Je volgende auto

Gestart door Turbobiker, 06-06-2005 23:05:05

Vorige topic - Volgende topic

Jorg Vseventy

Ik mag hopelijk voorlopig nog een tijdje genieten van de V70. Op moment X in het verleden, het was een mooie zomer dag, zaten wij op de camping toen plots mijn onderkaak door de grond pleurde. Links van mij, waar de baas des huizes zat (eigenlijk ben ik de baas: als ik zeg dat ik ga afwassen, dan ga ik ook afwassen!) gebeurde hetzelfde. Voor ons langs schoof een V70 Ocean Race.

Sindsdien heb ik mijn zinnen gezet op een V70 Ocean Race, en die gaat er dus komen.... ooit. De baas is bij voorbaat accoord.

MarkoC70T5

Denk ook mocht er ooit wat met de volvo gebeuren  (vrijwillig gaat hij niet weg) Dat er ook een volvo voor in de plaats komt.   Ik heb vorige jaar een ongeluk gehad met de C70 en dat was op het rand je van totallos.  In de dagen dat ik moest wachten of hij nog gemaakt kon worden. Ben ik goed gaan denken wat ik allemaal wil in een auto  en kwam er al snel achter dat het geen volvo zou worden.   Zat toen te kijken naar een paar verschillende auto.    Lotus Elise,Toyota Supra 1998,Nissan skyline, of mocht ik toch ruimte willen een , AMG E klasse station of audi S6 station uit 2000

Moet wel zeggen dat ik toch wel erg blij bent dat ik heb besloten om hem weer helemaal te laten op knappen ook al was het finaniceel niet rendable. 
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

thuur

Dit topic spookt al een paar dagen door mijn hoofd. Eindelijk gisteren tijdens een lekker autoritje viel het me in. Zoals het er nu voor staat: als de V70 T5 onverhoopt onrijdbaar wordt en er moet snel iets nieuws komen, dan wordt het een.....

V70 T5 :eusa_shifty:

Zat nog te denken aan een Audi S6, maar daar zal ik me eerst in de markt moeten verdiepen..

Gr O0

)()()sT

Geen idee...

Doel is (momenteel) om een 850 erbij te houden om te hobby-en, en ernaast.... tja.
Misschien komt er dan wel een werk-auto, en anders een nieuwer model?
Laatst in de S60 gereden, ook niks mis mee!

jrkalf

Dat is niet zo moeilijk.

Zodra deze 850 er mee stopt, dan wordt het een V70 XC AWD (Nee, niet de XC70, maar het oude eerste model.) of een V70R AWD.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Daf46

Paraktisch gezien zou ik graag een 7 zitter willen, bv een V70n met kofferbankjes, maar helaas is het zeer moeilijk combineerbaar met LPG (en diesel zie ik niet zitten, niet omwille van het rijcomfort of zo maar de uitstoot dus he http://www.ecoscore.be  :evil:).

Blijkbaar kan een kofferbankje zelfs niet in een bi-fuel.

Andere opties:
- Honda Stream (te smal voor 3 op een rij in stoeltjes),  F-RV voorlopig nog te duur (of het origineel ervan, de Multipla, die ik niet lelijk vind, maar de merkreputatie  ??? ).
- Espace 2.0 16V(het laatste plastieken model dan, mooi, betrouwbaarheid wisselend) 
- Toyota previa (niet lelijk vanbuiten oersaai vanbinnen)

En moest ik toch bij 5 zitters blijven: Zowiezo een Volvo 850, V70, V70n (of er moest een zeer interessante Accord Tourer passeren (2.4))

Jeff

Citaat van: RATFINK op 02-05-2008 21:43:06
Citaat van: tackle op 02-05-2008 15:07:17
een volkswagen transporter t5 met 200 pk, lekker veel ruimte en de typeaanduiding doet ook wel wat.

http://img396.imageshack.us/img396/1539/dsc01074ij3.jpg

Goed te doen hoor, deze Silver Edition heeft ongeveer 170pk en gaat als de brandweer.

Heb je wel eens de snelste Mercedes Sprinter gereden uit dit jaar, ik heb de ena snelste voor de deur staan... Altijd lache een bak van meer als 2000 kilo en dan vol die automaat in trappen bij stoplicht zie je al die kopjes kijken van sjips... die bus is snel :P een ding van ruim 6 meter hehe ;D Maar ooit komt de dag dat er nog eens een GMC Yukon XL voor de deur komt helemaal zwart met chrome velgen, dat is mijn wens... Voor de rest een mooie T-5R en een hobby wagen!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

why-not

Ik zou toch wel iets "hoogs" willen, iets SUV'urrugs of iets dergelijks, maar voorlopig blijf ik nog even m'n gasbak rijden ;D.

V70 classic

V70r 2003 of jonger
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

gerritjan

klinkt we l effe lullig maar ik denk een vw golf ik heb de ruimte niet meer zo nodig en met de benzine prijzen /wegenbelasting ach laat ik maar ophouden
ger

mr clubs

242 of P1800 ooit...........,maar dat betekend niet dat de 850 weg mag, die blijft totdat hij uit elkaar valt van ellende om hem vervolgens weer op te bouwen. ;D

Starbuck

Citaat van: why-not op 08-05-2008 18:32:31
Ik zou toch wel iets "hoogs" willen, iets SUV'urrugs of iets dergelijks, maar voorlopig blijf ik nog even m'n gasbak rijden ;D.

Niet doen dus.... :eusa_naughty:
Gasbak houden...

850Tim

Ik zou toch wel iets "hoogs" willen

mee eens

Ik ben al 's een beetje aan het orienteren geweest en dit lijkt me wel wat......

:eusa_angel:
Simply the best.......

Ben

Da's toch een Ford?
Misschien volgend jaar met een Volvo badge op de neus :D

Maar even serieus, ik riep dat mijn volgende een XC60 zou gaan worden maar vandaag eens naar de nieuwe XC70 gekeken..... Da's toch ook een flink brok auto hoor. Zou dus zomaar volgend jaar een moeilijke keuze kunnen gaan worden.

why-not

Citaat van: 850Tim op 08-05-2008 21:22:26
Ik zou toch wel iets "hoogs" willen

mee eens

Ik ben al 's een beetje aan het orienteren geweest en dit lijkt me wel wat......

http://i156.photobucket.com/albums/t17/850tim/S-max.jpg

:eusa_angel:

:eusa_think: maar dan wel over een paar jaar,     als ze aan mijn budget aangepast zijn  ;)

Inderdaad een mooie bak