te wachten, maar als je bijvoorbeeld op een camping wilt staan, zul je er vroeg bij moeten zijn om zeker te zijn van een staanplaats. Als je te lang wacht, heb je pech en is het vol.

Dit geldt uiteraard voor het hoogseizoen, waaraan we helaas vast zitten.
Als ik af en toe de prijsverschillen tussen hoog- en laagseizoen zie, het is echt te zot voor woorden......

Chris

Vliegtickets kunnen last minute enorm schelen, maar vind het dan ook altijd wel weer tricky of je een vlucht kan krijgen als je echt ergens heen wil. Heel vroeg boeken, zeker voor verre vliegreizen, scheelt ook best wat.

Citaat van: elianmars op 07-11-2016 07:55:01
Als ik af en toe de prijsverschillen tussen hoog- en laagseizoen zie, het is echt te zot voor woorden......

Eens, dat gaat nergens over. Twee jaar terug naar Toscane geweest, een weekje later gaan scheelde al ongeveer tweehonderd Euro per week. Laat staan als je echt in het naseizoen of erbuiten gaat.

glenfiddich1983

In maart weer eens een paar dagen Londen, en eind augustus de Discovery Run alpen-editie. Verder gaan we waarschijnlijk niet veel/lang weg, waarschijnlijk een paar losse weekendjes of wellicht ergens nog een weekje. We willen in 2018 weer een maandje naar Hawaii dus we moeten even doorsparen!
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

Vulk

Na onze vakantie dit jaar hebben we direct opnieuw geboekt.

We gaan opnieuw naar Seguret in de Provence!

elianmars

Citaat van: elianmars op 06-11-2016 18:33:35
Drie weken Gardameer met onze nieuwe ouwe vouwwagen :D

Zojuist geboekt. Er kon vanaf gisteren geboekt worden. Gisteren niet aan gedacht, dus net de laptop aangeslingerd. En dat is maar goed ook, want we hebben de een na laatste grotere plek geboekt. De rest was al weg   :o