Extra advertentiegroep voor Volvo's en Volvo onderdelen niet 850/x70 classic ?

Gestart door llinssen, 03-01-2018 09:52:15

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

Citaat van: NinaPaul op 03-01-2018 21:32:15
Citaat van: arjenT5R op 03-01-2018 21:19:01
Zet er een subforum naast? Of voeg een rubriek toe...

Als 850 maar 850 blijft....

Dan hoeven de discussies over a5/b5 olie, stinkieluchtjessnuffers van de ecc en regererende roeffilter wervelkleppen ons 850 gedeelte iig niet onder te sneeuwen.

Je vergeet de egr kleppen koeling :D

Hihi ja en de automatisch openende achterklep en de stoelairco koeling en de lane control en de adaptive cruise en de help er zit iemand naast me maar ik heb geen zin om m'n nek te draaien indicatie dingens

V70R^2

Citaat van: Vulk op 03-01-2018 18:15:51

Ik zet mij hier ook achter. Ik las in de roffel overigens dat de 850 club ook denkt om de club uit te breiden naar alle andere 5cylinder Volvo's. Dat zou voor mij persoonlijk betekenen dat ik mijn lidmaatschap opgeef.

Hier wil ik ook nog even op reageren, dat het 850forum enkel over 850's (s/v/c70) gaat moet zo blijven.

Dat de club zich mengt met andere VOLVO 5 cilinder types, 100% voorstander van.

Ik ben een simpele man, 5cilinder is roffel, de titel van ons clubblad, dus wat mij betreft meer dan welkom als dat het mogelijk maakt de club voort te laten bestaan.

-D©©©L-

Citaat van: arjenT5R op 03-01-2018 21:37:02

Dan hoeven de discussies over a5/b5 olie, stinkieluchtjessnuffers van de ecc en regererende roeffilter wervelkleppen ons 850 gedeelte iig niet onder te sneeuwen.

Hihi ja en de automatisch openende achterklep en de stoelairco koeling en de lane control en de adaptive cruise en de help er zit iemand naast me maar ik heb geen zin om m'n nek te draaien indicatie dingens

Help mijn auto piept, hoe zet ik dat uit ?

V70 classic

Citaat van: -D©©©L- op 03-01-2018 21:45:34
Citaat van: arjenT5R op 03-01-2018 21:37:02

Help mijn auto piept, hoe zet ik dat uit ?

Daar heb ik idd een knopje voor  :evil:

Maar 850
Club mag alle 5 Cilinders.
Maar voor t forum zou t niet moeten kunnen redeneerd iemand.
Die volg ik ff niet.

Hoewel er van mij hier niet persee een uitbreiding hoeft te komen overgens.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

arjenT5R

rappendaf

Citaat van: arjenT5R op 03-01-2018 19:35:16
Als je het 850 forum verandert haal je de ziel er uit dan is t niet meer waar t ooit voor bedoelt was.

Maar je zou er toch een 5 pitter club forum aan kunnen hangen...

Doe je daar ook advertenties van "die andere" volvo's.

edit: waarom zouden forumleden dan geen zeggenschap hebben over t forum?

Dat een niet clublid niets over de club te zeggen heeft snap ik maar als mede forummer doe je toch ook een bijdrage aan het forum. Dan zou je daar ook instemming over moeten kunnen hebben.
edit: waarom zouden forumleden dan geen zeggenschap hebben over t forum?

.
[/quote] Ja waarom dan een pol als we niks  te  piepen hebben ?  :o
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

Thijs T5

leuk idee alle 5 cilinders welkom. denk dat het stiekem wel extra leden zou opleveren.. ben hier al jaren "te gast" gewoon omdat de groep mensen bij elkaar goud zijn :)

5 cilinder klinkt hetzelfde hoor jong of oud... "duur of betaalbaar" dat is relatief en voor iedereen anders... een 850R kost tegenwoordig meer dan een NR :) gaat dus ook niet echt op..

KIM

Citaat van: V70 classic op 03-01-2018 21:51:59

Maar 850
Die volg ik ff niet.

Eigenlijk is dat heel simpel. Het 850 forum wint er financieel niets aan om het forum samen te voegen met andere modellen.
Voor de club kan een gezamenlijk event een financieel voordeel opleveren.

-D©©©L-

Citaat van: arjenT5R op 03-01-2018 22:04:22
De club kan wat extra leden goed gebruiken schijnbaar ;)

De club is hier ook gewoon te gast.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,2007.msg27706.html#msg27706

CiteerBeste Forum leden,

Zoals jullie waarschijnlijk al door hebben is het Volvo 850 forum los gekoppeld van de Volvo 850 Club Nederland. Dit op verzoek van het club bestuur. Over de reden van deze beslissing kan ik helaas weinig mededelen. Hierover zal waarschijnlijk wel in de ALV vergaderd gaan worden...

Ik als (technisch) beheerder van de site ben door andere werkzaamheden helaas niet instaat het forum te "modereren" en doe daarom ook een oproep aan de vaste forumbezoekers of er interesse bestaat om moderator te worden?

Als er interesse bestaat kan je me een persoonlijk bericht of een email sturen.

Groeten,
Erik

arjen850

Citaat van: KIM op 03-01-2018 22:43:58
Citaat van: V70 classic op 03-01-2018 21:51:59

Maar 850
Die volg ik ff niet.

Eigenlijk is dat heel simpel. Het 850 forum wint er financieel niets aan om het forum samen te voegen met andere modellen.
Voor de club kan een gezamenlijk event een financieel voordeel opleveren.

Het ging toch alleen om een advertentie plaats he? Ik bedoel, er wordt nu veel verder uitgeweid. De club zou door bijvoeging kunnen blijven bestaan is denk ik eerlijker, Als dat we het financieel voordeel noemen. Ik lees eigenlijk dat de club het zo niet heel veel langer kan trekken anders.

Wat zou een reden kunnen zijn om juist geen advertentie plek te creëeren voor alle 5 cyl? Zoals gezegd, ik rij nog altijd met veel plezier mijn 850 hoor.

classicT5

Wie is eigenlijk juridisch eigenaar van de url? Het forum is niet opgezet a la een club, als ik het goed heb.

Beslismodel is nu dmv meeste stemmen gelden van de moderatoren?

Ik ben niet tegen, tenslotte je hoeft niet alles te lezen. En degene die het wel wil lezen heeft dan schijnbaar de interesse.

KIM

Als je bij de uitkomst van de poll kijkt, zie je dat 75% tegen deze verandering is. Bovendien heb ik duidelijk aangegeven dat ik op persoonlijke titel sprak. Een beslissing is dus helemaal niet genomen.

Maar vraag je eens af wat het forum wint met advertenties van niet gerelateerde zaken. Het forum verdient er niets aan en in mijn opinie is het hele verkoop deel van het forum al een concessie aan het eigenlijke doel: Het fungeren als vraagbaak voor een bepaald model auto.

Aan advertenties verdient het forum niets; het levert meer werk op en kost meer webspace.

Edit: Spelling

cornelis-b

Citaat van: KIM op 04-01-2018 06:16:26
Als je bij de uitkomst van de poll kijkt, zie je dat 75% tegen deze verandering. Bovendien heb ik duidelijk aangegeven dat ik op persoonlijke titel sprak. Een beslissing is dus helemaal niet genomen.

Maar vraag je eens af wat het forum wint met advertenties van niet gerelateerde zaken. Het forum verdient er niets aan en in mijn opinie is het hele verkoop deel van het forum al een concessie aan het eigenlijke doel: Het fungeren als vraagbaak voor een bepaald model auto.

Aan advertenties verdiend het forum niets; het levert meer werk op en kost meer webspace.

Wat te denken aan deze vier pagina's die kosten "meer webspace" dan 20 advertenties ;D
Niet dat ik voor advertenties van andere dan 850 / X70 classic modellen ben maar ook advertenties zijn plain tekst. Wat webspace betreft denk ik dat dit niet noemenswaardig is. Dat het meer werk oplevert is duidelijk.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjenT5R