WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de geneRaal

Blijft een mooie kleur ;)
Lekker bezig :D
Moddergooien trek ik me niks van aan.
Ik doe gewoon mijn ding en vul mijn blog aan.
Dan blijft het nog leuk ;D
Blackstone under construction

arjenT5R

Laserblue is ook leuk :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70geRwin

Lekker bezig Rutger  :eusa_clap:

En de reis naar Curaçao nog gewonnen  ;D

ps, tip voor je website, haal die advertenties er af, man wat leiden die af van je mooie sobere design.

Spin!

Citaat van: V70geRwin op 25-10-2018 17:27:55
Lekker bezig Rutger  :eusa_clap:

En de reis naar Curaçao nog gewonnen  ;D

ps, tip voor je website, haal die advertenties er af, man wat leiden die af van je mooie sobere design.

Haha nee helaas, kreeg wel complimenten voor de inzending maar de kids waren te jong. Ze zochten een ander familieprofiel.

Ik ga over op een andere websoftware. Ik zie overigens geen ads. Maar als ik de adblock pauzeer dan wel idd. Afbreuk ja. Fixen we nog.

www.vm-parts.nl

Ewout Schalkwijk

Ontdek nu pas dit blog. Heb geloof ik nog 68 pagina's om te lezen. Goed dat de winter eraan komt. ;D
Heb je een speciale relatie met Zwitserland? Ik heb er zelfs een poosje gewoond bij mijn pa in Brig Wallis. Wel al in 1985. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Walter

Scuba en Youssef wonen daar toch nog Rutger?

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Died850

Das een mooi transportje, die rode S60R ziet er ook wel uit om van te smullen met die velgen  :eusa_drool:.
Leuke update!

Vulk

Oeh leuk, weer een laserblue! Meer foto's graag!

Spin!

Laatste weken/maanden erg druk geweest met één van de eigen ondernemingen. Begin van de avond is de website verlost van 'under construction' en zijn we eindelijk live...
Voor wie nieuwsgierig is; we hebben een webshop gebouwd en daarin verkopen we visuele hulpmiddelen en oogverzorgingsproducten. Een contactlenzen webshop dus:

www.love2see.nl

Verder heb ik met de film & video onderneming een aardige mep gemaakt. Afgelopen zomer heb ik samen met tal van BVO's, KNVB, De Vriendenloterij, SkyHigh TV en het NSGK gewerkt aan een project. De Bijzondere Eredivisie. Twee weken geleden alle seinen op groen gegaan en het gaat gebeuren. Er komt een officiele competitie profvoetbal voor gehandicapte kinderen. Enorm trots dat ik hier een groot aandeel in heb gehad. Plus dat er een TV programma van komt, vanaf augustus te zien op NPO1.

Is er dan nog iets met Volvo te vertellen? Er is sowieso niks nieuws bij gekomen. Wel ben ik vorige week nog naar Zwitserland geweest voor een zogezegd zakentripje. Er was een veiling van ca 30 Volvo's. Executieveiling. In oktober was er ook een veiling en daar zijn C70 cabrio's voor 200 euro verkocht. 850's voor 10 euro en zelfs een 780 Bertone voor 200 euro. En dat waren geen wrakken. Toen ik die veilinguitslag zag heb ik even in een donker hoekje zitten huilen.

Dus ik vol goede moed naar Zwitserland. Er stonden iets van zes 850's waarvan één R. En een aantal V70's AWD vrij dik aangekleed. Verder nog een 740 GLT, wat oude V90's 960's. V50 T5 AWD en een V70N T5. Allemaal niet de moeite voor transport, deze auto's waren wel aardig klaar. Toch zijn er weer auto's verkocht voor 10-20CHF. Maar daar wordt je niet blijer van.

Dus plan B, we wisten een bloedmooie 850 T-5R Cream Yellow te staan. Alleen waren we net een uur te laat.... Niettemin toch wat handige kennissen weer gemaakt daar en sta ik hoog bovenaan het lijstje mocht er een mooie 850, V70 of C70 voorbij komen. Ook voor XC90's trouwens.

Zo...nee...geen foto' vandaag ;D

www.vm-parts.nl

elianmars

Ik zag het op Facebook, De Bijzondere Eredivisie. Geweldig!  :eusa_clap:  :eusa_clap:

razorx

Mooie website Rutger!
En goed te horen dat je lekker draait.

san

Goed bezig!

Spin!

Hej er is weer wat veranderd...

- De Laserblue is weg, heeft een nieuwe eigenaar gekregen.
- 265 paardenkrachten ingeruild voor 314.
- De contactlenzen webshop is online :-) --> www.love2see.nl

Afgelopen week weer even op en neer naar Zwitserland geweest. Ditmaal om een V8 XC90 mee naar huis te nemen. Een zwarte executive. Nu was ik natuurlijk al bekend met het V8 geweld, maar oh wat reist dat lekker.
Probleemloze rit gehad van 780km, wel wat file gehad. Maar ook stilstaand is het een fijne auto om in te zitten.










www.vm-parts.nl

Miyel

en dit wordt jou eigen? of ook voor de handel?
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Spin!

Citaat van: Miyel op 09-03-2019 15:40:08
en dit wordt jou eigen? of ook voor de handel?


Handol jonguh ;D (komt over 10 minuten al iemand kijken)

www.vm-parts.nl