Het grote Koninginnedag topic

Gestart door rogier, 28-04-2005 23:43:16

Vorige topic - Volgende topic

T W R 850

Kennelijk is het heel moeilijk om elkaars mening te respecteren.
Om vervolgens te gaan lopen zeiken over wat iemand heeft gezegd, en dat gebeurt elke keer weer.
Jammer!

pooh

ik denk dat iedereen die een dierbare verliest daar enorm van onder de indruk is, dat zal ongetwijfeld nu niet anders zijn voor de betrokkenen, maar vreemd is het wel dat Columbine/de belgische creche moordenaar of de schietpartij op een duitse school veel minder aandacht trekt op dit forum. Terwijl daar veel meer onschuldige slachtoffers zijn gevallen, allemaal door toedoen van 1 zieke geest.

Ik vind het naief om te denken dat er in NL nooit iets kan gebeuren en laten we eerlijk zijn, we mogen van 'geluk' spreken dat deze man zijn plan niet beter doordacht heeft. Hij had heel Apeldoorn wel van de kaart kunnen vegen.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

arjen850

Citaat van: antraciet op 01-05-2009 00:16:40
Pfff wordt zo wel een hele zware discussie. Wilde eigenlijk reageren, maar na de laatste reactie van Thuur denk ik dat het wel duidelijk is wie wat op welke manier bedoelt(-de) en de discussie over het voorval in Apeldoorn voorlopig even de koelkast in kan?!?

groet Arjen (ps andere Arjen dan bovenstaande)
zoveel mensen zoveel meningen..wel is het goed dat iedereen zijn mening kan en mag geven..
en hiermee mag het van mij ook van harte in de koelkast..veel liever praat ik over airco's, turbo's en uitlaten ;)

gr arjen

antraciet

Ben het met je eens en koninginnedag is toch al bijna een half uur voorbij
groet Arjen

UserID6342

Citaat van: Rudi op 30-04-2009 21:54:22
Citaat van: Reitse op 30-04-2009 20:11:46
...daarna geƫrgerd aan Groninger "feestgangers" die het leuk vinden om een Duitse auto tegen te houden en daar een beetje omheen te staan dreigen.
Koningshuis is allemaal best prima, maar waarom moet dat in ons land eigenlijk altijd weer ontaarden in ongeremd zuipen, etteren, hooligannen en schade veroorzaken?

Heeft met innerlijke leegheid te maken van de hedendaagse jeugd.Gebrek aan verantwoordelijksheid gevoel.
+ 1

UserID6342

Waar nu weer een heel onderzoeksteam etc. op word gezet, is waarschijnlijk het feit HOE het heeft kunnen gebeuren dat die mafkloot 5 mensen doodrijd.  Buiten alle, al dan niet zinloze, discussies om lijkt mij dat het enigste interessante om te willen weten.  Het is dus vrij gemakkelijk om een aanslag op leden van het koninklijk huis te plegen, schijnt nu.  En of die l*l nu een Suzuki bij zich had of voor hetzelfde geld een tank is dan in principe oninteressant lijkt mij.

Reitse

Het WAAROM lijkt me nog veel interessanter eigenlijk...

UserID6342

Ook ja, die was ik vergeten...

Spin!

Nou het waarom zal je nooit te weten komen...zojuist bekend geworden dat de dader ook is overleden. Ben gister hele dag op pad geweest, heb vanochtend de beelden pas echt goed gezien...maar het is maf, absurd en erg onwerkelijk...krijg er een beetje een 9-11 gevoel bij ( vanwege de onwerkelijkheid ).

De dag had er zo anders uitgezien als die man gewoon z'n fiets had versiert.. :-\

www.vm-parts.nl

george

Mist de gemeenschap niet veel aan. De waarom vraag blijft daarmee wel open.
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Kali-Integrali

Inderdaad... Absurd en zeer onwerkelijk allemaal...

Ik was gelukkig net 5 minuten t elaat bij de Naald met mijn dochtertje.. had de intentie om daar naar de Koningin te gaan kijken, gelukkig ben ik mijn hele leven overal te laat voor. Ik had die niet live willen zien.

Zoiets is helaas bijna niet te voorkomen, nu maar hopen dat er niet steeds meer van deze mafketels dit soort ongelooflijk verschrikkelijke dingen doen!

mc70

Turbobiker

Citaat van: Spin! op 01-05-2009 09:23:27
Nou het waarom zal je nooit te weten komen...zojuist bekend geworden dat de dader ook is overleden. Ben gister hele dag op pad geweest, heb vanochtend de beelden pas echt goed gezien...maar het is maf, absurd en erg onwerkelijk...krijg er een beetje een 9-11 gevoel bij ( vanwege de onwerkelijkheid ).

Beetje 9-11...? Ach, bedenk vooral dat er een hele hoop landen zijn waar dit (kleine 'aanslagen')(schreeuw om aandacht/hulp??) aan de orde van de dag is. Nu komt het eens een keertje dichterbij.

De Tussenpaus

Reitse

De schreeuw om aandacht wordt veel vaker losgelaten, alleen blijft dat over het algemeen buiten de media... Voor treinen springen, van gebouwen vallen of spookrijden valt ook vaak in die categorie.

Geeft ook wel beetje aan hoe soft en beschermd we eigenlijk zijn in dit landje, er hoeft maar iets te gebeuren en het hele volkje is van slag. Hyves moet meteen aangepast, vlaggen halfstok en wat al niet meer...

Turbobiker

Citaat van: Reitse op 01-05-2009 12:26:22
Geeft ook wel beetje aan hoe soft en beschermd we eigenlijk zijn in dit landje, er hoeft maar iets te gebeuren en het hele volkje is van slag. Hyves moet meteen aangepast, vlaggen halfstok en wat al niet meer...

en bij 5 doden bij een 'regulier' verkeersongeval staat niemand stil...
De Tussenpaus