[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pwberg

Ziet er netjes uit BJ....  :eusa_clap: :eusa_clap:

Citaat van: BBS op 19-01-2014 09:26:36
PS. kan iemand hier goed met een kitspuit overweg om een keuken netjes en strak af te kitten?

Als je jezelf hier niet in vertrouwt is afplakken dan geen optie? Wat meer werk, maar wel retestrak.......
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

BBS

Citaat van: pwberg op 19-01-2014 10:08:57
Ziet er netjes uit BJ....  :eusa_clap: :eusa_clap:

Citaat van: BBS op 19-01-2014 09:26:36
PS. kan iemand hier goed met een kitspuit overweg om een keuken netjes en strak af te kitten?

Als je jezelf hier niet in vertrouwt is afplakken dan geen optie? Wat meer werk, maar wel retestrak.......

Nee dat gaat niet, ik heb niet zo'n vaste hand meer en bovendien smeer ik mijzelf en de rest er meer onder dan wat gekit moet worden....
Volvoloos....

elianmars

Als je nou niet zo'n takkeneind weg woonde, had ik 't wel even willen doen.

BBS

Citaat van: elianmars op 19-01-2014 17:33:50
Als je nou niet zo'n takkeneind weg woonde, had ik 't wel even willen doen.

Zo'n straf is het toch niet om een stukje in de V te kachelen :eusa_angel: ;D

Maar ik snap het wel ;)
Volvoloos....

The Demon

B-J het is niet zo heel moeilijk hoor.
Je moet niet te hard knijpen en in één vloeiende beweging de kit aan brengen.

Als je een week kan wachten wil ik je het wel leren/voor doen.

Groet,
The Demon.

BBS

De keuken wacht al 1 jaar en zeker 3 maand op een kitrandje, en nog een paar week wachten zal 'ie ook wel niet minder van worden ;)
Het plafond is nu ook klaar, volgende week komt iemand het restant in de keuken afschilderen...
Het zou gewoon leuk zijn als de boel daarna ook een keer gekit kan worden, dan is de keuken ook helemaal "af" :D

Voor 1 april moet de kit erop zitten :eusa_shifty: :eusa_whistle:
Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 19-01-2014 17:49:32
De keuken wacht al 1 jaar en zeker 3 maand op een kitrandje, en nog een paar week wachten zal 'ie ook wel niet minder van worden ;)
Het plafond is nu ook klaar, volgende week komt iemand het restant in de keuken afschilderen...
Het zou gewoon leuk zijn als de boel daarna ook een keer gekit kan worden, dan is de keuken ook helemaal "af" :D

Voor 1 april moet de kit erop zitten :eusa_shifty: :eusa_whistle:
Grapje?

Groet,
The Demon.

BBS

Nope, geen grapje...
Dan begint het camping seizoen weer en ik de keuken gewoon "af" hebben voor we weer naar de camping gaan elk weekend...
Is gewoon iets wat ik bij mezelf afgesproken heb :eusa_whistle:
Volvoloos....

BBS

In het kader van het klusweekend dit weekend zijn we vandaag wederom bezig geweest op de camping.

We zijn nu bijna 12m3 zand verder en ik moet zeker nog 1 kuub zand extra hebben. :o Aan de achterbuurman zijn kant is het terras bijna 25 cm hoger gekomen. Maar het terras ligt er bijna in :eusa_dance:
Ik kom alleen nog circa 40 tegels van 50x50x5 te kort, dus die moeten nog ergens opgescharreld worden...
Als iemand nog wat van deze tegels heeft liggen, verneem ik dat graag ;D

Tijd voor foto's bij al dit geleuter :D :

Vooraanzicht vanaf de caravan gezien:





Het HWA afvoerputje die nog even verder dicht gemaakt moet worden:


Het putje ligt circa 2 cm lager dan het terras, zodat er ook eens een keer een emmer leeggegooid kan worden zonder dat het hele terras verseerd wordt  ;)


Het hoogte verschil met de weg, gezien vanaf de weg:....


De eerste meter vanaf de weg ligt er extra schuin in zodat ik met de wagen ook nog bij de caravan kan komen zonder de bumper eraf te rijden :eusa_doh:



Ziehier het gat waar nog zand in moet en het tekort aan tegels:





Tsjaa, als de mannen hard aan het werk zijn, de zon scheen lekker wat doen de dames dan?                Juist ja... NIKS! :evil: :evil: :eusa_boohoo: ;D



Nu eerst extra tegels opzoeken en als dat niet lukt zal ik deze week eerst zand in het gat gooien.
Als het weer het dan toelaat, dan kunnen we volgende week met de fundering voor de overkapping aan de gang ;) :eusa_whistle:

Als straks op 1 April het seizoen losbarst en de rest van de camping bewoners druk gaan beginnen met hun terras zijn wij de lachende derde door met een pilsje in de hand te gaan toekijken :eusa_whistle: ;D ;D ;D
Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 19-01-2014 19:34:12
Tsjaa, als de mannen hard aan het werk zijn, de zon scheen lekker wat doen de dames dan?                Juist ja... NIKS! :evil: :evil: :eusa_boohoo: ;D

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/58876_287261191421974_1012112395_n.jpg

Lijkt de familie wijdbeens wel  ;D

Maar, lekker bezig B-J.

Groet,
The Demon.

BBS

Het wordt saai zo langzamerhand maar ook vandaag maar even bezig geweest op de camping....

De palissade paaltjes aan de kanten van de tegels gezet. Dan kunnen de tegels ook niet verschuiven.
Met het nieuwe terras kwam de maat van de tegels net niet mooi uit en hebben we besloten om de palissadepaaltjes er maar opnieuw in te zetten.

Situatie zoals het was:




En hoe het nu is...:




Ook om het hekwerk met de Hedera heen zijn de paaltjes nu geplaatst.:




En vanaf de voorkant gezien. Hier heb ik wel een extra schuine kant gezet in verband met de enorme draaicirkel van onze tank op wielen.



Morgen met een aanhanger even 69! tegels van 50x50x5cm á 30 kilo per stuk naar de camping slepen en het terras afwerken. ;)

Volvoloos....

Lunadust

Wow, word mooi.
Als het er dadelijk allemaal inligt een Karchertje erover en perfect.

Maar eeeh, zoveel tegeltjes....
Toch niet in 1 ritje he?
Arme Volvo  ;D
Techneut, geen dichter.

henry classic v70

 :eusa_think:  2100kg tegels... mag ook wel een flinke aanhanger zijn :eusa_eh:

Je hebt het er keurig ingelegd, respect man.. ik weet hoe zwaar die ruggebrekers zijn.
Wij hebben in de achtertuin natuurstenen tegels liggen, ook van die joekels maar dan 6 cm dik.
Ik heb er 1 (de zwaarste > 60kg) in m'n handen gehad, de rest van het terras heeft de "tuinman" gedaan :eusa_shifty:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT

Past wel in een dubbelassertje hoor :D

BBS

Het wordt ook inderdaad een tandemasser, maar wel 1 die ook kiepen kan...
Dat worden dus in de eerst rit 2 pak en later die dag 1 pak ophalen. ;)
Maar met die 2 pak zit ik ook al ruim op de 2 ton ::)

@Henry, die tegels heb ik er niet alleen ingelegd hoor. Samen met de achterbuurman hebben we ze erin gelegd. Maar ze zijn inderdaad niet licht van gewicht :eusa_think:
Volvoloos....