Het grote Koninginnedag topic

Gestart door rogier, 28-04-2005 23:43:16

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Zaterdag is het weer koninginnedag. Ik ga net als de rest van Nederland naar Amsterdam 8). Wat ga jij doen?

marcelV70R

ja ook voor ons dit jaar weer eens naar Amsterdam.
we hebben jaren met "rotzooi'ed op de vrijmarkt bij ons in het dorp gezeten,
wat overigens niet onverdienstelijk was.
maar dit jaar gaan we maar eens genieten van een pilsje op een van de pleinen.

Marcel.

Spin!

werken...hufterzooi, ondernemersvereniging heeft het advies gegeven de winkels open te gooien...dus geen koud biertje voor Spin op Q-day. En daar baal ik behoorlijk van!

www.vm-parts.nl

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rogier

Citaat van: Spin op 29-04-2005 00:38:34
werken...hufterzooi, ondernemersvereniging heeft het advies gegeven de winkels open te gooien...dus geen koud biertje voor Spin op Q-day. En daar baal ik behoorlijk van!
Mijn toko (AH) is ook gewoon open, maar dat is een kwestie van goed regelen hè :D. Laat een ander maar eens werken 8)

Reitse

Vorig jaar moest ik werken, dit jaar is het distributiecentrum dicht op koninginnedag. (Super de Boer is wel laat open op vrijdag zodat de aanvoer tot laat door kan gaan ;))
Denk dat ik nog ff in Groningen ga kijken maar dat hangt ook af van anderen of die die kant ook opgaan. Wel opvallend dat in de Drentse editie van het Dagblad van het Noorden een hele lijst staat wat er in Groningen stad te doen is maar niets in Assen.... (wat op zich ook al genoeg zegt).

thuur

Wij gaan iig niet alweeeeer naar A'dam. Heb t wel gezien daarzo, laatste keer dat ik ging werd het echt minder. Zelfs die A'dammers op tv wisten niet waarom die tribunes gebouwd gingen worden daaro ;D

Lekker sleutelen denk ik. Misschien de tuinverlichting nog aansluiten. En het resultaat vieren met een lekker Brandje 8)

Gr 8)

PJ-T5R

Citaat van: Rogier op 28-04-2005 23:43:16
Zaterdag is het weer koninginnedag. Ik ga net als de rest van Nederland naar Amsterdam 8). Wat ga jij doen?
Ja, ik ga ook naar Amsterdam, maar dan om het vliegtuig te pakken richting Florida. Zondag 30 graden om Tampa bay................... ;D ;D ;D ;D

PJ

Rsport

Citaat van: Reitse op 29-04-2005 10:27:55Wel opvallend dat in de Drentse editie van het Dagblad van het Noorden een hele lijst staat wat er in Groningen stad te doen is maar niets in Assen.... (wat op zich ook al genoeg zegt).

Dat groningen de promotie wel kan gebruiken of dat er in Assen geen **** te doen is?  :P

Voor wat betreft het laatste geef ik je gelijk, meer dan een rommelmarkt zal er wel niet zijn ;)

Iig ga ik die dag kijken of de puzzelrit die door de feestvereniging hier is uitgezet wat is (90km, dus die gaat vrij ver uit het dorp, das al positief :P), we shall see.

Reitse

hehe, Groningen heeft niet veel promotie meer nodig denk ik... Amsterdam was al zwaar in de stress dat Groningen nu ook een heeele snelle (sneller zelfs geloof ik) computer heeft staan ;D
Maar ik vrees dat Assen dooie boel is :-\

The Saint

Naar het Vondelpark met vriendin en dochter (2). Lekker gezapig spelletjes doen  :P Pakjes appelsap en snoetenpoetsers mee.

Ook voor mij is R genoeg te genieten, want we gaan met de auto!  :)

No shirt no shoes, no pinball

Rsport

Citaat van: Reitse op 29-04-2005 10:55:59
hehe, Groningen heeft niet veel promotie meer nodig denk ik... Amsterdam was al zwaar in de stress dat Groningen nu ook een heeele snelle (sneller zelfs geloof ik) computer heeft staan ;D
Maar ik vrees dat Assen dooie boel is :-\

Je moet het positief zien: Assen heeft zo zijn momenten (lees: de dagen dat er wat op het TT-circuit te doen is)  ;D :P

Ron850tdi

Lekker knoeien in de tuin (3500 m2 grond.....) ::)

En paaltjes in de grond rammen om een terrasje van hout op te zetten zodat we bij onze tuindeuren niet meer 40 cm omlaag donderen als we in het zonnetje willen gaan zitten. 8)

Met Q-day of Amsterdam/Groningen/Assen( ???) heb ik verder nix.

ed

Citaat van: mpT5 op 28-04-2005 23:54:44

Marcel.

Van rustig een pilsje pakken is geen sprake meer in Amsterdam. Ik ben daar jaren achtereen nartoe geweest, maar ben sinds een jaar of vier afgehaakt. Zo druk, en elk jaar wel iemand gezien die klappen kreeg. Niet leuk meer dus. Alternatief heb ik ook nog niet gevonden. Weet iemand of Leiden leuk is met Koninginnendag?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

thuur

Citaat van: ed op 29-04-2005 11:39:18
Citaat van: mpT5 op 28-04-2005 23:54:44

Marcel.

Van rustig een pilsje pakken is geen sprake meer in Amsterdam. Ik ben daar jaren achtereen nartoe geweest, maar ben sinds een jaar of vier afgehaakt. Zo druk, en elk jaar wel iemand gezien die klappen kreeg. Niet leuk meer dus. Alternatief heb ik ook nog niet gevonden. Weet iemand of Leiden leuk is met Koninginnendag?

Je kunt hier naar het dorp komen, altijd wat te doen, zelden hommeles. Morgen zul je niets merken van die vreemde dag in het jaar, afgezien van een enkel cafeetje wat wat oranje slingers heeft hangen en oranjebitter in de aanbieding heeft. Maar dan ga je gewoon naar een ander: met 750 kroegen moet dat geen probleem zijn ;D

Gr 8)