Legaal Sprinten!!

Gestart door Roy_Heitzer, 13-02-2003 11:04:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Mellow_yellow

#120
Oh ja, wat blijkt: in Assen gaan ze geen 1/4 mile sprinten maar 'slechts' een 1/8 mile (201mtr). Da's dus niet interessant voor ons want pas na 200 meter heb ik geen wielspin meer...  ;D

Mellow_yellow

#121
We zien elkaar wel op de P-plaats op Zandvoort, wij gaan over de A2, is korter. Welk startnummer heeft Roy? Ik heb 30 en Tom heeft 31. Da's toevallig  ;D

Edwin

#122
CiteerWe zien elkaar wel op de P-plaats op Zandvoort, wij gaan over de A2, is korter. Welk startnummer heeft Roy? Ik heb 30 en Tom heeft 31. Da's toevallig  ;D

Heb je ook al tijden over hoe laat je eerste run is? Het is niet te geloven, maar ik heb mijn "aanhang" zo gek om nog 7.30 uur te vertrekken ook!! ;D

gr. Edwin.  8)

micha

#123
CiteerWe zien elkaar wel op de P-plaats op Zandvoort, wij gaan over de A2, is korter. Welk startnummer heeft Roy? Ik heb 30 en Tom heeft 31. Da's toevallig  ;D
Hoe laat denken jullie langs afslag vleuten/maarsen (eerste na utrecht) te rijden? Waarschijnlijk overnacht ik in vleuten, dus dan neem ik de zelfde route.

Mellow_yellow

#124
Ik hoop zo tegen 6.30 uur. Waar sta je? Welke P-plaats?

Roy_Heitzer

#125
CiteerWe zien elkaar wel op de P-plaats op Zandvoort, wij gaan over de A2, is korter. Welk startnummer heeft Roy? Ik heb 30 en Tom heeft 31. Da's toevallig  ;D

39

Johann

#126
Ghghgh..

40  ;)

micha

#127
CiteerIk hoop zo tegen 6.30 uur. Waar sta je? Welke P-plaats?
Net even met mijn vriendin overlegt, en ik slaap gewwon thuis, dus ik zie jullie wel in zandvoort.

Ik heb nummer 46

PieT111

#128
Startnummer 60 :)


Busje komt zo!

hpetak

#129
startnummer  59, huh ha! ;D

Mellow_yellow

#130
CiteerNet even met mijn vriendin overlegt, en ik slaap gewwon thuis, dus ik zie jullie wel in zandvoort.

Ik heb nummer 46

Da's wellicht ook beter voor je concentratie  ;D  :P

Johann

#131
Laat me raden, 68?   ;D

Roy_Heitzer

#132
is dat de grootste?

Johann

#133
Ik heb ook een dikke kop maar ik ben bang dat we tegen elkaar moeten rijden...
Als ze 't rijtje af gaan tenminste

Roy_Heitzer

#134
Hoeft niet,vorig jaar kon je ook ergens willekeurig gaan staan en een beetje uitkienen tegen wie je moest rijden,als het hetzelfde gaat zoals vorig jaar dan zegt het startnummer niets over tegen wie je moet rijden.Zo ja!Dan heb ik een probleempje.......................... ;)