[VOLVO 850 CLUB MEETING] Algemene ledenvergadering 2017, zondag 29 januari

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 11-01-2017 11:32:25

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Op zondag 29 januari 2017 zijn we traditiegetrouw weer te gast bij Restaurant Campman in Renkum voor de jaarlijkse Ledenvergadering. Op de agenda staat behalve het verslag van de commissies en bestuursleden ook de benoeming van een nieuwe penningmeester. De uitnodging voor de ALV treft u aan bij de laatste Roffel van dit jaar, de winter editie.

Programma:

11:00 - Zaal geopend voor leden

11:00 - Gelegeheid voor koffie

12:30 - 13:30 Lunch

14:00 - 16:00 Vergadering

17:00 - Einde

Voor deelname aan de lunch zal een eigen bijdrage worden gevraagd. De kosten voor deze lunch bedragen 10 euro voor leden/donateurs en 15 euro voor gezinsleden, vooraf op de bijeenkomst te voldoen bij onze penningmeester a.i. Rutger Spin.

Aanmelden kan uitsluitend via de clubwebsite: www.volvo850club.nl

N.b. deelnemen aan de lunch is niet verplicht, u kunt ook indien gewenst na de lunch alleen het middagprogramma vanaf 13.30 deelnemen.

razorx

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mitsupiet

Te hard geschrobt.......

Boeijke

volvoTon

san

cornelis-b

Ik ga het niet meemaken, de 29ste mag ik mij melden in het ziekenhuis.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70geRwin

Citaat van: cornelis-b op 16-01-2017 21:56:24
Ik ga het niet meemaken, de 29ste mag ik mij melden in het ziekenhuis.

We maken wel een tussenstop op de.terug weg Henk  ;D

Sterkte vast.

san

Gisteren aangemeld maar nog niet op de lijst op de clubsite,ook nog geen bevestigingsmail gehad.Net weer geprobeerd maar nog steeds niet.Normaal krijg ik meteen een reactie of bevestiging..how can?

Spin!

Citaat van: san op 17-01-2017 22:02:21
Gisteren aangemeld maar nog niet op de lijst op de clubsite,ook nog geen bevestigingsmail gehad.Net weer geprobeerd maar nog steeds niet.Normaal krijg ik meteen een reactie of bevestiging..how can?

Ik zie je er inderdaad niet bij staan. Ik krijg ook geen mail bevestiging wanneer iemand zich aanmeldt voor de ALV. Bij andere evenementen wel. Zal wel bug in de software zijn.

Probeer het nog eens. Mocht het dan niet lukken dan kan ik je handmatig toevoegen. Stuur dan maar mail of pb.

www.vm-parts.nl

fransklaassen

You only live once

fransklaassen

You only live once

StefanCJ