Welke maat remschijven op C70 T5

Gestart door Woger, 26-02-2017 17:04:40

Vorige topic - Volgende topic

Woger

Weet iemand zo uit het hoofd welke maat remschijven de C70 (cabrio) T5 aan de voorkant heeft. Ik heb bij het bandenwisselen gezien dat ze vervangen moeten worden, maar ik kan nergens een exacte maat vinden. Ook Vida geeft 3 mogelijkheden aan. Volgens mij is het 302mm (31262095) maar ik weet het niet zeker. En deze zijn wel interessant:
http://www.mister-auto.nl/fl/remschijven-vooras/ferodo-ddf1031_g900007_a062DDF1031.html

cornelis-b

Volgens mij zit er standaard 302 onder jou wagen. goede tip, heb ook maar een set besteld voor deze prijs ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Hans Duiven

Drie tientjes vind ik een zeer nette prijs voor 2 Ferodo 302 remschijven  :eusa_clap:

clk-p

Citaat van: Hans Duiven op 26-02-2017 18:51:47
Drie tientjes vind ik een zeer nette prijs voor 2 Ferodo 302 remschijven  :eusa_clap:

Zal een foutje zijn geweest, ik krijg de link niet meer geopend.
Ben benieuwd dat als ze daadwerkelijk voor 30€ per set werden aangeboden of je ze ook krijgt opgestuurd..
Had voor die prijs ook wel een reserve setje ferodo's 302 willen hebben

Woger

Woger

https://www.autodoc.de/search?keyword=DDF1031

Dit is blijkbaar het moederbedrijf. op autodoc.nl staan ze voor €90 per stuk, maar op de .de voor €15 per stuk. Wel €27 verzendkosten. Misschien een snelle groupsbuy  ;)

Hans Duiven

Citaat van: clk-p op 26-02-2017 21:18:49
Citaat van: Hans Duiven op 26-02-2017 18:51:47
Drie tientjes vind ik een zeer nette prijs voor 2 Ferodo 302 remschijven  :eusa_clap:

Zal een foutje zijn geweest, ik krijg de link niet meer geopend.
Ben benieuwd dat als ze daadwerkelijk voor 30€ per set werden aangeboden of je ze ook krijgt opgestuurd..
Had voor die prijs ook wel een reserve setje ferodo's 302 willen hebben

Ik kon ze zojuist nog gewoon bestellen:

Woger

Ik zie net dat bij autodoc.de blijkbaar het typenummer door elkaar is gehaald. Ze hebben het hier over 24cm schijven i.p.v. 302mm schijven.

cornelis-b

Ik ben benieuwd wat ik krijg, heb de bevestiging op mijn mail.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

V70R^2

Als dat de kwaliteitsschijven zijn van ferodo en ze worden bezorgd, dan hebben jullie allen 100 euro korting op een totaal van 130 gehad wanneer ze aankomen ;D

Echter brengt dit de discussie weer op gang, net als de draagarmen, zouden er 2 batches door elkaar lopen? Met een prijsverschil (en kwaliteitsverschil) van 300% en toch dezelfde producent?

Of levert deze shop random schijven net als vele online shops dat doen, ze vermelden merk X en diverse onderdeelnummers en wanneer je besteld kan je wel 100 verschillende merken en kwaliteiten verwachten....

cornelis-b

Ik ga het zien en is het niet wat ik besteld heb dan gaan ze gewoon weer retour. Maar gezien de mail die ik heb ontvangen ga ik nog wel even een goed gesprek aan dan maar het 0900 bellen. Dat een fout op 1 van hun sites staat kan voorkomen maar op al hun sites niet. Dit geeft aan dat het aannemelijk is en gewoon een actieprijs ;D

Zeg maar Henk tegen mij

cornelis-b

Zeg maar Henk tegen mij

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

Hans Duiven

Citaat van: cornelis-b op 27-02-2017 11:13:01
Ze staan nu weer gewoon als "beschikbaar" op mister-auto.nl

http://www.mister-auto.nl/fl/remschijven-vooras/ferodo-ddf1031_g900007_a062DDF1031.html

Zou dat kloppen?

Ik kreeg net dit bericht terug:

Beste Duiven Hans,

Bij deze laten wij u weten dat wij het bedrag van € 39.45 voor retourzending n° MA-20170226-215603-634976NL hebben teruggestort op uw rekening.

U kunt deze informatie nogmaals nazien op uw account. Indien u nog vragen heeft staat onze klantenservice natuurlijk voor u klaar op telefoonnummer 0900-340 0010 (€0,60 per Gesprek).
Goede reis met Mister-auto.nl!

en deze:

Beste hans duiven,

MISTER AUTO heeft je een volledige terugbetaling gedaan van €39,45 EUR voor je aankoop.

Het kan tot6-10werkdagen duren voordat je de terugbetaling op je PayPal-rekening ziet.

Als je vragen hebt over deze terugbetaling, neem dan contact op met MISTER AUTO.

De terugbetaling wordt op je PayPal-rekening gestort.

Log in op je PayPal-rekening als je alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op je rekening wordt weergegeven.

Gegevens webwinkel
MISTER AUTO
paypal_eur@mister-auto.com
http://www.mister-auto.com
+33 426700296
Opmerkingen webwinkel
1x FERODO Set van 2 remschijven

Woger

Ik heb nog niets gehoord, maar hebben ze nu eenzijdig de aankoop ontbonden? Zonder enige reden of excuus?