T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Mooi stuur zo  :eusa_clap:, maar dit is toch een x70 airbag / stuur ? a) die van een 850 zijn vierkanter en b) zijn zwart ipv grijs ? ;D

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 28-04-2017 22:15:46
Mooi stuur zo  :eusa_clap:, maar dit is toch een x70 airbag / stuur ? a) die van een 850 zijn vierkanter en b) zijn zwart ipv grijs ? ;D

He verhip, je hebt gelijk :D vandaar dat het kleurt bij de airbag. Maar ik vind het stuur ook erg mooi.

MikeyQR

#512
Citaat van: arjen850 op 28-04-2017 22:23:39
Citaat van: Dirk342 op 28-04-2017 22:15:46
Mooi stuur zo  :eusa_clap:, maar dit is toch een x70 airbag / stuur ? a) die van een 850 zijn vierkanter en b) zijn zwart ipv grijs ? ;D

He verhip, je hebt gelijk :D vandaar dat het kleurt bij de airbag. Maar ik vind het stuur ook erg mooi.

Er is echt niets X70 aan het stuur, het is toch echt 850. ;)
Moet wel zeggen dat de kleur erger grijs lijk zo op de foto dan dat je het stuur voor je hebt. ;)

Vergeet niet dat alle 850 stuurwielen nu op leeftijd zijn en verkleuren naar glanzend zwart want de airbag's zijn de kleur die het ooit was en niet het stuur zelf, wij zijn met zijn allen nu een echt zwart stuur gewent in de 850 maar was dit nieuw ook zo?, denk het niet echt gezien de T-5R brochure die ik nieuw heb liggen in huis.

Hier nog een foto van een stuurwiel en console die ook opnieuw zijn bekleed.
 

arjen850

Citaat van: MikeyQR op 28-04-2017 22:40:05
Citaat van: arjen850 op 28-04-2017 22:23:39
Citaat van: Dirk342 op 28-04-2017 22:15:46
Mooi stuur zo  :eusa_clap:, maar dit is toch een x70 airbag / stuur ? a) die van een 850 zijn vierkanter en b) zijn zwart ipv grijs ? ;D

He verhip, je hebt gelijk :D vandaar dat het kleurt bij de airbag. Maar ik vind het stuur ook erg mooi.

Er is echt niets X70 aan het stuur, het is toch echt 850. ;)
Moet wel zeggen dat de kleur erger grijs lijk zo op de foto dan dat je het stuur voor je hebt. ;)

Vergeet niet dat alle 850 stuurwielen nu op leeftijd zijn en verkleuren naar glanzend zwart want de airbag's zijn de kleur die het ooit was en niet het stuur zelf, wij zijn met zijn allen nu een echt zwart stuur gewent in de 850 maar was dit nieuw ook zo?, denk het niet echt gezien de T-5R brochure die ik nieuw heb liggen in huis.

Hier nog een foto van een stuurwiel en console die ook opnieuw zijn bekleed.
 
http://i66.tinypic.com/536byh.png

Moet he gelijk geven Mikey, Heb even gekeken airbag van een x70 past niet ineen 850 stuur. Boven zijde is wat puntig bij de x70. Dus ik zat fout ;)

MikeyQR

Gehegehe, dacht al dat ik gek was maar valt toch nog mee. ;D

Idd een x70 stuur is toch iets anders zowiezo de airbag wat je al aangeeft is heel anders van vorm. ;)

cornelis-b

Beetje gek ben je toch wel Mike ;D

Maar het stuur van een 850R met donker interieur was af fabriek glanzend zwart en ik heb hier ook nog een origineel lederstuur liggen en dat is ook glanzend zwart.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

TFCM

Die gril is wel erg mooi geworden. Klasse!

MikeyQR

Citaat van: cornelis-b op 28-04-2017 22:59:14
Beetje gek ben je toch wel Mike ;D

Maar het stuur van een 850R met donker interieur was af fabriek glanzend zwart en ik heb hier ook nog een origineel lederstuur liggen en dat is ook glanzend zwart.

Dank je Henk. ;D

Zal een paar keer met mijn vieze vette handen het stuur behandelen dat wordt die ook vanzelf glanzend. :evil:

Citaat van: TFCM op 28-04-2017 23:00:02
Die gril is wel erg mooi geworden. Klasse!

Thanks!, daar ben ik ook nog altijd wel blij mee, vind het toch ook wel mooier dan het standaard chroom. 8)

TFCM

Eens. Zo mooi dat ik het zelf ook wil!

MikeyQR

Vandaag had ik een afspraak staan bij de uitlijner, helaas werd ik verrast met de mededeling dat er RV speling zat, dus ik samen met hem meegekeken en jahoor stuurkogel had ruimte :eusa_doh: , dit had ik vorige week nog nagekeken en toen niets van waargenomen, maar goed stuk gaan kan altijd dus vandaag een nieuwe gehaald en erop geschroeft dan maar volgende week opnieuw proberen.

Wel vandaag 4 nieuwe Michelin primacy 3 gemonteerd in de 205/45/17 maat, weet dat 215 ook kan maar vind het wel prima zo.

Reserve wiel ook maar eens uit de kofferbak gevist en daar zat nog een Pirelli pzero op en deze is nog van 1995 :eusa_sick: , die maar vervangen voor ook een Michelin, maar niet zonder slag of stoot want de Pzero kwam bijna niet van de velg af zo hard is die geworden denk ook niet dat ik er wat aangehad zou hebben bij een lekke band en dan deze eronder zetten. :eusa_wall:

Na dit alles maar eens de 850 gewassen en nog een mooi avond plaatje gemaakt. 8)

Het resevewiel met de te oude band er nog op.

En de T-5R in het wild. ;D

CharlieFox

Hé Mike, nog ter info, de mijne heeft weer 'n stempel voor een jaar. Omdat ik o.a. de draagarmrubbers achter heb (laten) vervangen, die aluminium blokjes, moet ik ook naar een goede uitlijner met kennis van zaken. Waar ben jij geweest? En aanrader?
Om een pas aangekochte auto te doorgronden moet je er eerst flink aan sleutelen ...

MikeyQR

Citaat van: CharlieFox op 30-04-2017 00:01:14
moet ik ook naar een goede uitlijner met kennis van zaken. Waar ben jij geweest? En aanrader?

Ik ga altijd naar autoriband (garage 22) in Amsterdam zijn niet duur en ik kom daar al jaren, en ook alleen maar omdat ze op mijn werk alleen maar BMW kunnen uitlijnen helaas. :-\

Died850

Citaat van: MikeyQR op 28-04-2017 20:24:29

Citaat van: Died850 op 28-04-2017 19:16:26
Mooi stuurtje! Leer ziet er wel wat grijzer uit dan origineel, maar dat kan ook zo lijken op de foto.

jaloers Died ;D nee gientje man!
Lijkt wat grijzer is die ook iets maar wel gelijk aan de airbag kwa kleur. ;)

Hoe dan ook ben er erg blij mee. :D

Haha ja ben eigenlijk wel een beetje jaloers ;)

MikeyQR

Citaat van: Died850 op 01-05-2017 17:58:42
Citaat van: MikeyQR op 28-04-2017 20:24:29

Citaat van: Died850 op 28-04-2017 19:16:26
Mooi stuurtje! Leer ziet er wel wat grijzer uit dan origineel, maar dat kan ook zo lijken op de foto.

jaloers Died ;D nee gientje man!
Lijkt wat grijzer is die ook iets maar wel gelijk aan de airbag kwa kleur. ;)

Hoe dan ook ben er erg blij mee. :D

Haha ja ben eigenlijk wel een beetje jaloers ;)

Haha wel sportief dat je het zo zegt. ;)

MikeyQR

#524
Nou vandaag dus terug naar de uitlijner en het viel mij toch mee, opzich was het wel nodig maar gezien hoe de oude banden er aan toe waren had ik erger verwacht, ook had ik alles al en keer los gemaakt zodat ik niet voor nog meer verrasingen zou staan met los branden ofzo.
Ging allemaal los en uitlijnen was ook snel gedaan. :)

Het rijd toch wel weer een stuk zekender nu en niet te vergeten stuurtje staat recht. ;)

Wel is vandaag het contactblokje gesneuveld, ik had al geregeld dat er dash lampje blijven branden en je dus iets de sleutel moest terug draaien met starten en hier weer een oplossing voor gemaakt, namelijk een startknop maar dan wel van een Volvo TRACS schakelaar zodat het wel org oogt, uiteraard staat er geen TRACS meer op omdat ik dat al heb.
De motor start hiermee uiteraard prima en lampjes gaan uit.
Alleen vandaag stond ik bij Konstant (@Konniekip) om wat te gaan sleutelen aan zijn T-5R maar om zijn T-5R te starten hadden we een beetje prik nodig dus mijn T-5R met startkabels eraan en toen starten.....uuuh starten :eusa_shifty: ??? Wtf, contact uit en aan weer geprobeerd niets wel rond gaan maar niet aanslaan krijg de PIIEEEPP!!! , relais 103 gewisseld ja hehe doet het, nou verder gegaan met zijn T-5R en toen we klaar waren naar huis ook dit ging prima.
Toen stond ik voor een brug die open ging dus even de motor uitgezet.
En jahoor je raad het al ik wil weer wegrijden en wederom niets meer ik hoorde geen brandstofpomp,het relais dan maar weer omwisselen met mijn oude en ook niets ??? , toen dacht ik van wat nu weer dan?
Contact maar helemaal uitgedaan en weer opnieuw gestart en heeeeeeh hoor een 5 pitter tot leven komen, mooizo nu snel naar huis, eenmaal thuis even wat getest en heb nu het contact blokje als verdachte dus deze moet ik van de week maar gaan bestellen hopen dat dit het ook echt was maar ik weer het eigenlijk wel zeker, dus wordt vervolgt.

Dan nog even een fototje van vandaag.