Abs lampje blijft branden (module gereviseerd)

Gestart door katuut, 27-02-2018 07:14:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

katuut

Het abs lampje blijft branden van de 10v,

De module is gereviseerd door, maar enkel bij gas geven en gas lossen brandt het lampje nog steeds.


Iemand een richting waar ik zoeken kan?
Chronisch last van detaildiarree

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

SB T-5R

ABS gaat vanzelf uit zodra het probleem is opgelost, blijft niet in storing zitten zoals je SRS bijvoorbeeld.
Even uitlezen is het beste, kan een heel aantal oorzaken hebben. Meestal is het een wiel of druk sensor.

katuut

Hij is uitgelezen, geen foutmeldingen.

De garage vermoedt dat het in het elecktronische circuit zit. Het lijkt me wat vreemd?
Chronisch last van detaildiarree

arjen850

Zit de stekker aangesloten op je hrc? Want dat geeft precies de storing die jij beschrijft. Ik ben hem eens vergeten na een motorwissel, stekker erop probleem opgelost.

SB T-5R

Citaat van: katuut op 27-02-2018 08:00:56
Hij is uitgelezen, geen foutmeldingen.

De garage vermoedt dat het in het elecktronische circuit zit. Het lijkt me wat vreemd?

Check de 2 kabels op de ABS pomp maar.
Die kun je vinden door het stekkertje vanaf de ABS controller te volgen.
K'heb er al veel gezien waar deze kabels bij de aansluiting op de pomp gestript zijn door slijtage.
Deze kunnen sluiting maken.

cornelis-b

Citaat van: SB T-5R op 27-02-2018 07:33:17
ABS gaat vanzelf uit zodra het probleem is opgelost, blijft niet in storing zitten zoals je SRS bijvoorbeeld.
Even uitlezen is het beste, kan een heel aantal oorzaken hebben. Meestal is het een wiel of druk sensor.

Ik heb er al een aantal gehad die nog steeds een ABS fout gaven, lees lampje bleef branden na revisie van de controller. Stukje rijden boven de 30 km hielp niet maar na het resetten van de oude opgeslagen fouten ging het lampje normaal uit.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

katuut

Citaat van: SB T-5R op 27-02-2018 08:10:30
Citaat van: katuut op 27-02-2018 08:00:56
Hij is uitgelezen, geen foutmeldingen.

De garage vermoedt dat het in het elecktronische circuit zit. Het lijkt me wat vreemd?

Check de 2 kabels op de ABS pomp maar.
Die kun je vinden door het stekkertje vanaf de ABS controller te volgen.
K'heb er al veel gezien waar deze kabels bij de aansluiting op de pomp gestript zijn door slijtage.
Deze kunnen sluiting maken.

Thanks! Morgen duik ik er in
Chronisch last van detaildiarree