Reparatie ABS controller

Gestart door Boskabouter, 14-09-2004 09:52:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michel

#75
Citaat van: Robin Visser op 12-09-2024 07:03:15Lotgenoten, ondanks de waarschuwing dat dit een heel oud draadje is, reageer ik hier. Het topic is precies het juiste. Er staat alleen geen actueel antwoord in voor mij. De hele kerstboom brandt. Aan de stekker bleek de ABS module gaar te zijn. Ik heb al een andere maar het schijnt beter te zijn voor opnieuw solderen te gaan. De gebruikte module die ik heb gevonden, heeft immers ook al 220.000 km gereden. Ik heb al een bedrijfje gevonden, maar daar vind ik de prijsopgave nogal uit balans met de opgegeven benodigde tijd. Wie oh wie weet iemand die de ABS-module opnieuw kan solderen?
[/quote

https://www.obbetuning.nl/, Obbe repareert nog ABS modules, heb het vorig jaar nog laten doen

Robin Visser

Dank je wel! Op Facebook werd me ook www.thuurbo.nl getipt.
Wat een feest zo'n dakloze T5!

MEN-O

Die zit hier ook op het forum. (Weet niet of dat ook nog actief is)

Heeft zo'n 10 jaar mijn C70 gedaan. Werkt nog steeds als een zonnetje. Zeker een aanrader.

850blues

Citaat van: Robin Visser op 12-09-2024 08:52:31Dank je wel! Op Facebook werd me ook www.thuurbo.nl getipt.

Thuur is zeer zeker een aanrader (ook voor onderhoud). Je kunt hem ook via het forum een PB sturen, dan weet hij gelijk dat je forumlid bent en volgens mij scheelt dat wat in de prijs.

Ik ben van het voorjaar bij hem geweest, voor onderhoud maar ook voor mijn abs-controller.
Hij had van mijn type zelfs al een gereviseerde op de plank liggen dus vervangen was zo gebeurd. (maar opsturen kan ook bij hem).
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm