Wie rijd er nu op winterwielen ??

Gestart door fearless, 28-11-2005 20:25:02

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Ik heb ze er deze voormiddag opgezet...  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

viking_in_shorts

He bah - had nog geen zin om ze erop te zetten. Vanmorgen wakker geworden: sneeuw.

Gelukkig maar een heel klein beetje, dus kon nog gewoon met mn zomerbandjes de weg op zonder te glijen. Van het weekend maar even vervangen denk ik...   :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Gmid

Denk dat ik in de loop van volgende week m'n columba's laat voorzien van wat winterrubber...
Volvo C30 '12

fearless

Vandaag toch maar alvast mijn winterwielen gemonteerd, was vandaag toch op mijn werk en dan zitten ze er ook maar vast onder.

Wel weer erg klein weer hoor die winterwieltjes.  :(

Racingbrick

Ikwilde het dit weekend doen, maar volgende week weer zacht weer, dus doe ik het dan.
Morgen nog effe 400 km roffelen op de zomerbanden.

Enno

Citaat van: fearless op 04-11-2006 16:32:23
Vandaag toch maar alvast mijn winterwielen gemonteerd, was vandaag toch op mijn werk en dan zitten ze er ook maar vast onder.

Wel weer erg klein weer hoor die winterwieltjes.  :(

helemaal mee eens.....17 inch naar 15 inch is een groot verschil in mijn verschil.....Comfort is toegenomen....en wegligging is rechtevenredig afgenomen...alleen bij koude banden bij koude temperaturen heb ik meer grip dan met de Potenza's RE050....

fearless

Citaat van: V70Enno op 04-11-2006 22:15:30helemaal mee eens.....17 inch naar 15 inch is een groot verschil in mijn verschil.....

Tja, die van mij staat er nu zo bij....

:eusa_whistle:

Gmid

Ja joh.. 17" ipv 18" Dat is wel erg klein ineens....   ;D

:eusa_clap:
Volvo C30 '12

fearless

Ja, precies een boel ruimte in de kuipen ineens.

viking_in_shorts

ervoor:

en erna:

mark71

Hoeveel verschillen zijn er, behalve de velgen dan.  :eusa_think:

Rayman

Bah...Weer op dat pisbakkenstaal rijden...(volgende winter toch maar lichtmetaal)...

Maar ach...Het is voor een goed doel...;)

Jeroentjuh

Citaat van: Rayman op 05-11-2006 13:12:36
Bah...Weer op dat pisbakkenstaal rijden...(volgende winter toch maar lichtmetaal)...

Maar ach...Het is voor een goed doel...;)

Ach ik rijd nu ook weer op 16inch staal, vind het niet eens zo verkeerd staan......

M a r c

Aangezien ik nog maar érg weinig rijdt met de auto heb ik de complete winterwielen maar verkocht. Bandenmaat was toch niet geschikt voor de C70 van Yvette. Heb daarvoor nu wel weer winterbandjes besteld, komen op 17" te liggen, weet alleen nog niet welke velgen  :eusa_think:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

viking_in_shorts

Citaat van: mark71 op 05-11-2006 13:08:24
Hoeveel verschillen zijn er, behalve de velgen dan.  :eusa_think:

De erna-foto is met winterbanden, de ervoor met zomer.  Heb mezelf vorig jaar getrakteerd op licht-metaal voor de winter (moet er ook zoo lang mee rijden  :eusa_wall:) Verder is zomer 17" en winter 16"

[edit: was bijna een stel zwarte handen vergeten]