We zijn er weer... zie pag 6! (t-5!)

Gestart door jordyvane, 11-05-2005 17:36:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

zweed

Ja, daar denk ik wel eens aan. Maar wie moet dan voor die arme 850 zorgen?

ed

Die zorg wil ik wel op me nemen. Doe ik graag in het belang van Volvo natuurlijk. Heeft ie gelijk een broertje. Schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

zweed

Maar je hebt al een R!

ed

Maar dat is juist onderdeel van het ontwikkelingsproces!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

zweed

Dan zou ik zeggen: mail hem.

ed

Ik heb  het vermoeden dat hij zijn roffel moet verkopen om straks die schuit (BMW) aan het rollen te houden.
Twee in eigendom wordt me teveel. Ik had het alleen gedaan om hem te helpen natuurlijk.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

zweed

Dat ligt iets genuanceerder. Hij wil die BMW, maar hij kan in de stad niet beide auto's voor de deur kwijt.

ed

Dan mag hij die 850 wel bij mij parkeren. Zorg ik goed voor hem. Zijn we beiden blij.
Als hij het dan netjes vraagt mag hij er af en toe ook in rijden. Goede deal toch? Hij van zijn parkeerprobleem af en ook nog iemand die voor zijn roffel zorgt.
Ik zal het hem eens voorstellen.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

jordyvane

Jaja... Bloed kruipt waar het niet gaan kan...  ;)

In 2004 hier voor het eerst aangemeld met mijn toenmalige aanwinst, een 850 GLT (topic)
Na de 850 een fantastische 960 gehad, en daarna overgegaan op de leaseauto's. De 960 heeft toen een mooi nieuw huisje gekregen en mijn volvo tijdperk is even afgesloten. Voor de hobby heb ik er een Bmw 325I Cabrio uit 86 bijgekocht.... ;D Ook bijzonder leuk speelgoed! 180 peekaas op de achterwieltjes, en driften maar....

Nu als leaseauto een Mitsubishi Outlander (nwe model.) lekkere auto, maar aangezien ik zeer binnenkort van baan ga wisselen en een stuk dichterbij huis ga werken, raak ik mijn leasebak kwijt. Krijg er een leuke baan voor terug, dus dat is alleen maar top!

Aangezien ik dan dus weer een 4 seizoenen auto nodig heb, ben ik al met een schuin oog op zoek, en natuurlijk komt de oude liefde voor de Roffel weer boven... Kippenvel blijft toch elke keer als je er een voorbij hoort komen! BMW gaat er waarschijnlijk uit (moet wel even op de kosten letten, en ik heb ook nog een dikke motor in de garage staan...), en zoals het er naar uitziet gaat er een 850 weer voor terugkomen. Wat blijkt? zelfs de geblazen versies zijn leuk te betalen tegenwoordig! de zoektocht naar een leuke T5 is begonnen!  ;D Ga de komende tijd weer eens het forum doorspitten om te zien wat ik gemist heb, en waar ik op moet letten bij mijn zoektocht naar een T5.

Enne.. owja.... elke kleur is goed, als ie maar zwart is!  :eusa_dance:
Mocht iemand op zoek zijn naar een leuke 325 cabrio, dan kunnen we altijd ruilen hoor!  ;D (vloeken in de kerk...ooooohhh...!)

Tot gauw weer!
Ik heb een hekel aan bumperklevers, gisteren zat er weer een voor me!

FGG

Welkom terug, Jordy.

Ik ben benieuwd wat 't gaat worden. (hopen dat 't geen zwarte wordt) :eusa_pray:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Chris

Welkom terug hier en veel succes met zoeken naar een mooie T-5 :)

Groeten,
Chris

Taranis

Welkom terug! Succes met de zoektocht...

En FGG: niet zeuren, zwarte 850's zijn gaaf  :eusa_clap:

FGG

Citaat van: Taranis op 05-08-2008 20:00:56
Welkom terug! Succes met de zoektocht...

En FGG: niet zeuren, zwarte 850's zijn gaaf  :eusa_clap:

Alle 850's zijn gaaf, maar de zwarte 't minst. ;) (althans dat vind ik)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ruudT5

Vind zwart ook niet om aan te zien :eusa_liar:

Je ziet er volgens mij ook niet zo heel erg veel. Heb ook zwarte auto gehad, je poetst je helemaal rot..metallic kleur is beter geschikt voor de mensen onder ons die niet elke dag de auto willen wassen..

Succes met je zoektocht,

Groeten Ruud

jordyvane

Moet eerlijk zeggen dat ik een strakke zwarte t5 een heel mooie verschijning vind. (een gele t5-r is nog leuker, maar..........)

KLeur is niet de doorslaggevende factor bij aanschaf van een auto. Heb liever een roffel met 3,5 ton op de klok die er netjes uitziet, dan een uitgeleefd exemplaar met 2 ton op de teller. Het is me vorige keer ook gelukt om een mooie te vinden, dus dat zal nu ook wel weer lukken. Hopelijk nu met een blowertje erop, en zo niet? dan niet! ;-)

Ben MP en de diverse sites al in de gaten aan het houden, dus we zien het allemaal wel!
Ik heb een hekel aan bumperklevers, gisteren zat er weer een voor me!