Waar heb je je vandaag over verbaasd?

Gestart door rob850/480, 28-06-2018 18:11:04

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Tijd dat je die C70 nog eens van stal haalt. Mijn 850 mag zaterdag ook nog eens de brug op.

elianmars

Citaat van: Vulk op 26-02-2020 11:24:42
Tijd dat je die C70 nog eens van stal haalt. Mijn 850 mag zaterdag ook nog eens de brug op.

Die moet nog even wachten op mooier weer  ;D

rob850/480

cornelis-b

Dat het in de supermarkten vandaag drukker was dan net voor de kerst en dat het pleepapier uitverkocht was. Lijkt wel of al die gekken 10 velletjes op elkaar plakken en deze dan met een paar elastiekjes als mondkapje willen gebruiken. Leek wel oorlogsgebied in de winkels.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

knoertS70

Dat van dat uitverkochte wc papier snap ik wel hoor. Iedere keer als ik nies, schijten er 25 mensen om mij heen in hun broek.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Spin!

Citaat van: cornelis-b op 13-03-2020 18:30:36
Dat het in de supermarkten vandaag drukker was dan net voor de kerst en dat het pleepapier uitverkocht was. Lijkt wel of al die gekken 10 velletjes op elkaar plakken en deze dan met een paar elastiekjes als mondkapje willen gebruiken. Leek wel oorlogsgebied in de winkels.

Vandaag ook samen met vrouwlief wat boodschappen gedaan. Ja...voor de zekerheid wat extra voorraad ingeslagen, althans...dat was het plan. Rijst op, pasta's op, brood-om-zelf-te-(af)bakken op en wc-papier al erg schaars. Wat me dan weer wel opvalt is dat alle 'Fair-trade' en biologische producten (duurder en helft van inhoud normale verpakking van product 'x') blijven liggen. Heb mensen gezien die drie kratten hoog hadden opgestapeld in het wagentje.

Erg bizar wat er gaande is, maar ik denk dit wel te danken is aan de overheid. We zijn immers gewend dat wat ze zeggen niet waar is, dan wel het tegenovergestelde. Dus als Rutte zegt: "Niet hamsteren", dan denk ik: HAMSTEREN!

Goh wat zullen al die Doomsdaypreppers die we voor gek verklaarden een klein stijfje hebben ;D

www.vm-parts.nl

850blues

Die hamsters zijn te vroeg begonnen, is a.s. maandag pas in de Bonus    ::)
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

BBS

Citaat van: 850blues op 13-03-2020 19:10:02
Die hamsters zijn te vroeg begonnen, is a.s. maandag pas in de Bonus    ::)
Bij het DC in Zaandam zijn vandaag meer dan genoeg pallets vol binnengekomen.......
Volvoloos....

Snellebaksteen

Ik ben van nature een hamster. Ik heb altijd voor een 3 a 4 weken voorraad in huis, niet alleen WCpapier maar alles op het vers na. Iedereen verklaart me al jaren lang voor gek maar ik ben de afgelopen dagen nog niet in een winkel geweest. Ik was het ook niet van plan dit weekend. Dinsdag ofzo maar weer eens wat aanvullen.
Laat die zombie apocalyps maar komen.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

knoertS70

Wij kunnen ook wel even vooruit. En dat is maar goed ook. Hier is vanaf morgen, voorlopig, alles behalve supermarkten en apotheken gesloten. We wachten maar weer af. Goede reden om te stoppen met roken. Dat is hier alleen bij speciaalzaken te koop.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Maestro12

Voor alle hamsteraars.
Pasta's komen uit Italië en rijst komt uit China.....
;D ;D ;D
De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

BBS

Citaat van: Maestro12 op 13-03-2020 23:16:10
Voor alle hamsteraars.
Pasta's komen uit Italië en rijst komt uit China.....
;D ;D ;D

Owhhh, komt dat niet uit de winkel dan? :eusa_think: ;D
Volvoloos....

marc-850

Zojuist beelden op TV van een bouwmarkt waar een lange rij wachtenden stond, lekker dicht op elkaar...
Waar zijn zulke mensen in Godsnaam mee bezig... Plank voor de kop, of willen ze die plank gaan kopen...

Ook zoiets: met zoveel mogelijk tegelijk naar het 'bloesembos'...

Wat mij betreft mogen ze vanuit de regering nog veel meer (strenge) maatregelen opleggen...

Marc O.

Citaat van: marc-850 op 21-03-2020 18:14:10
Zojuist beelden op TV van een bouwmarkt waar een lange rij wachtenden stond, lekker dicht op elkaar...
Waar zijn zulke mensen in Godsnaam mee bezig... Plank voor de kop, of willen ze die plank gaan kopen...

Ook zoiets: met zoveel mogelijk tegelijk naar het 'bloesembos'...

Wat mij betreft mogen ze vanuit de regering nog veel meer (strenge) maatregelen opleggen...

De gemiddelde Nederlander is gewoon een asociale egoïstische hufter, niet meer en niet minder. Laat die lock down maar komen inerdaad.
...The Nile isn't just a river in Africa...

BBS

Ik stond ff bij de flappentap de bank te overvallen en komt daar ook zo'n trien aanlopen en in je nek staan hijgen om de bank te gaan overvallen. Vraag ik of ze anderhalve meter afstand te houden kijkt ze schaapachtig aan of het in Keulen hoort knetteren.
Maar ff een paar lopen hoesten zonder de mond te bedekken...... Weg was ze ;D
Volvoloos....