V70N D5 erbij --> start niet.....

Gestart door Pakkie, 03-03-2014 00:00:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grijzev70tdi

Ik krijg de sleutel er niet uit hoor bij de D5 als hij niet in P staat...

Me moeder heeft toen keer zelfde gehadm et de 850, stond ze bij het tankstation en kwam lopend naar huis.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Spin!

Haha, ja...dat heb ik ook al eens meegemaakt. Toen kwam ik er vrij snel achter, mede doordat ik de sleutel er niet uit kreeg zoals Jasper zegt.

Wees blij dat dit het was.

www.vm-parts.nl

Marc O.

Ik kan me nog een rijvaardigheidstraining herinneren, twee jaar geleden. Na een royale slippartij was de motor afgeslagen en wilde niet meer starten. Een lichte paniek maakte zich van mij meester, totdat Arjen (onze forum-GVR ;D) heel nuchter vroeg of de pook nog in D stond  :eusa_wall: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Hoe heb je de sleutel eruit gekregen als ie in D stond? Contactslot kapot?

Pakkie

#49
Ik haal de sleutel er net zo makkelijk en op dezelfde manier uit als wanneer de pook in P staat.
Net nog even geprobeerd, maar zowel in P, N als R gaat de sleutel er bij mij uit. Maar als ik het goed begrijp hoort dit dus niet te kunnen?

Ik zie in ieder geval zo aan de buitenzijde niks wat op een overleden contactslot duidt.

Ik ben ook maar al te blij dat het dit was en niet een overleden startmotor of nog erger één of andere vage elektronische storing. Geen deuk in het vertrouwen in deze auto, maar wel in mijn "sleutelkunsten"  :)

Taranis

Bij mijn V70 krijg ik de sleutel er alleen in P uit. Zelfs in N niet.

Spin!

Citaat van: Taranis op 07-03-2014 08:54:26
Bij mijn V70 krijg ik de sleutel er alleen in P uit. Zelfs in N niet.

Idem hier, krijg hem niet terug gedraaid op stand 0 tenzij hij in stand P staat.

www.vm-parts.nl

Pakkie

Dan ligt het toch niet aan mij dat ik het vreemd vond dat het bij mij dus wel kan. Lijkt me overigens niet iets om me zorgen over te maken aangezien het contactslot het verder prima doet.

grijzev70tdi

Hoort idd niet te kunnen. Vervloek het meestal als je die auto's op de brug moet drukken...
Grolsch, het klinkt al lekkerder