Het grote Koninginnedag topic

Gestart door rogier, 28-04-2005 23:43:16

Vorige topic - Volgende topic

Rudy-M

Haarlem was weer gezellig. 2 uurtjes foute 80's covers door de HaHa-band live gehoord :eusa_dance:
Wel een paar biertjes teveel op.

Thys

Ik ben nu al 12 uur bezig, en nog steeds geen druppel bier gehad :(

Rudy-M

Wees blij, blijf je helderder denken en ga je geen hoepels afzeiken :eusa_whistle:

Thys

Och, blij... ben de dag goed doorgekomen, met 9 bands in 10 uur tijd. Lig nu, nog steeds broodnuchter, in bed. Dat is dan wel weer verheugend!

The Saint

Blij dat ik geen prins ben.. Hoe graag je het ook zou willen, Koninginnedag overstijgt gewoon nooit het niveau van koekhappen, sjoelen en zaklopen. Oude troep vult de straten op ranzige kleedjes en velen drinken te veel bier en spugen dat inclusief niet doorbakken hamburger weer uit in hoekjes en bosjes.

Nix nieuws onder de zon dus. Opheffen dat hele Koningshuis en de Koninginnedag erbij.

5 mei, vind ik persoonlijk wél heel belangrijk om te vieren. maar daar ging het hier niet over..
No shirt no shoes, no pinball

Ben

Citaat van: pwassink op 30-04-2010 21:59:22
Citaat van: Ben op 30-04-2010 21:27:18
Hoogvliegersdag in Teuge.
Eerste helft verregend, we konden pas echt vliegen vanaf een uur of 14:00.
Toch zijn alle kinderen die er waren de lucht in geweest!

Heeft Rob z'n "Bus" ook nog ingezet dan ?  ;)

Jammer vh weer inderdaad, maar goed dat t toch gelukt is alles omhoog te krijgen .  :eusa_clap:

Deze bus bedoel je?

Rob zelf was er niet maar de Antonov heeft meerdere vluchten gemaakt.

Frank Versteegh was er trouwens ook

Alles is te zien op: http://www.stichtinghoogvliegers.nl/index.php/Website/Grote-dag/30-april-2010-Teuge

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

peteRRR

Citaat van: The Saint op 01-05-2010 07:12:10
Blij dat ik geen prins ben.. Hoe graag je het ook zou willen, Koninginnedag overstijgt gewoon nooit het niveau van koekhappen, sjoelen en zaklopen. Oude troep vult de straten op ranzige kleedjes en velen drinken te veel bier en spugen dat inclusief niet doorbakken hamburger weer uit in hoekjes en bosjes.

Nix nieuws onder de zon dus. Opheffen dat hele Koningshuis en de Koninginnedag erbij.

5 mei, vind ik persoonlijk wél heel belangrijk om te vieren. maar daar ging het hier niet over..

Niet ieder1 krijgt het voor elkaar om een geheelonthouder te zijn die al 16 jaar mediterend in de Himalaya zijn geluk ervaart Saint.
We zijn hier met velen,waarin ieder zijn eigen geluk beleefd op zijn eigen manier.
Oke,het is misschien een opgeblazen poppen spel,maar het hoort ook bij deze tijd ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Reitse

heb me wel vermaakt gister. Na een tempotraininkje ff de stad in gegaan en bijgekletst met vriendin die ik al 4 jaar ofzo niet gezien had. Drukte viel best mee in grunn trouwens, ondanks dat alle B- en C-artiesten in Amsterdam in glitterpakjes over een podium renden.

Wel gelachen om de ellende op het spoor rondom Amsterdam. 1 idioot gaat aan de noodrem hangen en dan gaat de rest van de 'goedwillende feestvierders' maar over het spoor lopen. Wat is dat toch met de diersoort 'mens' dat het fenomeen geduld soms zo ver weg is en sociaal gedrag soms zo moeilijk is... (en in dit land willen we het WK balletje schoppen annex enkel slopen en de Olympische Spelen organiseren...)

nsdnayz

Zeau!.

En wat gaan jullie doen?

Major omhoogtrap topic!

Proost!  :eusa_whistle: :eusa_dance:

Burp....  :police:

Snellebaksteen

Ik ga 's ochtends gezellig met het hele gezin rommelmarkten, terrasje pikken en slenteren, 's avonds naar een motorfeestje. Dinsdag ochtend maar vrijgenomen..
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

nsdnayz

Citaat van: Sbv op 27-04-2012 16:12:39
Citaat van: nsdnayz op 27-04-2012 15:49:51
Zeau!.

En wat gaan jullie doen?

Major omhoogtrap topic!

Proost!  :eusa_whistle: :eusa_dance:

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/545806_3531733604673_1012259604_33312485_1093224606_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/303349_3531730124586_1012259604_33312484_924485745_n.jpg
Burp....  :police:
hadden ze geen bier meer ? :P
Het viel mee, wij hadden maar 88 sixpack's. De filiaalmanager vertelde dat na 18.00 er 450 sixpack's bij gaan komen!
Weet je dat het bier bij de Appie goedkoper is dan bij de Makro etc. op dit moment?
Maarja, wij gaan varen in Amsterdam :)

Reitse

Citaat van: Snellebaksteen op 27-04-2012 16:05:02
Ik ga 's ochtends gezellig met het hele gezin rommelmarkten, terrasje pikken en slenteren, 's avonds naar een motorfeestje. Dinsdag ochtend maar vrijgenomen..
's nachts een vent, overdag een vent...