Prijs Volvo 850 t5-r cy??

Gestart door purekoekange, 06-01-2017 21:07:36

Vorige topic - Volgende topic

classicT5

Laatst een 993 turbo gezien met 30d km, is verkocht voor meer dan de nieuwprijs destijds...

996 heeft design ook tegen, pas na de facelift zijn ze populairder geworden.

KIM

Citaat van: Vulk op 08-01-2017 13:27:34
Citaat van: KIM op 08-01-2017 12:27:53
Bij de Porsches praat je ook over een aanzienlijk Kwaliteitsverschil. De 993 was te goed en daarom te duur om te fabriceren en heeft daarom bijna de ondergang van Porsche betekend.

Ja maar 20 jaar later is de vraag nog steeds heel hoger, hoger dan voor een 996.

En dat heeft weer met de prijs te maken. Mijn collega heeft er pas een gekocht; ze staan nu op de laagste stand qua prijs en kunnen eigenlijk alleen maar duurder worden.
Een 996 is je kans om een betaalbare Porsche aan te schaffen.

Hans Duiven

Citaat van: KIM op 08-01-2017 17:45:08
Bij de Porsches praat je ook over een aanzienlijk Kwaliteitsverschil. De 993 was te goed en daarom te duur om te fabriceren en heeft daarom bijna de ondergang van Porsche betekend.

Ja maar 20 jaar later is de vraag nog steeds heel hoger, hoger dan voor een 996.

En dat heeft weer met de prijs te maken. Mijn collega heeft er pas een gekocht; ze staan nu op de laagste stand qua prijs en kunnen eigenlijk alleen maar duurder worden.

Inderdaad betaalbaar. In de link een 997: Is het specifieke onderhoud te betalen zonder jaarlijks organen te moeten verkopen?

Vulk

Citaat van: KIM op 08-01-2017 17:45:08

Ik wil een 964 turbo. :(

classicT5

Als je het zelf doet, kom je een eind. Is ook nodige aan niet oem aan parts te vinden.

Houd wel in de gaten, de eerste 996 hadden nog wel wat issues, als die dealer onderhouden is zal die de mods gehad hebben, anders kun je nog wel eens motor vervangen :(

Rijdt wel lekker zon 996/997, boxer geluid is erg verslavend.

V70R^2

Je ziet ze vaak bijzonder hoge km standen halen, zoals gezegd wel enkele kleine issues maar wanneer aangepakt een betrouwbare wagen.

Ook een paar plastic onderdelen in het koelcircuit welke kunnen barsten en na de fix van metaal zijn.

Onderhoud zelf doen en prima te betalen, een brug is dan noodzakelijk want om bij het blok te komen moet die er compleet onder uit..

Lostimmos

Ik vind dit ook wel een erg moeilijke vraag...
Ik wilde perse een DOP omdat de het meest "wolf in schaapskleren" is (stiekem zijn er ook het minst DOP's gemaakt volgens mij)

Alle gele die ik had gezien hadden kleurverschil op Een of meerdere panelen.

Ter illustratie: Die van mij had 80.000KM gereden en kostte 10.000,-

maruska

Citaat van: classicT5 op 08-01-2017 18:22:08
Als je het zelf doet, kom je een eind. Is ook nodige aan niet oem aan parts te vinden.

Houd wel in de gaten, de eerste 996 hadden nog wel wat issues, als die dealer onderhouden is zal die de mods gehad hebben, anders kun je nog wel eens motor vervangen :(

Rijdt wel lekker zon 996/997, boxer geluid is erg verslavend.
heerlijk offtopic weer ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

v0lv0freak

Nou voor 13K heb ik hier nog wel een gele sedan met handbak en werkende airco (afgelopen jaar bij CCS in Helmond gerepareerd) staan  ;D
Prijzen gaan hard inderdaad, was 2 jaar geleden geen slechte investering  :eusa_whistle:

Sbv

sedan brengt veel minder op ;D

v0lv0freak

maruska

Al die sluik reclame.. ik gamijn gele ook tekoop zetten voor 50k euro.. pff
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R