Voorheen was de Bridgestone RE050A mijn eerste keuze, wel echt de A versie nemen want de band zonder A is veel minder.
Heerlijke band op droog, knetterharde wang, bijna niet om te leggen en je voelt een dubbeltje liggen.
Ook op nat zeer goed en geeft de grens heerlijk aan.
Deze had ik op de t-5r met chip, KW set en porsche BBK.
Omdat Falken ook als "goed" werd omschreven op het forum deze een keer geprobeerd, de FK452. Op droog viel het nog wel mee, minder als de Bridgestone maar beter dan de prijs doet vermoeden. Alleen op nat was het heel snel op. Heb deze gauw naar de vooras gedaan toen en opgerookt. Blijft lastig met andermans mening maar jij bent ook heel kritisch en perfectionistisch net als ik daarin als ik je blog zo zie (jij ook optisch, ik meer alleen technisch).
Nu op de V70R heb ik de Conti sportcontact 5 en deze heeft een iets zachtere wang dan de Bridgestone maar is op droog minstens gelijkwaardig en op nat beter dan de Bridgestone. Hij doet het eigenlijk heel onopvallend heel erg goed, je merkt eigenlijk niet hoe makkelijk en goed het gaat.
Helaas voor je heb ik geen ervaring met de genoemde Michelin, want ik denk zelf dat de Conti SC5 en de Michelin met elkaar om de eerste plek zullen strijden.