Legaal Sprinten!!

Gestart door Roy_Heitzer, 13-02-2003 11:04:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

s©ub@

#15
CiteerWe hebben het over seconden Walter, niet over minuten....  ;D

nah nah nah nah...

moeten we nou meteen gaan bijten? laat die jongen ook een droom hebben  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Mellow_yellow

#16
... ik help hem alleen even uit de droom. Moet toch kunnen?  ;) Maar even serieus, ik ga me weer opgeven. Wie doet er nog meer mee? Je kunt je online inschrijven op: http://www.dodare.nl/inschrijving.htm

Mellow_yellow

#17
Dit was vorig jaar; mooi weer en een mooi stuk asfalt. De reden waarom ik alleen op de foto sta? De witte Golf waar ik tegen moest racen is nog niet in beeld  ;D


Bij de voorwielaangedreven auto's was dit wel 1 van de hoogste eindsnelheden overigens! 160km/uur op 402 meter. Er waren auto's die sneller waren maar een veel lagere eindsnelheid hadden. Raar eigenlijk.... toch?

Dreamer2

#18
Hoeveel Volvo's gaan er nu meedoen? Want zo'n spektakel wil ik wel zien.

Volvo's die Golfjes en Crx wegblazen..... Wheeehaaa!
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

s©ub@

#19
ik zit nog ff met een dilema qua inschrijven betreft...

ik heb mijn "nieuwe" pas over twee weken (de 22e op zijn vroegst) en ik weet niet of het motorblok inderdaad goed is... dus lijkt me verstandiger dat ik alleen maar kom kijken :)

kunnen we niet ergens een "club-tribune" organiseren??
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Johann

#20
Ik denk  dat ik ook oversla zoals 't er nu uit ziet... :-[

ed

#21
Heel erg leuk! Ik had er nog nooit van gehoord. Vroeger deed ik vaak mee met de "illegale" dragrace in de havens van Amsterdam met mijn 6-cilinder Honda CBX motorfiets. Daarna nooit meer gedaan. Lijkt me heel leuk om met de motor mee te doen (inmiddels geen 6, maar 2 cilinders). Daarmee durf ik het op te nemen tegen welke Volvo dan ook. Met mijn 10 kleppertje is er geen lol aan.

Wat ik me afvraag wie deze dag betaalt. Ik weet dat het afhuren van het circuit voor 1 dag enorm kostbaar is. Het inschrijfgeld is slechts 20 euro, dat kan toch nooit uit?
Als dit echt wat is ga ik me zeker inschrijven. Wie heeft hier al eens eerder aan meegedaan?

Marc,

Hele mooie foto overigens!!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Gelebanaan

#22
Een echte aanrader, al is het alleen al om de 850's aan te moedigen!  ;)



Marc zullen we weer een keer?  :)

Walter

#23
CiteerWe hebben het over seconden Walter, niet over minuten....  ;D


 ;D

Altijd leuk, zo'n open deur  8) ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Edwin

#24
Lijkt mij ook wel leuk, in ieder geval om te kijken   ::)
Zou ik met een standaard T5 nog een kans maken tegen, ja tegen wie eigenlijk. Hoe wordt de klasse ingedeeld tegen wie je moet rijden?

gr. Edwin.  8)
ps. Is die dag vorig jaar niet in matpartijen geeindigd?

ed

#25
Op de site wordt uitgelegd dat je tegen iemand rijdt die competetief. Betekent dat je middels kwalificaties je tegenstander bepaald.

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

HaRdCoRe-WeZ

#26
CiteerLijkt mij ook wel leuk, in ieder geval om te kijken   ::)
Zou ik met een standaard T5 nog een kans maken tegen, ja tegen wie eigenlijk. Hoe wordt de klasse ingedeeld tegen wie je moet rijden?

gr. Edwin.  8)
ps. Is die dag vorig jaar niet in matpartijen geeindigd?

Hahahaha, nee man. Weer een fabeltje, We waren vorig jaar tot het einde, heb er nix over gehoord, laat staan gezien. De klassen waren vorig jaar op cilinderinhoud geselecteerd...dus jullie zitten in de klasse tot 2500cc.

s©ub@

#27
CiteerHahahaha, nee man. Weer een fabeltje, We waren vorig jaar tot het einde, heb er nix over gehoord, laat staan gezien. De klassen waren vorig jaar op cilinderinhoud geselecteerd...dus jullie zitten in de klasse tot 2500cc.

of je moet met een italiaan mee rijden; dan komt zo'n 2 liter wel leuk uit de verf  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Gelebanaan

#28
Jaaaaaaaaaaaa ingeschreven!!  :D ;D ;D

Wie volgt?!  ???

 ;D

ed

#29
Moet ik toch zeker een end komen met 998 cc!!

De 402 meter moet lukken in een hoge tien seconden.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!