Waar heb je je vandaag over verheugd?

Gestart door Vulk, 29-06-2018 09:58:32

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Citaat van: The Demon op 13-04-2020 14:10:05
Ik wel!
Kweenie nog steeds...
Citaat van: V70R^2 op 13-04-2020 15:26:33
Die blijft, dat is een echte auto! Vervangt het andere koekblik voor de deur, toch? :evil: ?
Dat andere koekblik is 28 jaar en gaat zeer waarschijnlijk wel weg. Maar als die nieuwe goed bevalt dan weet ik het nog niet of die V wel blijft..... Ik was zeer aangenaam verrast met de proefrit, dus wie weet.....
En de V is verder goed, maar wel 22 jaar oud intussen
Volvoloos....

V70R^2

Past maar weinig in zo'n aygo t.o.v. een V, maar alles van Toyota is wel top qua betrouwbaarheid, van de instapper tot de top.

BBS

Het wordt ook meer een karretje echt voor Jennie. Die rijd er het meest in, maar ik moet zeggen dat het ding best knap rijd.
Woensdag aan het einde van de dag zullen we meer weten......
Volvoloos....

marc-850

Citaat van: BBS op 13-04-2020 16:06:01
Het wordt ook meer een karretje echt voor Jennie. Die rijd er het meest in, maar ik moet zeggen dat het ding best knap rijd.
Woensdag aan het einde van de dag zullen we meer weten......

Woensdag eind van de dag is nu wel voorbij, hé...?

BBS

Citaat van: marc-850 op 16-04-2020 16:14:06
Woensdag eind van de dag is nu wel voorbij, hé...?

Kweenie.....  ::)

Er is nog 1 wagen die wij graag willen hebben met alles erop en eraan en die staat bij een dealer in Limburg.
Alleen wil die er niet van af. Eerst was het vorige week woensdag, toen eind van de week. Afgelopen zaterdag heeft onze dealer weer contact gehad en toen was het gisteren eind van de dag. Ik heb nu heel duidelijk in clip en klare taal gezegd dat zaterdag 16:00 de deadline is wat ons betreft en als er dan geen besluit is mag ie dat ding houden. Dat bestellen we via de dealer hier in Hoogeveen een ganz neue in het land van de reizende zon. En krijgen we van de dealer hier een tijdelijke andere in haast dezelfde uitvoering minus dan.............. wat leuke opties ;D
Volvoloos....

BBS

Citaat van: BBS op 16-04-2020 20:15:02
Kweenie.....  ::)

Er is nog 1 wagen die wij graag willen hebben met alles erop en eraan en die staat bij een dealer in Limburg.
Alleen wil die er niet van af. Eerst was het vorige week woensdag, toen eind van de week. Afgelopen zaterdag heeft onze dealer weer contact gehad en toen was het gisteren eind van de dag. Ik heb nu heel duidelijk in clip en klare taal gezegd dat zaterdag 16:00 de deadline is wat ons betreft en als er dan geen besluit is mag ie dat ding houden. Dat bestellen we via de dealer hier in Hoogeveen een ganz neue in het land van de reizende zon. En krijgen we van de dealer hier een tijdelijke andere in haast dezelfde uitvoering minus dan.............. wat leuke opties ;D

Vandaag de handtekening gezet onder de nieuwe wagen. :D :D Met een week of 2 moet 'ie er zijn.
Een mooie nieuwe Toyota Aygo in de kleur Fire Red en bijna de gehele optie lijst aangevinkt.
15" licht metalen velgen, 4 deuren,Apple CarPlay, achteruitrijcamera camera, lederen stuurwiel met AB, alle opties kwa elektronica, subwoofer, rukpukkel voor de fietsendrager, 998cc en 72 PK met VVT en automaat bak, privacy Glass op de achterruit, en het mooiste een cabriodak..... 8) 8) Al met al een perfect stadskarretje welke bomvol zit. :D
Volvoloos....

elianmars

Citaat van: BBS op 22-04-2020 20:37:55
Vandaag de handtekening gezet onder de nieuwe wagen. :D :D Met een week of 2 moet 'ie er zijn.
Een mooie nieuwe Toyota Aygo in de kleur Fire Red en bijna de gehele optie lijst aangevinkt.
15" licht metalen velgen, 4 deuren,Apple CarPlay, achteruitrijcamera camera, lederen stuurwiel met AB, alle opties kwa elektronica, subwoofer, rukpukkel voor de fietsendrager, 998cc en 72 PK met VVT en automaat bak, privacy Glass op de achterruit, en het mooiste een cabriodak..... 8) 8) Al met al een perfect stadskarretje welke bomvol zit. :D

Gefeliciteerd. Kunnen jullie voorlopig weer vooruit.
En nu de V70 de deur uit?  :P

big ben

Dat is super leuk !! proficiat  :eusa_clap: 8)

marc-850

Vandaag de handtekening gezet onder de nieuwe wagen.

Was het niet verstandiger geweest om de handtekening onder het koopcontract te zetten?  ;D

Veel plezier straks met de nieuwe bolide!! De V70 blijft?

Sbv

Van harte. Toch een hele nieuwe geworden en niet die uit Limburg ? Lekker snelle levering in ieder geval.

BBS

Het is wel diegene die in Limburg stond. Zaterdag was het akkoord er dat hij naar het Noorden mocht komen en maandag is gelijk het transport aangevraagd. En het is een hele nieuwe van het model 2020😃
Het nieuwe model met bijna alles erop en eraan, op wat geneuzel van Lane Departure System en Front Collision Warning na. Zit op de DAF ook en je hebt er niks aan. Ik zet het iedere keer zelfs uit.
Voor de rest gewoon een mooie wagen en een waardige vervanger voor de andere Toyota.

Voorlopig blijft de V70, al is het maar omdat de boot en toer caravan (8 meter...) ook van de plaats moeten komen😃 maar wie weet......
Volvoloos....

Sbv

Nog beter dus en belangrijker niet maanden wachten op iets. Boot en caravan verplaats je niet wekelijks dus even iemand lief aankijken en klaar :-)

)()()sT

Staat die bij Mengelers?
Anders kom je toch gewoon ff hier de LPi-goodies halen? ;D

BBS

Citaat van: Sbv op 23-04-2020 16:53:16
Nog beter dus en belangrijker niet maanden wachten op iets. Boot en caravan verplaats je niet wekelijks dus even iemand lief aankijken en klaar :-)
We gaan met dat sleephok nog wel eens een weekend ergens heen. En aangezien het hok bijna 1500 kilo is.....
Nee we gaan de V70 nog niet weg doen, maar wie weet....

Citaat van: )()()sT op 23-04-2020 18:35:43
Staat die bij Mengelers?
Anders kom je toch gewoon ff hier de LPi-goodies halen? ;D
Ik weet wel waar hij niet staat en ik weet sinds 17:30 uur ook waar hij wel staat. En dat is niet in Zimbabwe. ;D
Nee zonder dollen, hij staat bij de dealer in Hoogeveen. Er was aanvankelijk aangegeven dat hij de 28e pas zou binnenkomen maar blijkbaar had Koopman haast :D ;D
Met een beetje geluk morgen ff daar om de hoek loeren :eusa_dance: :eusa_dance:
Volvoloos....

arjen850

Citaat van: BBS op 23-04-2020 16:22:52
Het is wel diegene die in Limburg stond. Zaterdag was het akkoord er dat hij naar het Noorden mocht komen en maandag is gelijk het transport aangevraagd. En het is een hele nieuwe van het model 2020😃
Het nieuwe model met bijna alles erop en eraan, op wat geneuzel van Lane Departure System en Front Collision Warning na. Zit op de DAF ook en je hebt er niks aan. Ik zet het iedere keer zelfs uit.
Voor de rest gewoon een mooie wagen en een waardige vervanger voor de andere Toyota.

Voorlopig blijft de V70, al is het maar omdat de boot en toer caravan (8 meter...) ook van de plaats moeten komen😃 maar wie weet......

Verzekeringstechnisch mag je dit niet uitzetten maat😉

Wel leuk dat jullie een nieuwe auto hebben. Gefeliciteerd.