Oke even een verduidelijking: met orginele ecu komt druk maar een kwart in het witte gedeelte. Met chipte ECU komt hij een dikke 3kwart in het witte gedeelte, en toch niet echt super veel trek vermogen en hoort de turbo ook niet echt spoelen, dit was voorheen altijd duidelijk te horen met raam open. Met een aan gepaste m4.4 deze is dan ook bedoeld voor een 15g met oranje injectoren allen dan een automaat. Hiermee komt de druk echt tot einde Witte gedeelte en een wereld van verschil in trek vermogen je hoort de turbo ook opspoelem, met volboost of minder boost of wat minder gas trekt hij veel beter hiermee. Toch gek dat hij hiermee wel meer boost wil maken. Heb zelf met de eigen ECU de wastegate slang er ook vanaf gehad of hij dan ook meer boost maakt naar dan ook niet. Heb dan zelf het. Idee omdat de auto kortsluiting heeft gehad dat er iets niet goed is met software of de chip waar dit opstaat, deze is overgezet (chip) op een andere ECU. Omdat mijn eigen niet meer te redden was hier kwam kortsluiting storing de hele tijd in terug.