Oele's 500 pk project...

Gestart door Oele, 30-08-2005 10:34:49

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Wat is de uitgavenscore tot nu toe eigenlijk?  :eusa_silenced:

Turbobiker

Mooi dat 'ie het lekker doet, daar gaat het uiteindelijk om ;D
De Tussenpaus

M a r c

"lekker doet" lijkt me een understatement  :evil:

PS  die kerel met die Maserati staat nu bij de dealer: "er isse ietse niete goed mette die wagen, oude Volvo mij opduwe"  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 03-08-2007 11:21:13
PS  die kerel met die Maserati staat nu bij de dealer: "er isse ietse niete goed mette die wagen, oude Volvo mij opduwe"  ;D

Die Maserati staat nu terug bij de fabriek... diegene die er rond rijden zijn nog allemaal pré productiemodellen.  Maar waarschijnlijk toch wel te laat om de motor nog wat op te schroeven  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

johan283

Citaat van: Oele op 02-08-2007 18:50:09

De huidige setup met standaard kop was goed genoeg om een Maserati GranTurismo met 405 PK gemakkelijk bij te kunnen houden, op 1.2 bar kon ik em bijhouden, bij 1.4 bar er gemakkelijk voorbij.

Pas op de terugweg heb ik de auto een beetje getest, 't is echt verschrikkelijk, met volle bepakking 260 in no time, max. druk was 1.4 bar. Het voelt aan alsof hij 2 versnellingen te weinig heeft, als mijn vriendin niet heel hard begon te gillen waren we de teller flink uitgelopen.

Met de blauwe, Oele dus moest ik met >300 pk toch wel ff wachten voordat hij boven de 240 naar de 270 toe liep, met de huidige, Sverre lijkt het dan alsof hij in de 3de versnelling staat...

Nu nog remmetjes die dan nog wat kunnen betekenen......  :-[

ik ga sparen....... :P

johan283

Wat is trouwens het verbruik van deze setup? En hoe rijdt dat in de dagelijkse praktijk? Zomaar ff wat vraagjes die bij mij opkomen  ;D

Oele

Citaat van: johan283 op 17-08-2007 19:33:22
Wat is trouwens het verbruik van deze setup? En hoe rijdt dat in de dagelijkse praktijk? Zomaar ff wat vraagjes die bij mij opkomen  ;D

Zeer afhankelijk van de stand van het gaspedaal...

Als je zuinig wil rijden loopt ie ongeveer 1:10, ik haal dan bijna 700 km op 1 tank, meestal redt ik de 600 km wel op 1 tank, soms maar de helft :-)

Ik rijd er iedere dag mee naar mijn werk en dat gaat erg goed, de motor loopt zo soepel als wat, de koppeling is heerlijk files geen probleem, alleen de KW set is over een hobbelweg wat aan de harde kant.

Het sper diff is geweldig, hij trekt em door alle bochten super!!

Het is echt een luxe auto gebleven, qua geluid valt het me ook nog mee, airco, stoelverwarming, open dakje en goede stereo...

Hij gaat nooit meer weg!
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

Joachim1

niet gek 1l op 10km en de liefde is weer heel groot lees ik  ;)

elianmars

Hoe ik ook rijd, ik krijg het écht niet voor elkaar om 600 km op 1 tank te rijden.........  :eusa_think:

JosS70

Tja, dat zegt meer iets over jou.  ;D

Maar ja, laat ik het maar zeggen.

Jij rijdt tenminste... :eusa_shifty:

M a r c

nog niet klaar Jos? hij staat er alweer 10 maanden  :o  Goed werk heeft tijd nodig.... maar 10 maanden  ???
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

JosS70

Nee, vakantie  :eusa_wall:

He Michiel,

Super dat het zo mooi loopt! Toppie.

Hoop hem binnenkort eens te kunnen bewonderen op een meeting.

Gr Jos

elianmars

Citaat van: M a r c op 17-08-2007 22:10:08
nog niet klaar Jos? hij staat er alweer 10 maanden  :o  Gods werk heeft tijd nodig.... maar 10 maanden  ???

:angel: :eusa_whistle:

johan283

Citaat van: Oele op 17-08-2007 19:54:21
Citaat van: johan283 op 17-08-2007 19:33:22

Zeer afhankelijk van de stand van het gaspedaal...

Als je zuinig wil rijden loopt ie ongeveer 1:10, ik haal dan bijna 700 km op 1 tank, meestal redt ik de 600 km wel op 1 tank, soms maar de helft :-)

Ik rijd er iedere dag mee naar mijn werk en dat gaat erg goed, de motor loopt zo soepel als wat, de koppeling is heerlijk files geen probleem, alleen de KW set is over een hobbelweg wat aan de harde kant.

Het sper diff is geweldig, hij trekt em door alle bochten super!!

Het is echt een luxe auto gebleven, qua geluid valt het me ook nog mee, airco, stoelverwarming, open dakje en goede stereo...

Hij gaat nooit meer weg!

Ik ga nog harder sparen  ;D Zo'n auto is eigenlijk perfect voor mij  ::) Zou wel e.e.a. live willen zien op een meeting of zo.......Ben  je binnenkort nog op een meeting?

Rudi

Oele,heb je de auto al uitgeprobeerd?Topsnelheid en zo...
Dr.Go-Fast...