Bad Decision Works - Hoge 240 + Lage 240

Gestart door Barracuda_82, 07-05-2018 11:00:25

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Voor draaistroom heb je dus alle 3 de fasen nodig, voor verlichting enkel een fase en een nul.
Dus dan ook zorgen dat je de 220v lichter afzekert dan de 3 fase zekering want anders piept ie er natuurlijk net zo goed uit.

Je zal dus 1 van die 3 fase moeten gebruiken voor de verlichting de maar, die moet je dan toch weer aftakken van je 3fasen die je wil gebruiken voor je draaistroom. Als je begrijpt wat ik probeer uit te leggen ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

Wordt een werkplaats ++ als ik dat zo lees!  :eusa_clap:

Barracuda_82

Citaat van: arjenT5R op 02-11-2018 12:25:06
Als je begrijpt wat ik probeer uit te leggen ;D

Citaat van: razorx op 02-11-2018 20:35:50
Wordt een werkplaats ++ als ik dat zo lees!  :eusa_clap:

Da's wel de bedoeling :)

Mijn wishlist voor de komende tijd:

- Een 380v slijpsteen (met een staalborstel er op)
- Kotterkop voor de boormachine
- Afzuiging, stroom en perslucht netjes in orde maken
- Een lasmanipulator bouwen
- Een draaibank (AI Hembrug)
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

Barracuda_82

Oja, ik ben gister ook nog effe impulsief met een maat van me naar de Ring geweest. Later begreep ik dat Koen daar ook was en helaas heb ik hem niet meer gesproken. Toch heb ik een leuke dag gehad daar. Het was lekker rustig en mijn vriend heeft mij ook nog effe een rondje laten rijden. Dat was heel leuk om te doen :)

's Ochtends eerst even de Focus RS omgewisseld voor de Megane RS:

Toen naar de ring en een paar rondjes mee gereden, beetje over de parkeerplaats gewandeld en wat gekletst met mensen. Mijn vriend is ook nog met een wildvreemde een rondje gaan rijden omdat die zijn auto zo cool vond. En ik was toch misselijk van 3 rondjes volgas, dus dat kwam mooi uit.

Daarna ging de Ring helaas effe dicht toen ik net wilde gaan rijden, dus even gewacht. Kon ik mooi effe aan die rare shifter wennen op de openbare weg:

Toen effe een rondje gedaan. Maar ik ken de baan voor geen meter (ik heb hooguit tien rondjes op mijn naam ofzo, verspreid over 10 jaar ofzo), dus het leek nergens op. Maar ik heb wel veel plezier gehad. Wat rijdt zo'n Megane lekker zeg:

Na het rondje zat ik er zo bij. Ik kan me niet heugen dat ik zo ooit uit de V70 gestapt ben...

Misschien moet ik toch maar eens gaan denken aan iets anders...

V70R^2

Gaaf! Lekker dikke megane RS!

Ik kan ook niet wachten weer een paar rondjes te maken!

Een borg&Warner EFR 7670 op die Volvo van je schroeven zal je ook wel.een leuke giechel geven ;D

Vulk

Citaat van: Barracuda_82 op 05-11-2018 11:06:07
Na het rondje zat ik er zo bij. Ik kan me niet heugen dat ik zo ooit uit de V70 gestapt ben...

Uiteraard stap je zo niet uit de V70, want dan zit de rit er op. Dit hoort je gezichtsuitdrukking te zijn als je INstapt.

;D

Barracuda_82

Citaat van: Vulk op 05-11-2018 18:58:53
Uiteraard stap je zo niet uit de V70, want dan zit de rit er op. Dit hoort je gezichtsuitdrukking te zijn als je INstapt.

;D

Hahaha scherp :D

MichielM850

Goed bezig man! Binnenkort maar eens écht de wagens naast elkaar zetten voor een kek plaatje. Gezien je bezigheden zal dat wel voorjaar 2019 worden  :eusa_dance:
'96 - Volvo 850 R - Dark Grey Pearl - 316.000km
'96 - Volvo 850 2.5 10v- Dark Olive Pearl - 616.000km

Barracuda_82

Citaat van: MichielM850 op 06-11-2018 15:53:58
Goed bezig man! Binnenkort maar eens écht de wagens naast elkaar zetten voor een kek plaatje. Gezien je bezigheden zal dat wel voorjaar 2019 worden  :eusa_dance:

Hahaha, die kans is best groot :P

Ik ben best druk met een nieuwe activiteit en hopelijk slaat het een beetje aan.. die werkplaats bouw ik namelijk niet helemaal voor de lol, want ik probeer er ook echt iets te maken. Begin dit jaar kreeg ik namelijk de opdracht om wat spullen te maken voor een kinderkamer. Een loopauto, een kledinghaakje, drie schilderijtjes en een lamp. En bij die lamp dacht ik: "verrek, dit is leuk! ik wil dit meer doen!".

En zo geschiedde. De eerste lamp, voor die kinderkamer, is zo geworden:

En vlak daarna maakte ik deze lamp van een oude B230 zuiger, een upcycled messing zwanenhals en twee tandwielen:

Die laatste ging gisteren op facebook en instagram en was binnen een paar uurtjes verkocht. De reacties zijn allemaal erg positief, dus ik ga hier op doorpakken. Een naam, logo, alles is in de maak. Zin in!

Owja, de loopauto voor de kinderkamer is zo geworden:

En de schilderijtjes zo:

Eén keer raden hoe het kind is genoemd :P

Miyel

850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

volvobug

Citaat van: Barracuda_82 op 07-11-2018 08:55:49
.....
Eén keer raden hoe het kind is genoemd :P

B230? Goodyear? Lampje? Williams?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

)()()sT

Wat gaaf!! Die lamp vind ik echt cool  8)

Barracuda_82

Wacht, ik maak het wat makkelijker :)

Miyel

Ah.. ja, da's van voor mijn tijd..

Maar beide lampen zijn inderdaad gaaf. Het idee van die zuiger als schemerlamp is echt goed gevonden!
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

razorx