Retrofitting elektrische ramen achter

Gestart door Vidres, 11-01-2017 23:36:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vidres

Hallo allemaal,

Ik zou graag achter in mijn 850 elektrische ramen willen plaatsen met OE Volvo delen. Nu is mijn vraag, aangezien er meer classics zijn geleverd met elektrische ramen, passen de kabelbomen van de achterdeur en eventueel de raammotoren van een classic in een 850? Ik wil hierbij wel gebruik maken van de originele schakelaars van een 850.

En misschien nog wel belangrijker, is de 850 voorbereid dat ik relatief gemakkelijk achter elektrische ramen kan plaatsen? Via de Amerikaanse fora begreep ik dat, op de kabelbomen in de deuren na, de 850 er op voorbereid is en dat het dus een kwestie van raammechanisme vervangen, kabelboom van de deur vervangen en de benodigde schakelaars plaatsen (dus de schakelaar bij de bestuurder en in de deur) is.

Mijn dank is bij voorbaat groot.

mehn

Citaat van: Vidres op 11-01-2017 23:36:18
Via de Amerikaanse fora begreep ik dat, op de kabelbomen in de deuren na, de 850 er op voorbereid is en dat het dus een kwestie van raammechanisme vervangen, kabelboom van de deur vervangen en de benodigde schakelaars plaatsen (dus de schakelaar bij de bestuurder en in de deur) is.

Bovenstaande klopte voor mijn MY1995 T-5.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

stefanhuijser

Ook voor mijn alter 1,5 klopte dit
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Vidres

Dank voor alle antwoorden, ik ga dit weekend een setje deurpanelen ophalen voor elektrische ramen. Nu nog de motoren (plus mechanisme) van ebay afhalen en dan nog kabelbomen vinden.

cornelis-b

Citaat van: Vidres op 26-01-2017 23:14:07
Dank voor alle antwoorden, ik ga dit weekend een setje deurpanelen ophalen voor elektrische ramen. Nu nog de motoren (plus mechanisme) van ebay afhalen en dan nog kabelbomen vinden.

Waarom van ebay en niet van één van de bekende demontage bedrijven zoals bv Hunterparts?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Vidres

Ik denk gewoon puur gemak... via ebay kan ik een motor plus mechanisme voor 35€ kopen inclusief verzendkosten. Dan wordt het bij mij thuis bezorgd en hoef ik niet naar het hoge noorden te rijden om bij hunterparts langs te gaan. Ik heb door werk en (voorbereidingen op) studie weinig tijd om dat te doen.