Martijns 854 T-5R - Naar zijn laatste rustplaats

Gestart door Martijn_B, 04-08-2011 00:09:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Citaat van: innocenti op 27-04-2016 13:32:00
Citaat van: Sbv op 27-04-2016 12:31:31
Vaak brengt het in onderdelen meer op. Het is alleen redelijk wat werk en je moet de ruimte er voor hebben.


Is mij idd bij de auto van Bouke ook opgevallen. Als de de bedragen in de advertentie snel optelt kom je met slopen op een serieus bedrag uit. Je krijgt zo'n auto compleet nog niet voor de helft verkocht.

Klopt hoor , slopen levert veel meer op maar het ligt ook aan je voorbereiding qua verkoop en de prijzen natuurlijk. Die moeten wel reeƫl blijven anders kom je niet van je spullen af. Ik had binnen 1,5 uur na de advertentie ongeveer 80% verkocht onvb. En ik moet zeggen dat alle kopers zonder gezeur geld over maakte om het gewenste onderdeel met zekerheid te krijgen. Het was 3 avondjes en de zaterdag ochtend slopen en de week er op is bijna alles opgehaald of verzonden. Zelfs nu gaat er nog wat klein grut weg en loopt de teller door.

Martijn ik snap je besluit volledig,succes met afhandelen en probeer er zo snel mogelijk vanaf te komen anders hou je een berg over die alleen maar in de weg ligt.

jellejas

Na de hele topic door lezen in 4 avonden en behoorlijk onder de indruk van je hebt bereikt, kom ik in een keer tegen dat hij weg gaat. Zonde!!! Het is zo'n mooie en unieke auto det het werkelijk zonde is om hem in onderdelen te verkopen.
BRAAAAAAAP STUTUTU