Het is een witte geworden

Gestart door FGG, 19-01-2006 08:54:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Kees T5 op 24-10-2006 20:50:29
wat is dat met al die witte roffels, export uit Zweden  :eusa_think: sneeuw wit ???

Je valt in herhaling  ;)

FGG

En dan is het zover. Na ruim 11 jaar hebben we onze laatste auto op het 850-platform verkocht. De C70 is zojuist overgegaan naar z'n nieuwe eigenaar, een auto-liefhebber die de C70 goed weet te waarderen. Begonnen in die o zo mooie witte GLT, een zijsprongetje naar een groene GLT, toen de kilometervretende TDI en het verhaal afgesloten met de rode beul. Ik heb er altijd van genoten. De 855 en de C70 kijk ik met weemoed op terug, deze hebben mij het meest bewogen en hadden een emotionele waarde die niet in geld was uit te drukken.
Voor ons is het tijd voor vernieuwing en verandering. Er zal wel weer een auto komen naast de Skoda omdat Ira ook met slecht weer naar het werk moet. Hier blijf ik lekker mee lezen, de club zal ik mijn lidmaatschap van moeten opzeggen.

Iedereen bedankt voor alle hulp, steun, advies en wat al zo meer door die jaren heen.


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

razorx

Wel jammer. Het ga jou goed. Wie weet zie ik je toch nog eens op een meeting.
Wil ik na al die jaren nog é';en ding weten: Wat zijn die mobs?

KIM

Tsja toen je de witte kocht reed ik een vergelijkbare auto. Ik heb m verruild voor een Rode R die ik nog steeds heb.
Ik kan me voorstellen dat je iets anders wil na verloop van tijd; het 850 platform is nu niet bepaald het jongste meer.

FGG

#79
Citaat van: razorx op 16-05-2017 19:16:10
Wel jammer. Het ga jou goed. Wie weet zie ik je toch nog eens op een meeting.
Wil ik na al die jaren nog é';en ding weten: Wat zijn die mobs?
;D

http://wow.gamepressure.com/mobs.asp

Zowel Ira als ik zijn fanatiek World of Wacraft spelers. Grinden is in een zo kort mogelijke tijd elite in-game karakters te verslaan om goud en andere spullen te verzamelen.


Citaat van: KIM op 16-05-2017 19:17:50
Tsja toen je de witte kocht reed ik een vergelijkbare auto.
Dat weet ik nog als de dag van gisteren. Ben helaas niet in staat om de C70 erbij te houden en te onderhouden. Ben geen sleutelaar, heb de ruimte niet, heb de middelen niet. Helaas. :'(

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

Citaat van: FGG op 16-05-2017 18:59:24
En dan is het zover. Na ruim 11 jaar hebben we onze laatste auto op het 850-platform verkocht. De C70 is zojuist overgegaan naar z'n nieuwe eigenaar, een auto-liefhebber die de C70 goed weet te waarderen. Begonnen in die o zo mooie witte GLT, een zijsprongetje naar een groene GLT, toen de kilometervretende TDI en het verhaal afgesloten met de rode beul. Ik heb er altijd van genoten. De 855 en de C70 kijk ik met weemoed op terug, deze hebben mij het meest bewogen en hadden een emotionele waarde die niet in geld was uit te drukken.
Voor ons is het tijd voor vernieuwing en verandering. Er zal wel weer een auto komen naast de Skoda omdat Ira ook met slecht weer naar het werk moet. Hier blijf ik lekker mee lezen, de club zal ik mijn lidmaatschap van moeten opzeggen.

Iedereen bedankt voor alle hulp, steun, advies en wat al zo meer door die jaren heen.





Jammer dat je de bijzondere C hebt laten gaan..


Maar met een C30 mag je ook gewoon de nachtrit mee doen Florian, dus gewoon lid blijven hoor!    :angel:

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

#81
Citaat van: rifwachter op 16-05-2017 21:00:11
Jammer dat je de bijzondere C hebt laten gaan..

Helaas. Maar ik kan ook niet de rest van m'n leven in de C blijven rijden. Rationele keuze i.p.v. emotioneel.



Citaat van: rifwachter op 16-05-2017 21:00:11
Maar met een C30 mag je ook gewoon de nachtrit mee doen Florian, dus gewoon lid blijven hoor!    :angel:

C30? Nee, net ff iets anders.

Maar ik ben nog lid tot eind 2017 dus ik mag nog aan de evenementen deelnemen. Dus ik denk dat ik de nachtrit maar gewoon mee doe. Mag Caroline navigeren vanuit deze:





Beetje korrelige phonepic vanwege de schemering.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Spin!

Citaat van: FGG op 16-05-2017 18:59:24
de club zal ik mijn lidmaatschap van moeten opzeggen.


Ho!  :eusa_hand:

Omzetten naar donateurschap is ook een optie. Hiermee blijf je het clubblad ontvangen en kan je aan enkele evenementen waaronder inderdaad de nachtrit meedoen (nachtrit is ook toegankelijk voor donateurs).

www.vm-parts.nl

henry classic v70

Mooie S60  :eusa_clap:  vraagt natuurlijk om meer plaatjes  ;)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Mooie S60 en een zeer begrijpelijke keuze.  Maar ook voor de S60 kun je qua vragen hier makkelijker terecht als op de andere fora, omdat hier toch de kennis zit (ook van die modellen)

FGG

Citaat van: Dirk342 op 17-05-2017 06:06:56
Maar ook voor de S60 kun je qua vragen hier makkelijker terecht als op de andere fora, omdat hier toch de kennis zit (ook van die modellen)
En het blijft een 850-blok, die 2.4. Iets gemodificeerd, maar a la.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Walter

Mooi Florian, gefeliciteerd! Erg fijne auto's om mee te rijden

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Taranis

Jammer van de C70 maar het eerste model S60 begint inmiddels ook een redelijke evergreen te worden :) Jammer dat ie niet rood of de introductie-gele kleur is.

Veel plezier ermee!

Spin!

Citaat van: FGG op 17-05-2017 07:24:35
Citaat van: Dirk342 op 17-05-2017 06:06:56
Maar ook voor de S60 kun je qua vragen hier makkelijker terecht als op de andere fora, omdat hier toch de kennis zit (ook van die modellen)
En het blijft een 850-blok, die 2.4. Iets gemodificeerd, maar a la.

Prima blok inderdaad. Ligt ook in de C70. Je hoort de roffel heel goed ;D

www.vm-parts.nl

FGG

Citaat van: Taranis op 17-05-2017 08:04:57
Jammer van de C70 maar het eerste model S60 begint inmiddels ook een redelijke evergreen te worden :) Jammer dat ie niet rood of de introductie-gele kleur is.

Veel plezier ermee!

Thnx, Ronald.

Een goud-geel exemplaar had ik Ira niet in gekregen (net als een Laserblue), een rode zou mooi zijn geweest, maar het aanbod was vooral antraciet en zwart. Beetje jammer. Toen ik deze zag was ik om.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: