Ikea Hut

Gestart door @®-, 26-11-2005 16:22:27

Vorige topic - Volgende topic

hertogjan6

:eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:

ziet er goed uit  ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

)()()sT

Haha mister Carbon ;D

Ik heb alle tussenstappen natuurlijk allang gezien en gelukkig heb je m'n oordeel over het blauwe spul ter harte genomen :)

@®-

Citaat van: )()()sT op 27-02-2013 18:22:17
Haha mister Carbon ;D

Ik heb alle tussenstappen natuurlijk allang gezien en gelukkig heb je m'n oordeel over het blauwe spul ter harte genomen :)
ik heb het blauwe spul voor jou bewaard, jij wilde het te graag hebben  :evil:

Jalle

Netjes! Al een foto met de velgen onder de auto? :D

elianmars

Hé, je bent er weer!  :D  ;D

Lekker aan het plakken geweest. Ik vind het altijd knap als iemand dat voor elkaar krijgt. Als ik zulke dingen doe, mislukt het altijd  :eusa_shifty:

@®-

Citaat van: Jalle op 27-02-2013 19:22:17
Netjes! Al een foto met de velgen onder de auto? :D
is mijn zomerset dus moet nog even wachten met schroeven. Ook kan ik het zelf voorlopig niet doen dus zal tegen die tijd mijn meissie zover zien te krijgen om het zomer schoeisel onder de auto's te zetten.

Citaat van: elianmars op 27-02-2013 19:23:33
Hé, je bent er weer!  :D  ;D

Lekker aan het plakken geweest. Ik vind het altijd knap als iemand dat voor elkaar krijgt. Als ik zulke dingen doe, mislukt het altijd  :eusa_shifty:
ben ook niet weg geweest maar weinig tijd. Nu ik maar weinig mag en kan doen (4 hernia's en 2 versleten wervels) kan ik me weer tot het forum inlezen.

)()()sT

Nou, dan mag je in het voorjaar op therapeutische basis m'n dashboard van de 850 betimmeren ;D

Je weet het al, we spreken elkaar immers "sporadisch" maar ook via hier: veel sterkte met de ingreep.

Jalle

Das flink balen man! Succes! Zover zou ik ook mijn vriendin wel willen krijgen, alleen kan ik het nog steeds dus ziet zij geen rede om het te leren :P

@®-

Citaat van: )()()sT op 27-02-2013 19:32:53
Nou, dan mag je in het voorjaar op therapeutische basis m'n dashboard van de 850 betimmeren ;D

Je weet het al, we spreken elkaar immers "sporadisch" maar ook via hier: veel sterkte met de ingreep.
dat had er vorig jaar al eigenlijk in moeten zitten. Maar dat gaan we regelen. Binnen een maand gaat het mes erin dus tegen de tijd dat het voorjaar is moet ik weer op de been zijn.

Citaat van: Jalle op 27-02-2013 19:34:03
Das flink balen man! Succes! Zover zou ik ook mijn vriendin wel willen krijgen, alleen kan ik het nog steeds dus ziet zij geen rede om het te leren :P
Mijn meissie vindt dat geen enkel probleem.
Een paar weken geleden ging het lampje branden dat de S60 een beurt nodig had. Een paar dagen later zei ik 's ochtend dat ik echt die beurt moet doen, waarop ze zei: nou dat ga ik wel doen, dat lijkt me leuk.
Het was mega koud dus muts op en gaan.

Ik mocht de foto's plaatsen als ik maar wel een foto erop zou zetten van hoe ze er normaal uitziet

Hiker

Mooi man, mijn spoiler bladdert ook. Heb je een linkje waar je dat zwarte folie hebt besteld?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

UserID6342

@®-

Citaat van: @®- op 27-02-2013 20:22:29
Ik mocht de foto's plaatsen als ik maar wel een foto erop zou zetten van hoe ze er normaal uitziet
nu weet ik waarom we Volvo's rijden, anders past haar ego er niet in  ;D ;D ;D

@®-

Citaat van: Hiker op 27-02-2013 20:26:44
Mooi man, mijn spoiler bladdert ook. Heb je een linkje waar je dat zwarte folie hebt besteld?
www.wrapfolie.nl en dan moet je wel de duurdere nemen. Die goedkopere is niet mooi en slecht te bewerken.

Jalle

)()()sT

Citaat van: @®- op 27-02-2013 20:28:14
Citaat van: @®- op 27-02-2013 20:22:29
nu weet ik waarom we Volvo's rijden, anders past haar ego er niet in  ;D ;D ;D

En dan te bedenken dat ze zelf hier ook nog een profiel heeft! ;D