Legaal Sprinten!!

Gestart door Roy_Heitzer, 13-02-2003 11:04:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Walter

#45
Kom op Johann,

Lijntje erbij en een paar nachtjes doorgaan, dan komt alles goed!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Hans B6254

#46
Hoogste eindsnelheid en niet gewonnen?
of hoe win ik de sprint.

http://www.t5uk.com/traction_control.htm

Site gevonden door: levensnevel.
http://www.netdreams.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=algemeen;action=display;num=1045933701

JHH

[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

ex_beamerman

#47
CiteerHmm... lekker dichtbij! Iig dichterbij dan Zandvoort... misschien dat ik wel even ga kijken in Assen.
tja reitse ik woon ook niet heel dicht bij zandvoort en denk er sterk over om naar assen te gaan,mischien zijn we dan al met z'n 2en ;D.
ga je dan ook met de rooie aan de start?,ik was het wel van plan maar dan moet m'n koppeling wel eerst weer in top konditie zijn!
groet jhonn
ps
CiteerLijntje erbij en een paar nachtjes doorgaan, dan komt alles goed!
hebben jullie je neusschotje allemaal nog wel? ;D

Reitse

#48
Met dat sprintwerk sta ik aan de kant te kijken, ben niet zo'n fan van hard optrekken en dan klaar. Die eland-proeven daarentegen... :D

s©ub@

#49
Dodare is voor mij "NO GO"  :-/

wagen kan zeker zo'n sprint op dit moment niet; denk nog niet eens dat het mogelijk is om in zandvoort te komen zonder een vat olie rechtstreeks aan te sluiten op het blok...

ik wens dus alle deelnemers (en toeschouwers) een prettige dag en tot.... (een volgend treffen?)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

PieT111

#50
Voor mij is DODARE ook geen optie. Ik ben bang dat ik de automaat aan gort trek met vanuit stilstand sprinten.
Langs de kant lijkt me echter prima.
Busje komt zo!

Mellow_yellow

#51
Kom kom, zo snel gaat ie niet kapot..... Je trekt toch ook wel eens een stoplichtsprintje?

PieT111

#52
Ik heb er al twee stuk gereden, deze houdt het goed maar liever geen risico nemen. Stoplichtsprintjes zijn leuk maar ik laat de auto altijd langzaam rollen voordat ik meer gas geef, ik probeer een beetje zuinig te zijn op mijn banden en daarbij is het echt niet gaaf om in Den Haag met slippende wielen bij een stoplicht te vertrekken. :( Staan ze je bij het volgende stoplicht uit te lachen of krijg je een "gebarenpreek" van één of andere moraalridder :-X
Busje komt zo!

Gelebanaan

#53
Goed, we weten nu wie er allemaal niet komt. Maar wie gaat er nu wel naar Zandvoort op 9 maart behalve de drie van vorig jaar?

 ;D

Roy_Heitzer

#54
Ik had voor dit jaar de goede hoop dat er meer 850 geweld op zandvoort zou staan,maar volgens mij zijn we gewoon weer met z`n drieen,maar ik heb de hoop nog niet opgegeven ;D

Mellow_yellow

#55
Tjaaa....  all talk and no go  ???

Mellow_yellow

#56
CiteerIk had voor dit jaar de goede hoop dat er meer 850 geweld op zandvoort zou staan,maar volgens mij zijn we gewoon weer met z`n drieen,maar ik heb de hoop nog niet opgegeven ;D

En hoe is het me je broertje? Die kan toch ook vlammen? De downpipe en chip kunnen er vantevoren nog wel op!  :D

patricia

#57
Beste Marc,

Ik wil niet vervelend doen maar het broertje zou graag meegaan maar aangezien 9 maart mijn verjaardag is heeft hij besloten niet mee te gaan.

gr Patricia ::)

micha

#58
Ik heb me net ingeschreven. Zandvoort is voor mij toch lekker dichtbij en het lijkt me wel eens leuk. Ik hoop voor die tijd eraan toe te komen om mijn net verworven AP set er onder te krijgen...

Mellow_yellow

#59
CiteerIk heb me net ingeschreven. Zandvoort is voor mij toch lekker dichtbij en het lijkt me wel eens leuk. Ik hoop voor die tijd eraan toe te komen om mijn net verworven AP set er onder te krijgen...

Super! Dan zijn we al met z'n vieren. Leuk  :D  We zullen die VR6'jes, VTEC'jes e.d. wel (weer) eens een poepje laten ruiken!